בת ים במבצע נרחב לאכיפת איסוף צואת כלבים בעיר

אהבתם? שתפו...

עיריית בת ים יוצאת למבצע נרחב לאכיפת איסוף צואת כלבים בעיר

השבוע יחלו צוותים של הפיקוח העירוני במבצע אכיפה נרחב ברחבי העיר.

המבצע יתמקד בתושבים שלא אוספים את צואת כלביהם, כלבים משוחררים ומשוטטים – דברים הגורמים לפגיעה תברואתית ובטיחותית ברחבי העיר. האכיפה תתבצע ברחובות העיר ובגינות הציבוריות ברחבי העיר בדגש על מיקומי תלונות התושבים למוקד העירוני ועל פי תוצאות סקרים שנעשו בקרב תושבי העיר.

לאור התגברות תלונות התושבים למוקד העירוני בנושא האיסוף אחר הכלבים והכלבים המשוטטים הוחלט בעירייה לצאת במבצע רחב לאכיפת איסוף אחר הכלבים ומניעת שוטטות של בעלי חיים. בהתאם לחוק העזר לפיקוח על כלבים וחוק שמירת הסדר והניקיון לבת ים  נקבע כי אין להשאיר בעל חיים ללא השגחה. על הבעלים לטייל עם כלבם כשהוא קשור ברצועה כדי להגן הן על הכלב והן על הסביבה.  בנוסף, חלה על הבעלים חובת איסוף צואת כלבים במטרה למנוע מפגעים תברואתיים ומחלות.

המבצע המיוחד יתקיים באמצעות צוותים סמויים וגלויים של הפיקוח העירוני תוך שימוש במעקבים ובאמצעים טכנולוגיים שונים. הצוותים יפרסו בכל רחבי העיר עם דגש על מקומות בהם קיבל המוקד העירוני דיווחים על תושבים שלא אוספים אחר כלביהם. תושבי העיר המעוניינים לדווח על מיקומי אי-איסוף מוזמנים ליצור קשר עם המוקד העירוני 107, ניתן לפנות גם בהודעת WhatsApp למספר 054-4810000 .

עיריית בת-ים קוראת לתושבים לשמור על הניקיון והסדר הציבורי, לאסוף אחר כלביהם  ולהימנע מהתרת רצועת הכלב ובכך להימנע מסיכון תברואתי ובטיחותי לשאר תושבי העיר וכדי להימנע מקנסות. גובה הקנס על אי איסוף אחר הכלב עומד על 730 ש"ח, הולכת כלב ללא רצועה גוררת קנס של 320 ש"ח והקנס על כלב משוטט עומד על 320 ש"ח.

לטובת בעלי הכלבים נחנך לפני כשנה חוף הכלבים שבו ניתן לשחרר את הכלב מהרצועה. החוף ממוקם מדרום לחוף תאיו והינו אסור לרחצה. בנוסף בימים אלו מוקמות ומשופצות 10 גינות כלבים ברחבי העיר. השיפוץ כולל הגבהת גדרות ההפרדה, כדי למנוע מהכלבים לזנק החוצה. תיקון והוספת שערים כפולים שנועדו למנוע בריחת כלבים בעת הכניסה והיציאה, ספסלים עם הצללה שיאפשרו שהייה גם בשעות השמש, מתקני אילוף ומשחק בדרגות שונות וברזיות מים המתאימות לגדולים וקטנים.

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
תיווך - נאוה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים