בת ים מציינת את חג הסיגד

אהבתם? שתפו...

בצל הקורונה: בת ים מציינת את חג הסיגד

יום א'| 15.11.20| 16:00-19:00 | רחבי העיר

סיגד מתקרב אלינו בצעדי ענק ובעיריית בת-ים מתכוונים לחגוג אותו במהדורת קורונה השנה, באירוע ייחודי בו העירייה מביאה את הסיגד מירושלים אל התושבים. החג יתקיים השנה בכ"ח בחשון-15/11/2020, יום א' הקרוב, על גבי משאית אשר לא תעצור ותהיה רק בנסיעה בהתאם להוראות משרד הבריאות, ותעבור ברחבי העיר, \כך יוכלו כל תושבי העיר לציין יחד עם העדה את החג דרך המרפסות. חג זה הוא יום של אחדות, צום, טהרה וחידוש הברית של יהדות אתיופיה. האירוע יוזמה משותפת של עיריית בת ים בשיתוף משרד הקליטה.

החג יערך בין השעות 16:00-19:00, במעמד ראש העיר צביקה ברוט ומחזיקת תיק הקליטה, אנסטסיה סהר, הקס דנקו אדנה, קס סמאי אליאס, קס אדיסו ביינסאי, קס סמני פלקה ומופע שירה על גבי המשאית של להקת "אז ישיר".

אנסטסיה סהר, מחזיקת תיק הקליטה בעיריית בת ים: "אני מברכת את תושבי העיר לקראת ציון החג ומדגישה כי נמשיך לפעול לחיזוק הקהילה, להצלחת העולים ולקליטתם המיטבית." שירה גבאי עוס, מנהלת היחידה הקהילתית ומתכללת יוצאי אתיופיה מציינת שחג זה הוא תוצאה של חשיבה משותפת יחד עם נציגי הקהילה ומאחלת חג סיגד שמח.

בבת ים מתגוררות כ-700 משפחות יוצאות אתיופיה. ציון החג באירוע  על ידי העירייה גם בתקופה מורכבת זו נועד לחזק את הקשר של הקהילה עם מורשתם, לאפשר מקום של כבוד לנכסים התרבותיים ולהנחילם לדור הצעיר ולחשוף אותם בפני החברה הישראלית כולה. עיריית בת ים מאחלת לכל תושבי בת ים חד סגד שמח!

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מרפאת שיניים - באנר
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
ממלכת הילדים של טלי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים