בקרוב: וטרינר עירוני חדש לבת-ים

אהבתם? שתפו...

בקרוב: וטרינר עירוני חדש לבת-ים

ראש העיר צביקה ברוט הורה לפרסם מכרז לקליטת וטרינר עירוני חדש, אשר יוביל את פעילות המחלקה הוטרינרית בעיר. במקביל הורה ברוט להעלות את תקן המשרה של הטרינר מ-70 אחוזי משרה ל-100 אחוז, על מנת להבטיח שהוטרינר החדש יוכל לעבוד במשרה מלאה.

ההחלטה באה לאחר שבימים האחרונים סוכם בין הנהלת העיר לבין הוטרינר הנוכחי, ד"ר משה ננקין, על סיום עבודתו של ננקין שהודיע כי יעזוב בסוף חודש פברואר. ננקין, איש מקצוע ותיק בתחום, הוביל בשנים האחרונות את העבודה של המחלקה הוטרינרית וצפוי לפרוש כאמור בתוך פחות מחודשיים.

על פי החלטת ראש העיר, הוטרינר החדש שייבחר במכרז יכהן כאמור במשרה מלאה, ולא חלקית כפי שהיה עד היום במשך שנים רבות. בנוסף, נפגש בחצי השנה האחרונה ברוט עם נציגי ארגוני בעלי החיים בעיר, והודיע על הקמת שולחן גדול במסגרתו ינוהל נושא הטיפול בבעלי החיים בעיר במשותף בין העיריה לבין נציגי הארגונים. מדובר במהפכה של ממש לאחר כ-20 שנה בהם העיריה לא התחשבה בנציגי העמותות הפועלים בעיר.

בנוסף הורה ברוט להגדיל את התקציב העירוני, כפי שאושר כבר לפני כשבועיים, לכל נושא הטיפול בבעלי החיים עם דגש על כלבים וחתולים. במסגרת זו תוקם השנה כלביה חדשה בעיר, יוגדל התקציב לטיפול רפואי, וכן הוגדל תקציב העיקורים והסירוסים שתבצע המחלקה הוטרינרית.

המהלך החדש בא במסגרת תפיסת הנהלת העיר לפיה ישופר הטיפול בבעלי החיים בעיר, זאת בין היתר לאחר שנציגי ארגוני בעלי החיים פנו לראש העיר לאחר שלדבריהם הם לא זכו למענה היום מהנציגים שהיו אחראים על הנושא בעיריה לאורך השנים. בתקופה הקרובה צפוי מפגש נוסף עם נציגי העמותות, אשר מעורבים גם באיתור המבנה שישמש ככלביה עירונית כבר בשנה הקרובה.

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
טיק טק סטוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים