בת-ים מזמינה לתערוכת האמן שי פרדו המוקדשת לזכר חיילי צה"ל, כוחות הביטחון, נרצחי וחטופי מלחמת "חרבות ברזל"

אהבתם? שתפו...

"הלכתי לים": עיריית בת-ים מזמינה אתכם לתערוכת האמן שי פרדו המוקדשת לזכר חיילי צה"ל, אנשי כוחות הביטחון, נרצחי וחטופי מלחמת "חרבות ברזל"

עיריית בת-ים מזמינה את תושבי ותושבות העיר לתערוכת "הלכתי לים" של האמן שי פרדו, אשר תפתח ביום חמישי, 11.1.24, שעה 19:00 בגלריה החדשה של המכון לאמנות- רח' שמחה הולצברג 18 בת-ים. התערוכה נוצרה מתוך תחושת מחנק עקב המצב שנוצר החל מה- 7.10, ומוקדשת כולה לזכר חיילי צה"ל, אנשי כוחות הביטחון, נרצחי וחטופי מלחמת "חרבות ברזל".

סדרת היצירות המוצגות, נוצרו בין השנים 2010-2014, והיו חלק מתוך עבודת מחקר העוסקת באדם, שנולד כעיוור לעולם, מצויד בחושים שבעזרתם הוא מנסה להקשיב, לטעום, לממש, לראות, לשמוע ולהרגיש. שאלות מהסוג של: "איך העולם היה נראה אילו האנושות הייתה משקיעה את המשאבים שלה במוזיקה, אמנות, תרבות וספורט?" עלו בין נושא לנושא, והובאו לביטוי בחלק מהיצירות.

לכל יצירה יש משמעות לנושא אחר, המוצג בטכניקה שונה, מבקר או מרמז, אך בעיקר פונה אל הצופה באמצעות החוויה הרגשית והשכלית. בתערוכה זו, מבקש פרדו להציג חלק מהיצירות אשר ניתנות לפרשנות שונה של כל צופה וצופה. עוד רוצה האמן להעביר לאורחים בתערוכה: האפשרות להביט רחוק ולחפש את המקום שיש בו אופק ותקווה.

שי פרדו נולד בבת-ים, אמן רב תחומי הפועל מזה שנים רבות בעיר, מנהל המכון לאמנות, אוצר הגלריה החדשה של המכון לאמנות, ויו"ר אגודת הציירים והפסלים של בת-ים.

קרדיט צילום: הגלריה החדשה של המכון לאמנות בת-ים

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים