בת-ים קיימה טקס הוקרה לפקחים העירוניים על סיכול אירועים חריגים

אהבתם? שתפו...

עיריית בת-ים קיימה טקס הוקרה לפקחים העירוניים שיר אלחרר ובני מזיג על סיכול אירועים חריגים תוך הגנה על תושבי העיר.

עיריית בת-ים ערכה ביום חמישי האחרון, ה-23.06.22, טקס הוקרה, במסגרתו חולקו תעודות הצטיינות לפקחים העירוניים שיר אלחרר ובני מזיג אשר גילו אחריות, ערנות וחתירה למגע ובכך סיכלו אירועים חריגים בעיר.

במהלך התקופה המתוחה ששררה בכל הארץ, מנעו וסיכלו הפקחים העירונים אירועים חריגים: במהלך סיור שגרתי לאורך חוף הים פגשה הפקחית שיר אלחרר, קבוצה של בני נוער אשר נגשו אליה והתלוננו על כך שריססו נגדם גז מדמיע. הפקחית שיר פעלה במלוא המרץ ויצאה לחפש אחר אותם פוגעים. בעת שאיתרה אותם עיכבה אותם עד להגעת כוחות השיטור העירוני אותם הזעיקה. משנעצרו, התברר כי הם השניים שוהים בלתי חוקיים אשר ניסו לפגע בהולכי הרגל במכוון.

אירוע נוסף, גם הוא התרחש לאורך הטיילת, ובו הבחין הפקח בני מזיג בבני זוג שוהים בלתי חוקיים, אשר התקוטטו והאירוע הפך לאלים. בני, פעל בנחישות ובמקצועיות וניסה להפריד בין בני הזוג ובכך מנע את התדרדרות האירוע. בני, על אף שנפצע מהאירוע פעל כמצופה ממנו, הפעיל את כוחות השיטור ובכך הצליח למנוע אסון.

יוסי נגולה, סמנכ"ל תפעול ושפ"ע אמר במהלך הטקס: "כולי הערכה ותודה לאגף הפיקוח העירוני ולפקחים הנפלאים שלנו אשר עושים את עבודתם נאמנה ובמקצועיות  24/7 כדי להבטיח את ביטחונם של תושבי העיר. הפקחים שלנו מתמודדים עם אירועים מורכבים רבים במיוחד בתקופה זו. הודות לתושייה והחתירה למגע של הפקחים שיר ובני הצלחנו למנוע אירוע אלימות שיכל להתפתח למקומות אחרים".

קרדיט: אליה בונן.

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
בונו בורגר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
בונו בורגר
פליקס חלפון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים