דניאלה הרצוג, אחות במכבי שירותי בריאות בבת ים קיבלה תעודת הוקרה מנשיא המדינה

אהבתם? שתפו...

דניאלה הרצוג, אחות במכבי שירותי בריאות בבת ים קיבלה תעודת הוקרה מנשיא המדינה על פועלה במסגרת יום האחות הבינלאומי

דניאלה הרצוג אחות במכבי שירותי בריאות בבת ים מעידה על עצמה שעוד כשהיתה ילדה קטנה רצתה להיות אחות. היום לאחר יותר מ- 11 שנים בתפקיד היא עדיין מתרגשת לשמוע סיפורים של מטופלים ולסייע להם. לפני מספר ימים היא קיבלה תעודת הוקרה מנשיא המדינה על פועלה לאורך השנים

ד"ר (PHD) דניאלה הרצוג, אמא ל- 2 תושבת בת ים ואחות במכבי שירותי בריאות קיבלה בטקס רב משתתפים תעודת הוקרה מנשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג  לרגל שבוע האחים והאחיות הבינלאומי. במעמד ההוקרה החגיגי נכחו גם שר הבריאות ניצן הורביץ ומנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש.
דניאלה הרצוג משמשת כ- 11 שנים כאחות אונקולוגית מחוזית מתאמת טיפול של חולים אונקולוגיים של מכבי שירותי בריאות במחוז ירושלים והשפלה. עוד כשהיתה ילדה קטנה ידעה שיעודה הוא להיות אחות והזיכרון הראשון שלה מגיל שלוש הוא טיפול בשכנה חולה וקשישה. לארץ הגיעה מרומניה בגיל 25 עם ילד קטן ולמרות שלא ידעה עברית כלל נאבקה על מנת ללמוד סיעוד.
במסגרת תפקידה במכבי היא אחראית על כל מה שקשור ברצף הטיפול בין בית החולים והקהילה, על הקשר עם המטפלים ונותני השירות השונים ועל מתן מענה ייחודי לכל חולה על פי צרכיו. בנוסף אחראית על הטיפול של החולים בהוספיס בית.
"התפקיד שלי לא פשוט", היא מספרת. "אני פוגשת את האנשים בנקודות השפל הכי קשות בחיים שלהם כשהם מתמודדים עם מחלה קשה שלהם או של קרובי משפחה לרוב במצב סופני. אני מקשיבה לחרדות, לפחדים, לשאלות ומנסה לסייע להם ככל יכולתי ולמצוא את הפתרונות שיקלו על סבלם".
"אני חושבת שהתפקיד שלי הוא בין התפקידים הקשים ביותר במכבי ובכלל", אומרת דניאלה. "לפעמים אני מפחדת לפתוח את המייל מהחשש לקבל עוד הודעת פטירה עצובה על אדם שהייתי מעורבת בטיפול שלו. כשזה קורה אני פשוט סוגרת את הדלת של החדר, בוכה קצת ואז… לובשת שוב את המסכה המקצועית וממשיכה לעבוד, כי תמיד יש עוד חולה שבו אני צריכה לטפל. זו מהות התפקיד שלי ואני עושה את זה מכל הלב".
"בסוג התפקיד שלי אי אפשר שלא לקחת את העבודה הביתה. הילדים שלי מבינים לפי הבעת הפנים שלי אם היה לי יום קשה בעבודה ויודעים מתי צריך להציע לי כתף תומכת. אני נקשרת רגשית למטופלים שלי ויש לי איתם קשר קרוב מאד הרבה מעבר לקשר המקצועי".
"אני בן אדם של אנשים", היא מסכמת בחיוך. "עבורי העבודה היא שליחות ודרך חיים. העבודה שלי מורכבת מהרבה רגעים קשים. אבל מכילה גם הרבה רגעים קטנים של חסד ואושר. הנחמה שלי ומה שמחזיק אותי בתפקד כבר כל כך הרבה שנים זו העובדה שאני מצליחה לגעת בכל כך הרבה אנשים, להקל על סבלם ופשוט להיות שם בשבילם".
*ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי*, "אני מברך את דניאלה הרצוג על קבלת אות ההוקרה מנשיא המדינה. עבודתה יוצאת הדופן של דניאלה למען החולים האונקולוגיים היא חשובה ומשמעותית מאד.  בהזדמנות זו ברצוני גם להוקיר את כלל צוותי הסיעוד שלנו על עשייה מקצועית ואנושית בזמני משבר וגם בשעות שיגרה.  צוותי הסיעוד הם ציר מרכזי בטיפול בחברים שלנו ובשמירה על בריאותם".

פרסומת

תיווך - נאוה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פרחי יהלומי
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים