היערכות לפתיחת שנת הלימודים תשפ"א בצל הקורונה

אהבתם? שתפו...

היערכות לפתיחת שנת הלימודים תשפ"א בצל הקורונה:
ראש עיריית בת ים צביקה ברוט קיים דיון בהיערכות לקראת פתיחת מוסדות החינוך יחד עם ועד ההורים העירוני: "נדאג שתלמידי בת ים- יפתחו את השנה בצורה הטובה והבטוחה ביותר ביותר"

ראש העיר בת ים צביקה ברוט קיים דיון בהיערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א תחת מגבלות הקורונה. הדיון כונס לראשונה לא רק עפ הצוות המקצועי בעיריה, אלא גם עם נציגי ועד ההורים העירוני.

בדיון אצל ברוט השתתפו בין היתר: מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, סמנכ"לית חינוך קהילה ורווחה, ד"ר זיו חורב, מנהל אגף החינוך אהרן קצב, יו״ר ועד ההורים העירוני ורד דנינו ונציגי ועד ההורים.

בפגישה שנערכה בימים האחרונים הוצגו להורים פעולות העירייה בעת זו על מנת לאפשר את פתיחת שנת הלימודים. בת-ים, כזכור, הפכה לעיר ירוקה לאחר שבתחילת הגל השני פעלה באופן עצמאי והצליחה להוריד את התחלואה בעיר באופן משמעותי, והיא אף זכתה לשבחים ממשרד הבריאות ומפיקוד העורף על כך.

במהלך הדיון, עדכן ראש העיר כי בימים אלה הוא הנחה את צוות הקורונה ואגף החינוך יחד עם כל הגורמים הרלוונטים לגבש את נהלי העבודה השונים משנת הלימודים הקודמת על מנת לעשות ההתאמות לתקופת הקונה והוראות משרד הבריאות והחינוך, וכך שבכל מקרה בו ידרש בידוד של כיתות או בתי ספר תתקיים הערכת מצב בראשות ראש העיר.

לאחר הערכת המצב יבחן כל מקרה יבחן לגופו, ותתקבל החלטה האם יש צורך לסגור את בית הספר או להמשיך את הפעילות בו. ראש העיר הדגיש בדיון כי הקו המנחה של העיריה בכל הערכת מצב יהיה – עשיית כל הפעולות הנדרשות על מנת לא לסגור מוסדות חינוך  ובכך לאפשר להורים להמשיך את שגרת חייהם, ולהגיע למקום לעבודה, מבלי לפגוע בבריאות התלמידים ותושבי העיר.

כמו כן, סוכם בדיון על הקמת צוות משותף עם ועד ההורים בראשות יו"ר ועד ההורים העירוני, ורד דנינו, אשר ילווה את כל הפעולות במוסדות החינוך בעיר במהלך שנת הלימודים הקרובה.

ראש העיר צביקה ברוט: "חשוב לזכור שגם לאחר סיום החופש הגדול הקורונה לא הולכת להיעלם, ויהיו עוד עליות ומורדות מבחינת מספר החולים. אחד האתגרים המורכבים במשבר הקורונה הוא הפעלת מערכת החינוך. כפי שעשינו הניהול הקורונה בעיר גם פה צריך לא להיבהל, אלא לנהל את האירועים שעוד יהיו באחריות, עם הרבה סבלנות ואורח רוח, ועם ערבות הדדית. פתיחת השנה תלווה בפתרונות המתאימים- נדאג לכל תלמידי העיר, בכל האמצעים העומדים לרשותנו, לחינוך ברמה הגבוהה ביותר, תחת ההנחיות שלנו, של משרד הבריאות ושל שאר גורמי הממשלה הרלוונטיים״

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים