הגשת מועמדות לאות יקיר העיר לשנת תשפ"ב 2022

אהבתם? שתפו...

עיריית בת-ים מזמינה את תושביה להגיש מועמדות לאות יקיר העיר לשנת תשפ"ב 2022

עיריית בת-ים מזמינה את ציבור תושביה להגיש מועמדות או להמליץ על מועמד/ת לאות יקיר/ה העיר. האות יוענק בטקס מכובד שיתקיים במהלך השנה הנוכחית ואליו תצא הודעה מסודרת בנפרד.

זו השנה החמישית שעיריית בת-ים תעניק את אותות "יקיר/ה העיר". מטרת אות יקיר העיר הינה להוקיר את תרומתם הייחודית ויוצאת הדופן של התושבים בעיר ואת עשייתם היוצאת מן הכלל למען העיר עצמה ותושביה בפרט.

הקריטריונים להגשת מועמדות הינם החובה להיות בגיל 35 ומעלה, תושב בת-ים המתגורר בה 10 שנים לפחות או תושבי מדינת ישראל אשר התגוררו בעיר בת-ים לפחות 20 שנים ומקיימים את הפעילות אשר בגינה מוענק להם התואר במשך 3 שנים לפחות.

בנוסף, אדם שאינו תושב העיר או תושב מדינת ישראל אשר תרם תרומה משמעותית בעלת השלכות מתמשכות לטובת העיר בת-ים או תושביה. כמו כן גם גוף, ארגון או מוסד ללא כוונות רווח אשר תרם תרומה משמעותית בעלת השלכות מתמשכות לטובת העיר בת-ים או תושביה, ניתן להמליץ עליו.

וכן מי שהתבלטו בעשייה למען החברה והקהילה והצטיינו בתרומה יוצאת דופן ובמעשי מופת שלא למטרות רווח. מי שיצרו, קידמו, חידשו, פיתחו ופעלו בהתאמה ובאופן ממושך באחד מתחומי העשייה הציבורית כגון: בנין העיר והארץ, תרבות, אמנות, חינוך, רווחה, סביבה, תעשיה, מדע, ספורט ועוד.

ניתן להגיש המלצות עד לתאריך ה-1.12.22 באמצעות טופס הגשת מועמדות שנמצא באתר העירייה: www.bat-yam.muni.il, ולהגיש את הטופס באחת מהרכים הבאות: באמצעות טופס מקוון קול קורא להגשת מועמדות לאות יקיר/ת העיר בת ים לשנת 2022 (google.com), בשליחת דואר אלקטרוני לכתובת המייל: [email protected] או בהגעה פיזית לבניין העירייה: רח' נורדאו 17 ,קומת כניסה, בדלפק השירות.

מאחלים בהצלחה לכל המועדים!

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים