המהפך הגדול: תוכנית שער יוספטל בבת-ים הופקדה ופורסמה

אהבתם? שתפו...

המהפך הגדול: תוכנית שער יוספטל בבת-ים הופקדה ופורסמה

 

אלפי יחידות דיור, מאות אלפי מ"ר לתעסוקה מגדלים שיגיעו לקומה 59 ומסחר

פרויקט הענק החדש בכניסה לעיר בת-ים ממחלף יוספטל, משתרע על כ60 דונמים ומציע פינוי של 490 יחידות דיור על דופן האיילון והקמה של 1,175 יחידות דיור וכ170 אלף מ"ר לתעסוקה.

הבינוי כולל מבנים מעורבי שימושים, שיכללו שילוב של בנייה מרקמית ומגדלים שיגיעו ל59 קומות. כמו כן, כולל המתחם שטחים ציבוריים איכותיים, הן ברמה המטרופולינית והעירונית, והן בעבור תושבי השכונה.

התוכנית גם כוללת שימור ייחודי  של מבנה "האונייה" האייקוני בכניסה לעיר, שיקבל זכויות בנייה ויוסב למבנה תעסוקה ומסחר, מעל כיכר עירונית.

התוכנית ביוזמת עיריית בתים והרשות להתחדשות עירונית ממנפת את יתרונות המיקום האסטרטגי על מחלף יוספטל ובצמידות לתחנות רכבת ישראל, הקו האדום של הרכבת הקלה, קו M3  של המטרו ונתיבי התחבורה הציבוריים שמוקמים בעיר בימים אלו.

בעיריית בת ים מוסיפים כי התכנית כוללת תמהיל מגוון של יחידות דיור, לרבות אפשרות ל"דיוריות" עבור הדירות הקיימות, על מנת להרחיב את סל הכלים החברתי לטובת התושבים הקיימים.

ראש העיר צביקה ברוט: "מדובר בצעד נוסף במהפכה שעוברת בת-ים עם תנופת הקידום חסרת התקדים בשנים האחרונות. התוכנית  תוסיף למעלה מאלף יחידות דיור ותיתן מענה נרחב לתושבי האזור כולו. מדובר בבשורה של ממש שתביא לשדרוג משמעותי"

קרדיט הדמיות: מתחם "שער יוספטל", בניהול "לוג ניהול פרויקטים" ובעריכת משרד "הפלטפורמה העירונית"

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים