הופעה בשכונה: זמרים מקומיים מגיעים להופעה מתחת לבניינים ברחבי העיר

אהבתם? שתפו...

הופעה בשכונה – עיריית בת-ים באמצעות מרכז הצעירים במיזם חדש לתושבי העיר:
זמרים מקומיים מגיעים להופעה מתחת לבניינים בשכונות ברחבי העיר

משבר הקורונה פגע בפרנסתם של יוצרים, אמנים וזמרים במגוון תחומים בענף התרבות. ההגבלות לשמירת הנחיות הבריאות הביאו לביטול המופעים ואירועי התרבות ולירידה בהיקף הפעילות בענף התרבות וההופעות גם עבור תושבי בת-ים. כעת יוצאות עיריית בת-ים והחברה לתרבות פנאי וספורט באמצעות מרכז הצעירים – בתיה ביוזמה משותפת עבור תושבי העיר אשר מביאה את התרבות עד הרחוב שלהם, ובמקביל תעודד את פעילות האומנים המקומיים בעיר.

במסגרת היוזמה שמתקיימת תחת הנחיות הסגר המחמירות ותחת שמירת כל הנחיות משרד הבריאות מופעים אמנים מקומיים ברחובות ובשכונות עבור התושבים ולהנאתם ורווחתם, וחלק מהתושבים אף בחרו בעצמם את הרחובות בהם יופעיו האומנים.

הפרויקט החל בחודש דצמבר ובחודשיים האחרונים נעשו מעל 10 הופעות במוקדים שונים ברחבי העיר, והעירייה ומרכז הצעירים בתיה צפויים להמשיך לעוד הופעות, ואף להרחיב את המיזם של זמרים בהופעות לבניינים כשהשלב הבא הוא להרחיב להופעות תיאטרון לילדים.

כל האומנים הם אומנים מקומיים וכל ההופעות מתקיימות בשכונות עצמן, כאשר נשמרות כל הנחיות משרד הבריאות- מסכה, ריחוק חברתי ומניעת התקהלויות.

הדגש הוא להגיע לכול רחבי העיר בדגש על השכונות והרחובות הפנימיים כדוגמאת רחל המשוררת או פנקס.

צביקה ברוט, ראש העיר: "ההתמודדות עם נגיף הקורונה הביאה לפגיעה במופעי התרבות שאנו עושים בשגרה למען תושבי העיר, ולפגיעה בענף התרבות וביוצרים. בבת-ים החלטנו להחזיר את התרבות לתושבים עד פתח הבית תוך שמירה על המגבלות והנחיות משרד הבריאות לרווחת התושבים בתקופה מאתגרת זו לצד תמיכה באומנים הצעירים שלנו."

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר דוש
סייקו - סושי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סייקו - סושי
סנשיין - בית קפה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים