בת-ים אירחה את הכנס הארצי של תוכנית מתחברים

אהבתם? שתפו...

עיריית בת-ים אירחה את הכנס הארצי של תוכנית מתחברים

ביום ב', 28/6 אירחה עיריית בת-ים את הכנב הארצי של תכנית מתחברים ברשויות המקומיות בטרמינל העיצוב בעיר. האירוע התקיים במעמד ראש העיר, צביקה ברוט. מתחברים היא תוכנית להפגת בדידות בקרב אזרחים ותיקים בעזרת התנדבות של ולמען אזרחים ותיקים. שיתוף פעולה של הרשת הישראלית להתנדבות, מפעל הפיס ורשויות מקומיות. בת ים נבחרה להיות בפיילוט הארצי של התוכנית ביחד עם עוד 15 רשויות מקומיות.

בבת ים מובילה את התכנית עובדות המחלקה למניעה וקהילה של החברה לתרבות פנאי וספורט, ליזי בוקובזה ובתיה עזרא.  טרם קיום האירוע לפני כשבוע קיימה העירייה בעיר את השולחן העגול העירוני שהוא בעצם יריית הפתיחה של התוכנית בעיר. במפגש השתתפו כל בעלי התפקידים בעיר העוסקים בעבודה מול אזרחים וותיקים, עמותות, ארגונים, ביטוח לאומי, נציגי קופות החולים ועוד. ומטרתו היתה הצגת התוכנית לכלל השותפים הרלוונטיים והצפה של הצרכים העירוניים.   השאיפה שלנו היא ליצור תשתית לקידום והרחבת תוכניות ההתנדבות של ולמען האזרחים הותיקים בעיר שיפחיתו את תחושת הבדידות ויגבירו את תחושת השייכות והמשמעות בקרב אזרחים ותיקים בעיר.

צביקה ברוט, ראש העיר: ״אני רוצה להודות למפעל הפיס על שיתוף הפעולה בתוכנית "מתחברים. העיר בת-ים התברכה במספר אדיר של מתנדבים. אלפי בת-ימים יוצאים מדי שבוע לסייע לאחרים הזקוקים לכך, ואלו הן פניה היפות של העיר ושל התושבים, ואין לי ספק שרבים מהם ישתלבו בתוכנית. אני גאה במתנדבי העיר ומאמין שהפעילות החשובה הזו, והתמיכה שאנו בהנהלת העיר מעניקים לה, מסייעת לכולנו להפוך לחברה טובה יותר וחזקה יותר.

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים