הלילה בריונים תקפו את צוות מד"א בבת ים

אהבתם? שתפו...

# Nati Mena #
תקיפת צוותי חירום, לצערי זה לא מפסיק 😪
הפעם לא אני הוא זה שהותקף אלא חבר.

לילה קשה עבר על צוותי מדא בבת ים, בשעה 23:00 חובשים אופנוענים של מדא יושבים על ספסל בבת ים ומחכים להזנקה לארועים.

עוברים במקום 2 בחורים, נראים שיכורים בני 25 בערך, ניגשו לחובשים שישבו בספסל ובלי שום סיבה, ללא התגרות, סתם ככה התחילו לתקוף את אחד החובשים באגרופים, אנחנו מנסים להפריד ולהרחיק את התוקפים אך ללא הצלחה, מתקשרים למוקד מד"א ולמשטרה ומדווחים להם על תקיפה של צוותי רפואה ותוך כדי מנסים להפריד, לבסוף הצלחנו להפריד ולהבריח אותם אבל לצערי החובש עם חבלות ואף שבור.

התוקפים עלו שניהם על אופניים חשמליות וברחו מהמקום, המשטרה הגיעה למקום ובזמן שהשוטרים במקום אחד מהתוקפים משום מה חזר, ומייד הבחור נעצר ע״י השוטרים במקום.
אבל הסיפור לא נגמר…

בזמן שכולנו בתחנת המשטרה מגישים עדויות על התקיפה, מתקבלת קריאה במגן דוד אדום על תאונה קשה ברחוב כצנלסון פינת יוספטל בבת ים, מרחק של מאה מטר מאיתנו, מדווחים על רוכב אופניים שנפגע מרכב, אני ועוד כונן על על אמבולנס מגיעים למקום יחד עם כפיר ורסנו שהגיע על האופנוע, ניגשים למקום התאונה, בודקים הפצוע ומגלים שזה התוקף השני שתקף מקודם את החובש, לרכב יש קינמטיקה קשה, קורי עכביש בשמשת הרכב, אנחנו אומרים אויייי הקארמה אבל אין מה לעשות חייבים לטפל בפצוע ולא משנה מיהו, ניגשים לטפל בו והוא החל בנסיון לתקוף אותנו והתרחקנו מהמקום.

תאמינו או לא הסיפור עדיין לא נגמר,
נט״ן מגיע למקום הנהג של הנטן יחד עם הפראמדיק, ניגשים לבחור ורוצים לטפל בו. הבחור קם והתחיל לתקוף את הצוות של הנטן, נהג הנטן נפגע ונחתך בראש, שוב מזמינים משטרה, כשהבחור שמע משטרה הבחור קם ומתחיל בהליכה באמצע הכביש תוך כדי שהוא תוקף כל אחד שעבר לידו וכולנו הולכים אחריו, השוטרים מגיעים אחרי כמה שניות ומבחינים בבחור ומנסים לעצור אותו והבחור משתולל ומנסה לתקוף גם את השוטרים…. 🤦🏻‍♂️
בלית ברירה השוטרים השתמשו בטייזר כדי להשתלט על הבחור והבחור ונעצר !!!

לבסוף הארוע הסתיים עם 2 חובשים פצועים והבחורים נעצרו, אני סקפטי אבל מקווה שמערכת המשפט לא תקל ראש בתקיפה של הצוותים ותמצה איתם את הדין.

בתמונה אלירן בקאלו החובש שהותקף

פרסומת

ביוטי - ענת אדרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
פליקס חלפון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים