בת-ים משיקה מערכת דיגיטלית לזימון תורים ברשות החנייה

אהבתם? שתפו...

ממשיכים במהפכת השירות בבת ים: 

עיריית בת-ים משיקה מערכת דיגיטלית מתקדמת לזימון תורים ברשות החנייה העירונית

עיריית בת ים משיקה מערכת טכנולוגית חדשה לרשות החנייה, אשר תשפר משמעותית את חווית השירות;   המערכת תאפשר זימון תורים ישירות מאתר העירייה וחוויה דיגיטלית חדשה  אשר תוביל לייעול השירות ולקיצור משמעותי בזמני ההמתנה.

המערכת הינה מערכת חכמה שתבצע ניהול של התורים שנקבעו מראש, ורישום של תושבים חדשים או תושבי חוץ.

המערכת תתזכר ישירות לטלפון הנייד בזמני התור און-ליין, כך שיחסך זמן יקר בהמתנה במרכז שירות הלקוחות, תדע לנטר ולהפנות תושבים לנציג השירות הרלוונטי לטיפול בפנייה הייעודית שלהם, ובכך תייעל משמעותית את מערך קבלת השירות כולו.

המערכת החדשה יוצרת חווית משתמש נוחה וידידותית למקבלי השירות ותהווה שיפור משמעותי בשירות הניתן לתושבים ושקיפות מלאה בתהליך קבלת השירות.

צעד זה הוא פועל יוצא של חזון העירייה לשפר ולשדרג את מערך השירות הניתן לתושבים, בכל מחלקות ואגפי העירייה השונים. כל זאת, תוך עידוד אמצעים חכמים ודיגיטליים שיקצרו את זמני ההמתנה, ייעלו את הטיפול המקצועי ויעמיקו את הקשר מול תושבי העיר.

המבקרים ברשות החניה ייהנו מהאפשרות לזמן תור מראש למועד הנוח ביותר ואף לקבל עדכונים על קצב התקדמות התור במסרונים (הודעות SMS). השירות יאפשר המתנה גם במרחבים הפתוחים ואת האפשרות להימנע מהמתנה מיותרת במתחם סגור. לזימון תור לרשות החניה ברחוב החשמונאים 27:   http://qleader2.telme.co.il/crt/33

השירות מתווסף לכך שבשבוע שעבר הודיעו בעיריית בת-ים על הארכת תווי החנייה לשנה נוספת באופן אוטומטי לכל מי שמחזיק תו חנייה. תושבי בת ים שלא היה ברשותם כלי רכב או שהחליפו רכב ומבקשים לקבל תו חניה בחינם יכולים למלא את הטופס המקוון ולהימנע מהגעה למשרדי רשות החניה ובכך לחסוך זמן יקר. לטופס המקוון:  https://metropark.co.il/select-department/select-parking-action/parking-permit/parking-permit-request/

אורחים, בעלי עסקים ומבקרים שאינם תושבי בת-ים נדרשים לשלם על תו חניה במשרדי רשות החניה ולקבל תו חניה לשנת 2022.

צביקה ברוט, ראש העיר: "העיר בת-ים תמשיך לפעול ללא לאות לשיפור השירות עבור התושבים. לנגד עינינו עומד הרצון להעניק לתושבי העיר חוויה דיגיטלית ייחודית על מנת לחסוך עבורם זמן יקר, אנרגיות וכסף. יישר כוח לסמנכ"לית השירות העירוני, נועה רימון גופרשטיין ולכל עובדי העירייה על השינוי היעיל והטכנולוגי ".

פרסומת

תיווך - נאוה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים