בת-ים תציין את שבוע המאבק באלימות נשים

אהבתם? שתפו...

בת-ים משמיעה קול

העיר בת-ים תציין את שבוע המאבק באלימות נשים בין התאריכים 21-26/11 תחת הסיסמה "בת-ים משמיעה קול"

ביום חמישי ה- 25/11 יצוין יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים. עיריית בת-ים מציינת יום זה בשבוע שלם של פעילויות ומגוון אירועים במטרה לעורר מודעות, להגביר את החינוך והשיח עם בני נוער בנושא וכן לעודד נפגעות אלימות לשים סוף לקשר השתיקה.

עיריית בת ים פרסמה תוכנייה עשירה ומפורטת על אירועים לשבוע המאבק שיתקיים בין התאריכים 21.11-26.11 וכוללת הרצאות, מעגלי שיח, הצגות, כנסים, סדנאות לנשים, גברים, אבות ונערים.

 

לצד מבצע ההסברה הרחב שמעלה העירייה בשבוע הקרוב סביב "בת-ים משמיעה קול" מציגים תוכנית רחבה, ייחודית המשלבת גורמים רבים; מחלקות העירייה השונות חינוך, רווחה ותרבות, פורומים וארגונים של נשים פעילות, עמותות, מרכז הצעירים ותנועות וארגוני הנוער.

הפעילות מגוונת מאוד ותתקיים פעילות ייעודית לדוברי רוסית, צרפתית ואמהרית בכל רחבי העיר.

התוכנית כוללת בין היתר: הרצאות על אלימות בן זוגית, הצגות מותאמות לנוער, סדנאות לעידוד עצמאות כלכלית לנשים, סדנאות מוגנות וקרב מגע לנערות, צעדה עירונית, הרצאות להורים וקיר חתימות שיוצב בטיילת- בת ים משמיעה קול! הצטרפו וחתמו על העצומה למיגור האלימות נגד נשים ובכלל ( 23/11, 10:00-23:00).

בנוסף לתוכנייה המגוונת בפעילויות לקהל הרחב, בת-ים תציין התחילה בתוכנית חינוכית פורצת דרך לראשונה בארץ בתכנית מקיפה ויסודית לכל מערכת החינוך בעיר, בכל בתי הספר וכל שכבות הגיל א'-יב'. התכנית מותאמת לשכבות הגיל וכוללת ארבעה שבועות של תכנים: אהבה זוגיות ומשפחה, מניעת אלימות במשפחה ואלימות נגד נשים, פגיעות מיניות ומגדר.

בעיריית בת ים שמים את הנושא בראש סדר העדיפויות ומדגישים כי שבוע מאבק זה הינו קריטי להגברת המודעות, והעלאת הנושא לסדר היום במטרה למגר את התופעה כמה שניתן.  תופעות של אלימות ואלימות כנגד נשים לצערנו עדיין בשגרת חיינו וישנה עליה מתמדת של מקרי אלימות ואף רצח נשים ואלימות במשפחה בכלל.

ע"פ מחקרים, אחת מכל שלוש נשים נפגעת מאלימות לפחות פעם אחת בחייה וכל אישה (!) חוותה הטרדה כזו או אחרת, לעיתים מהאנשים הקרובים ביותר, ללא הבדלי תרבות ואוכלוסייה.

ראש העיר, צביקה ברוט: "בת ים משמיעה קול. ואומרת לא לאלימות. יחד עם התוכנית החינוכית פורצת הדרך אותה כבר לומדים בכל שכבות הגיל בעיר, כולי תקווה כי הנושא אשר נמצא בראש סדר העדיפויות יביא לשינוי. הפעילויות הרבות והמגוונות שאנו עושים בשיתוף עם הקהילה לצד התקציבים והמשאבים התרחבו וצמחו למען הביטחון של כולנו".

מנכ"לית העירייה, יודפת אפק ארזי: " בת-ים מקדמת נשים בכל הרבדים במהלך כל השנה ושבוע המאבק הוא שיא הפעילות העירונית בנושא להגברת המודעות ולמיגור התופעה. במאמץ נרחב ובמחשבה אנו מציגים תוכנית כללית שמתפרסת במהלך כל השנה ועל כל התחומים בעיר על מנת להשמיע קול ולהביא לשינוי.


 

פרסומת

סנשיין - בית קפה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
מכבי שירותי בריאות

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פיצה בנדס
סופר דוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים