בת-ים מאירה את מוסדותיה למען העלאת המודעות לזכויות אנשים בעלי מוגבלויות

אהבתם? שתפו...

העיר בת-ים מאירה את מוסדותיה בחודש דצמבר למען העלאת המודעות לזכויות אנשים בעלי מוגבלויות.

בנוסף, עמותת הגל שלי הפועלת בבת-ים במטרה להעניק הזדמנות אמיתית לנערות ונערים במצבי סיכון לעלות על הגל ולהצליח באמצעות גלישת גלים- יצרה מיצג ייחודי של גלשנים סגולים בים עם המילים ״כולנו שווים״

קרדיט: עיריית בת ים, הגל שלי

פרסומת

בית ספר מסילות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ויקטורי
בית ספר מסילות

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
רבו פילאטיס
עגלת קפה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים