הושקו שתי דירות חדשות בעיר הפועלת למען אנשים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות

אהבתם? שתפו...

ראש העיר צביקה ברוט יחד עם נציגי העירייה ומשרד הרווחה השיקו שתי דירות חדשות בעיר בת-ים בשיתוף עם עמותת 'ש.ק.ל ישראל' הפועלת למען אנשים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות

יום ב', 11.12.23, ראש עיריית בת-ים צביקה ברוט יחד עם מ"מ יו"ר עמותת ש.ק.ל ישראל שאול שארף, מנכ"ל העמותה, טל כהן, חברי הנהלת העמותה, נציגי  עיריית בת-ים ומשרד הרווחה השיקו שתי דירות חדשות ברחוב ניסבאום 37 בבת-ים. העמותה פועלת עבור אוכלוסיות מיוחדות בכדי לאפשר להם חיים מלאי כבוד, תוך הגשמה עצמית ושילוב מיטבי בקהילה כפרטים שווי זכויות.

בחודשים האחרונים, וביתר שאת מפרוץ המלחמה, פנו במערך הדיור של 'ש.ק.ל ישראל' לעיריית בת-ים בבקשה על מעבר לדירה חדשה, כאשר הקו המנחה הוא מעבר לאזור מרכזי ונגיש לצורך עצמאותם של הדיירים שנמצאה מתאימה בדיוק לצרכי הדיירים. המעבר הינו עבור ששת הדיירים מדירה ישנה בבניין ללא מרחב מוגן וללא מעלית, לדירה חדשה בבניין רב קומות (39) עם מעלית, ממ"ד ונגישות מותאמת.

הדירה החדשה שוכנת בבת-ים, בלב שכונה תוססת עם מרכזי בילוי, קניון ובסמיכות לרכבת הקלה. כמו כן, נמצאת במרחק הליכה קצר ממרכז התעסוקה העירוני (רב נכויות) וממועדוני הפנאי של הדיירים, זה כשלעצמו מקל על הדיירים, מקנה להם עצמאות נוספת ומשפר את איכות חייהם.

בעקבות התנאים הטובים בבניין בעיר שנמצאו מתאימים עבור הדיירים, עמותת 'ש.ק.ל ישראל' החליטה לשכור דירה נוספת באותו הבניין. על אף החוק הישן המתיר דירת חוסים אחת בלבד במבנה קיים, בשל המציאות המורכבת פנו למשרד הרווחה אשר אישרו זאת וכיום מושכרות 2 דירות בבניין המגורים בבת-ים.

ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט: "שיתוף הפעולה עם עמותת שקל מוכיח את עצמו גם בשגרה וגם בחירום. מדובר בצעד נוסף שנועד לשדרג השירות לאוכלוסיות שהכי זקוקות לנו בעת הזו".

ע.מנכ"ל ומנהלת פיתוח ומשאבים של 'ש.ק.ל' ישראל, שרה מלקמו: "לאור המלחמה הנוכחית בה אנו מצויים, מתחדד הצורך המהותי והקריטי במרחב מוגן ודירה נגישה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באוכלוסייה מיוחדת זו. המאמץ להשגת האישור התקדימי עבור שתי הדירות ולדיירים הגרים בה היה שווה כל רגע ורגע של אתגר".

קרדיט צילום: ׳ש.ק.ל ישראל׳

 

פרסומת

פיצה בנדס

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים