דני סנדרסון האגדי בהופעה מדהימה בשכונת רמת יוסף בת ים

אהבתם? שתפו...

למעלה מ-2000 תושבים באו בערב לרחבת המוזיאון ברמת יוסף לחגוג קיץ מוגזם לכל המשפחה עם שלל הפעלות, עמדות אומנות, מופע של דוד חיים ובשיא מופע בלתי נשכח של דני סנדרסון

יום רביעי ה 17.08.22, הגיעו למעלה מ-2000 תושבים לחגוג קיץ מוגזם ברחבת המוזיאון ברמת יוסף ונהנו משלל פעילויות, מופעי שירה וריקוד, מופע של דוד חיים ושל דני סנדרסון

 

אירוע חוגגים ברובעים ברמת יוסף התקיים ברחבת המוזיאון ברמת יוסף והשתתפו בו למעלה מ-2000 תושבים. האירוע החל בשעה 17:30 עם שלל הפעלות ופעילויות לילדים כשבמקביל התקיימו סיורים מודרכים במוזיאון, בתערוכת הילדים.

אירוע זה התקיים במסגרת פרויקט חוגגים ברובעים בו מתקיימים בכל ערב אירועים קהילתיים למאות ואלפי תושבים, הצגות ילדים, פעילויות יצירה , הופעות תרבות פנאי ומשחקי ספורט לכל המשפחה.

בשעה 18:00 עלתה הלהקה הייצוגית של העיר, להקת צליל ים למופע מרהיב ואחריהם התקיים מופע ילדים מקסים "המופע של דידה".

בשעה 19:15 עלה אומן הילדים דוד חיים למופע מלא אנרגיות ושמחה, הילדים היו בעננים. שיא הערב היה בשעה 20:30 עם עלייתו של דני סנדרסון למופע בלתי נשכח. סנדרסון, אחד מאבות הרוק בישראל נתן הופעה מרהיבה, הקהל היה בעננים ושר בקולי קולות את כל שיריו.

 

# צביקה ברוט #
דני סנדרסון האגדי. היה כל כך כיף לפגוש אתכם על הדשא ברמת יוסף.
אחת התושבות, אילנה, ניגשה אליי וסיפרה לי בהתרגשות שדחתה (!) את החופשה שלה ביוון כשראתה את לוח האירועים שסידרנו לקיץ הזה בבת-ים. אלופה.

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סנשיין - בית קפה
פליקס חלפון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים