בת-ים באבל: המשנה לראש העיר אסתר פירון נפטרה ממחלה

אהבתם? שתפו...

בת-ים באבל: המשנה לראש העיר אסתר פירון נפטרה ממחלה

ראש העיר צביקה ברוט: ״העיר בת-ים איבדה אישה גדולה מהחיים, ואני איבדתי חברה. היא תחסר לנו מאד״.

העיר בת-ים כואבת ובוכה: ותיקת חברי המועצה, המשנה לראש העיר אסתר פירון, נפטרה היום לאחר מחלה.
פירון, אחת הדמויות המוכרות והאהובות בעיר, היתה אשת חינוך במשך שנים ארוכות, והחלה לכהן במועצת העיר בשנת 1993. רוב השנים היא שימשה כמחזיקת תיק החינוך, והיתה בין השאר גם סגנית ראש העיר, מחזיקת תיק הכספים, ומחזיקת תיק קשרי החוץ בעיריה.

פירון, אמו של שר החינוך לשעבר הרב שי פירון, היתה בעבר במפלגת העבודה, לאחר מכן הצטרפה לסיעתם של ראשי העיר לשעבר לחיאני ובכר, אך יצאה לבסוף נגדם והצטרפה לראש העיר צביקה ברוט. באחרונה אף סיכמה עם ברוט על ריצה משותפת בבחירות הקרובות, וסיכמה עם ברוט על תחומי עשיה נוספים שבכוונתה להוביל בקדנציה הבאה.

ראש העיר צביקה ברוט פרסם הודעת אבל מיוחדת ואמר כי ״העיר בת-ים איבדה היום אישה גדולה מהחיים – ואני איבדתי חברה. אסתר פירון היתה חלק מתבנית נוף ילדותי בבת-ים. הכרתי אותה מילדות, ולמרות כמעט 40 שנה שהפרידו בינינו, הפכנו לא רק לבני ברית פוליטיים – אלא לחברי נפש אמיתיים״.

ברוט הוסיף כי ״כנבחרת הציבור הותיקה ביותר וכאשת חינוך אמיתית, היא הקדישה את חייה למען אלו שלא היה להם קול, או שלא היתה להם יכולת להשמיע אותו. היו לה הרבה תכניות קדימה: רק באחרונה סיכמנו על שורת תפקידים שהיא תרצה לקחת על עצמה בשנה הבאה, לאחר שנעבור יחד את הבחירות הבאות לעיריה. רצינו להמשיך ולפעול למען אותן אוכלוסיות חשובות, שהיא ידעה לעזור להן בצורה כל כך מדויקת. מכאן אנחנו נצטרך להמשיך לבד, אבל נעשה את זה עבורה, ובשמה. היא תחסר לי מאד״.

ברוט היה אחד האנשים היחידים, מלבד המשפחה, שיכלו לבקר את פירון בתקופה האחרונה. בעיריה אמרו כי בכוונתם ללוות את המשפחה ולסייע בכל מה יצטרכו.
הלוויתה תתקיים מחר בשעה 15:00 בבית העלמין בבת-ים.

יהי זכרה ברוך

פרסומת

ביוטי - ענת אדרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים