האופוזיציה בבת ים: ההחלטה שהתקבלה בנושא התחדשות עירונית הינה טעות קשה

אהבתם? שתפו...

שלום חברות וחברים יקרים.

חשוב לי לעדכן אתכם לעתים קרובות על המתרחש בעירייה ועל הנעשה באופוזיציה באופן שקוף.

מועצת העיר התכנסה ואנו מתחילים לעבוד! בקרוב נתחיל לקבל קהל בעירייה (אודיע לכם ברגע שיהיה משרד להגיע אליו) ונשרת אתכם הציבור באופוזיציה קונסטרוקטיבית יחד עם אירנה וישראל ביתנו. נשמור יחד על העיר, נציף את כל ענייני התושבים אשר אינם זוכים להתייחסות העירייה או שלהשקפתנו אינם מטופלים כראוי.

דוגמה ראשונה לטיפול בלתי ראוי שכזה היא ההחלטה שהתקבלה בעירייה בנושא התחדשות עירונית שהיא בגדר טעות קשה. ראש העיר החליט להקפיא את הפרויקטים במבואה הצפונית!

חלוקת המתחם הענק ל-10 מתחמי משנה ועירוב שימושים לדעתי הם פעולות שמעכבות חד משמעית למשך שנים ארוכות פרויקטים שכבר התחילו, תוכננו או אושרו. התושבים יתקעו בבניינים הרוסים ומסוכנים ללא ממ"דים לשנים ארוכות. למרות ההשקעה הניכרת של עובדי ההנדסה ומקצועיות הצוות האדריכלי אני מבקש להתריע שזהו נזק למאות תושבים.

חמור מכך – פתאום החלו תושבים לקבל צווי "בניין מסוכן" מה שמשית עליהם הוצאות כספיות ניכרות שיחייב אותם בית המשפט. במקום שהעירייה תתעדף את נושא הדיור והבטחון של התושבים, היא מתעלמת מצו השעה ומהדחיפות הביטחונית והבטיחותית ולא נותנת פתח לאנשים להתקדם.

בכוונתנו להיאבק בהחלטה אומללה זו ולהציע אלטרנטיבה אשר מתייחסת לצרכי התושבים, למצבם הכלכלי ולאחריות העירייה במתן פתרונות יצירתיים ודחופים.

נתפלל להחזרת החטופים, לשלום החיילים ולימים בטוחים יותר.

שלכם, שלומי.

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים