בת-ים נערכת לסגר

אהבתם? שתפו...

ראש עיריית בת-ים פנה לממשלה בבקשה לאפשר משלוחים לכל סוגי השירותים ולא רק למזון ורשתות השיווק.

לקראת ישיבת הממשלה שתתכנס היום (יום א'), וצפויה להחליט להטיל סגר על ישראל בתקופת החגים כדי למנוע את התפשטות הקורונה. פנה אתמול (מוצאי שבת) ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט, לשר האוצר, ישראל כ"ץ, השר לבטחון פנים, אמיר אוחנה ומנכ"ל משרד ראש הממשלה, רונן פרץ, על מנת שיקדמו בישיבת הממשלה הצעה שמאפשרת שירותי משלוחים לא רק במזון ולרשתות השיווק, כמו בתקופת הסגר הקודמת, אלא לכל סוגי השירותים כמו: מכבסות, חניות חשמל, כלי בית וכו'.

ההצעה נועדה להקל על בעלי העסקים בבת-ים, אך כמובן נוגעת לכל בתי העסק בארץ. באמצעות המשלוחים בתי העסק יוכלו להמשיך לפעול ובמקביל לעמוד בהוראות משרד הבריאות גם בתקופת הסגר.

ראש העיר, צביקה ברוט: ״אנו ממתינים להחלטת הממשלה לגבי הסגר הארצי המתוכנן, ונערכים ליישם אותו בבת-ים. כולי תקווה כי הממשלה תאמץ את ההצעה שלי שבתקופה שכזו תעזור לעסקים להמשיך להחזיק את עצמם. הצלנו חיים בכך שנערכנו מראש בצורה טובה, קיבלנו החלטות קשות כמו סגירת בתי הכנסת הרבה לפני כל המדינה, ואף סייענו לרשויות אחרות שהתקשו באירוע. בסופו של דבר הבאנו את בת-ים להיות אחד המקומות הבטוחים בארץ אך האירוע הוא גם אירוע כלכלי ולא רק בריאותי וימשיך ללוות אותנו בתקופה הקרובה, וצריך פתרונות מחוץ לקופסא. אני מחזק את תושבי העיר וקורא לציבור להמשיך ולשמור על ההנחיות מצילות החיים. ביחיד עם ערבות הדדית נעבור את התקופה הזו״.

# צביקה ברוט #
בת-ים נערכת לסגר הארצי. צפו ושתפו:

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פרחי יהלומי
טיק טק סטוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים