בת-ים מודיעה על הקמת מרכז UP60

אהבתם? שתפו...

עיריית בת-ים מודיעה על הקמת מרכז UP60

מרכז UP60 – מרכז הכוונה לאזרחים ותיקים בעיר

עירית בת-ים בשיתוף הג'ויינט והחברה לתרבות פנאי וספורט מודיעות על הקמת מרכז 60UP, מרכז הכוונה ייחודי לאזרחים הוותיקים בעיר.

המרכז יאגד את כל  הידע על תוכניות לאזרחים ותיקים בעיר, כך שכל תושב ותיק יוכל לפנות למקום אחד מסודר בכדי לקבל מידע על התוכניות, שירותים שקיימים עבור אזרחים ותיקים בעיר.  המרכז יספק, הכוון, ליווי ומרכז מידע לפורשים ובני משפחותיהם. זהו שירות שנועד להעשיר ולהעצים את האוכלוסייה המבוגרת בעיר. בנוסף, המרכז גם יפעיל תוכניות פנאי והעשרה לאזרחים ותיקים בדגש על חברה קהילתית ונעימה לשעות הפנאי.

בשבוע שעבר הודיע ראש העיר כי המרכז ייפתח בחודשים הקרובים, במסגרת ועדת היגוי שהתקיימה בעירייה בנושא אזרחים ותיקים בעיר. מטרת הועדה הייתה סקירת תוכניות ושירותים שפותחו בשנה אחרונה, בניית שותפויות ואיגום משאבים, ובעיקר חשיבה משותפת בסוגיות חשובות לקידום בתחום פיתוח שירותים לטובת האזרח הוותיק בבת ים.

וועדת ההיגוי הרחבה נערכה לראשונה בהשתתפות רחבה של כל הנוגעים בתחום הגיל השלישי בבת-ים: החברה לתרבות פנאי וספורט, בית חולים וולפסון, הביטוח הלאומי, נציגי קופות חולים כללית לאומי ומכבי, העמותה למען הקשיש, חברות סיעוד, בית חולים אברבנאל, נציגי משרד הרווחה ועוד. כל השותפים הביעו את רצונם והתגייסותם לטובת המידע שהמרכז יתכלל לטובת האזרחים הוותיקים.

ראש העיר, צביקה ברוט אמר: "בראש סדר העדיפויות שלנו נמצאים האזרחים הוותיקים, המרכז החדש ייתן מענה נרחב לכלל הצרכים במקום אחד תוך הכוונה וסיוע של הגורמים המקצועיים, יחד עם פעילות העשרה שתעניק חברה קהילתית. אני מודה לכל השותפים למהלך המבורך הזה".

 

מנכ"לית העירייה יודפת אפק ארזי:" המרכז החדש הוא בשורה לאזרחים הוותיקים בעיר, וגם לבני משפחותיהם. עם פתיחתו יוכלו תושבי העיר ליהנות ממקום אחד בו נמצאים כלל השירותים והתוכניות, לצד ליווי והכוונה".

סמנכ"לית רווחה וקהילה ד"ר זיו חורב אמרה :" תהליך הפרישה הוא שלב משמעותי, מאתגר ולעיתים מבלבל. אנשים פעילים ובריאים, משנים את שגרת יומם. העירייה, עם הג'ויינט והחברה לתפוס מקימים את המרכז על מנת ללוות את התושב המבוגר ולהציע לו מענים וייעוץ בתקופה רווית שאלות זו. מי שיעזר במרכז, בסדנאות, בליווי ובמידע יוכל למצות את המקסימום מתקופת החיים החדשה".

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
סופר דוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים