הוקמה בבת-ים מועצת אזרחים הוותיקים הראשונה בעיר

אהבתם? שתפו...

דואגים לגיל השלישי: הכירו את מועצת האזרחים הוותיקים בבת-ים

בשעה טובה: הוקמה בבת-ים מועצת אזרחים הוותיקים הראשונה בעיר. מדובר בתושבי העיר אשר התאגדו וייצגו את הצורך של התושבים המבוגרים בבת-ים.

הקמת המועצה היא חלק מתוכנית ״מוני 100״- מהלך לאומי המלווה מקצועית ע"י ג'ויינט אש"ל וקיים כיום ב- 20 רשויות, ביניהם העיר בת-ים נחשבת מהמובילות ביותר.

המטרה המרכזית בהקמת מועצת אזרחים וותיקים בעיר הינה יצירת איכות חיים טובה יותר על ידי העלאת המוטיבציה שתוביל את האזרחים הוותיקים לצאת מהבית למרחבים הציבוריים בעיר ולהנות מפעילויות, סדנאות ועוד שלל דברים המיועדים במיוחד עבורם.

מועצת האזרחים הוותיקים מצטרפת למהלכים רבים שנעשים בעיר למען אוכלוסיית הגיל השלישי, ביניהם הקמתו של מרכז UP60. מרכז זה מספק הכוונה, ליווי ומרכז מידע לפורשים ובני משפחותיהם ומאגד את כל  הידע על תוכניות לאזרחים ותיקים בעיר, כך שכל תושב ותיק יכול לפנות למקום אחד מסודר בכדי לקבל מידע על התוכניות ושירותים שקיימים עבורו. בנוסף, המרכז גם מפעיל תוכניות פנאי והעשרה לאזרחים וותיקים בדגש על חברה קהילתית ונעימה לשעות הפנאי.

ממועצת האזרחים הוותיקים נמסר: "המועצה שהוקמה חשובה מאין כמותה. אנו מודים לאנשי העירייה והשותפים למהלך, יחד איתם נצליח לפתח ולהרחיב שירות משמעותי לאזרחים הוותיקים בעיר ולדאוג עבורם לאיכות חיים טובה יותר".

קרדיט צילום: מועצת האזרחים הוותיקים

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
טיק טק סטוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים