בת-ים מציינת את חודש המודעות לשיווין זכויות לאנשים בעלי מוגבלויות

אהבתם? שתפו...

עיריית בת-ים מציינת את חודש המודעות לשיווין זכויות לאנשים בעלי מוגבלויות- השיא שירת המונים להעלאת המודעות


דצמבר הוא חודש המודעות לשיווין זכויות לאנשים בעלי מוגבלויות, במסגרתו עיריית בת-ים האירה את שלל מוסדותיה בסגול ויצרה אירוע שיא של שירת המונים

 

דצמבר הוא חודש המודעות לשיווין זכויות לאנשים בעלי מוגבלויות במסגרתו ביום חמישי, ה- 1.12, עיריית בת-ים האירה את שלל מוסדותיה בסגול במטרה לעלות את המודעות לנושא.

ביום ראשון האחרון, ה-4.12, התקיים אירוע שיא מרגש של שירת המונים בטרמינל העיצוב. באירוע השתתפו ושרו ביחד (בשלוש קולות) אנשים עם ובלי מוגבלות. השיר שהם ביצעו וכל כך מתאים למעמד היה "קרן שמש" של בניה ברבי ואבי אוחיון.

ראש העיר צביקה ברוט ציין בברכתו "כי האירוע מסמל את השאיפה של העיר שכל תושביה עם ובלי מוגבלויות יבלו ביחד ויעבדו ביחד".

 

קטי מגידיש , יו"ר עמותת אילן בת-ים אמרה בסיום "זו היתה חוויה ווקאלית מדהימה! שאפו על הרעיון ועוד יותר, על השיר המנצח!! אל תלכי קרן שמש".

עו"ס עירית קובו, מיוזמות האירוע באגף הרווחה והשירותים החברתיים מסכמת "קשה שלא להתרגש כאשר בשותפות של קבוצות וארגונים בעיר ותוך חוויה של הנאה של כל מי שהגיע, הצלחנו לאפשר לאנשים עם מוגבלויות שחיים בדיור של אקים ושק"ל בבת-ים להיות חלק מחוויית פנאי עכשווית באווירה צעירה ומיוחדת".

באירוע נכחו גם נציגי הנהלת העיר ומשרד הרווחה, נציגי כנפיים של קרמבו, נשות הדסה ועמותת מחייכים אל החיים.

בנוסף, אתמול, ה-6.12, יצאה לדרך שנת ההסברה בחינוך עם נבחרת המסבירים שינגשו לתלמידים בבתי הספר את החוויה של אנשים עם מוגבלויות על ידי מפגש וקשר. והיום, יום חמישי ה-8.12, נקנח במופע סטנד-אפ מרגש ומצחיק המציג את ההתמודדויות היומיומיות דרך העיניים של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים. המופע פתוח לקהל הרחב אז הירשמו ובואו לצחוק

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
ביוטי - ענת אדרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
תיווך - נאוה
באנר - וי.איי.פרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים