הוועדה המחוזית אישרה את מדיניות העיר להקמת רובע העסקים

אהבתם? שתפו...

הוועדה המחוזית אישרה את מדיניות הנהלת העיר להקמת רובע העסקים בבת-ים

אחרי עשרות שנים של ניסיונות, אזור התעשייה הישן יהפוך לאזור עסקים מתקדם.

 

הוועדה המחוזית אישרה אתמול את הצעת עיריית בת-ים לבניית הרובע החדש – שכונת מגורים ותעסוקה חדשנית ומערובת שימושים. גם מתחם עבודה המתקדם בארץ וגם כשכונת מגורים, בלב העיר, בליבה של גוש דן.

התוכנית המהפכנית מתייחסת לשטח הנמצא בדרום מערב העיר, מרחק קצר מחוף הים ורגע מאיילון-  לבניית למעלה מ2 מיליון מ"ר משרדים ועוד כ- 9,200 דירות.

הרובע ישורת תחבורתית בצורה נגישה ביותר- עם הסמיכות לרכבת הכבדה ולקו הרכבת הקלה שעתידה לפעול כבר בשנה הבאה, בנוסף לשתי תחנות מטרו M1 שאושרו לאחרונה בסמוך.

במסגרת התוכנית עיריית בת-ים לוקחת את אחד האזורים האחרונים שנותרו לפיתוח בלב המטרופולין והופכת אותה לרובע תוסס של תעסוקה מסחר, תרבות ומגורים, במדיניות שאושרה בוועדה המחוזית.

הרובע יכלול שטחי ציבור למוסדות חינוך, פנאי ותרבות באופן אינטגרלי ונמצא בשכנות לרובע פארק הים שעתיד לאכלס כ 6,500 יח״ד בשנים הקרובות ובכך מתאים את עצמו האזור לעולם החדש פוסט קורונה בו אנשים רוצים להיות קרובים למקום העבודה.

על פי התוכנית ייבנו ברובע כ־2 מיליון מ"ר משרדים ושטחי מסחר ו־9,200 דירות ששטחן הבנוי מיליון מ"ר ועתידים לגור בהם 26 אלף בני אדם.

ראש העיר צביקה ברוט: "הרובע יהווה חלק מרכזי בתכנית ההתייעלות של העיר. זוהי הפעם הראשונה בבת-ים בה אנחנו מצמצמים את הבניה למגורים אך מביאים בניה מאסיבית של מסחר, תעסוקה ומלונאות.

התכנית תשנה את פני העיר ותכניס מאות מיליונים לקופת העיריה, מה שיגדיל את ההשקעה בתושב. בנוסף התכנית הותאמה לעידן שאחרי הקורונה כן מבחינת היקף המשרדים והם מבחינת הקידמה הטכנולוגית שתאפיין את הבניה במקום.  זו בשורה אדירה לעיר ואנחנו שמחים להוביל אותה״.

פרסומת

ביוטי - ענת אדרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עידן 2000
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סנשיין - בית קפה
באנר - וי.איי.פרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים