העתיד כבר כאן

אהבתם? שתפו...

מערכת החינוך העירונית ציינה את חודש העתיד והאקדמיה במגוון של פעילויות, הרצאות ופאנלים 

במהלך כל החודש האחרון, מערכת החינוך העירונית ציינה את חודש העתיד והאקדמיה, זאת לאחר הצלחת הפרויקט שהתקיים לראשונה בשנה שעברה. המיזם הוא שיתוף פעול בין מרכז הצעירים ואגף החינוך בעיר, ומטרתו הוא לקרב את תלמידי בת ים לנושא ההשכלה הגבוהה ולחשוף אותם לחשיבות שבה עבור עתידם.

בכל התיכונים בעיר התקיימו מגוון סדנאות, פאנלים, פעילויות והרצאות שעסקו בתכנים של היכרות עם מקצועות העתיד והדרך לאקדמיה. שעות "החינוך האישי" בתיכונים הוקדשו לנושא, כל מחנך וכל מורה מקצועי סיפר לתלמידיו על לימודיו האקדמיים והבחירות שעשה. וכן כל מנהל כינס את תלמידיו והרצה לתלמידים על דרכו המקצועית והלימודית. לקראת השבוע בתי הספר בעיר בחרו עבור התלמידים מתוך היצע רחב של פעילויות איזה מהם התקיימו בתחומן:

בתיכון בית וגן התקיים פאנל מקצועות מעוררי השראה עם שלוש דוברות, בכירות בתעשייה: מיטל בראון, לימור פקדו וחן כהן, אשר סיפרו על הדרך הארוכה שלהן אל ההצלחה, כיצד לא ויתרו לאורך כל הדרך, על הקשיים, על העליות והירידות. תיכון שזר אירח את בוגרי בית הספר "בוגרי מעוררי השראה". שכבת יא של תיכון רמות אירחו להרצאה מרתקת את אורה פלד נקד, החובלת הראשונה בצה"ל. אורה בהרצאתה "הכישלונות הכי מפוארים שלי" סיפרה על מסלולה הצבאי והאקדמאי רצוף כישלונות והישגים, בניהם שירות קרבי כחובלת מצטיינת בחיל הים וכמעצבת בחברת IBM.

בתיכון מלטון אירחו פאנל "מקצועות מעוררי השראה". אחד הדוברים בפאנל היה רוני שושן בוגר בית הספר, בוגר תואר ראשון בטכניון במתמטיקה והיה מהמפתחים של מערכת החץ. שושן סיפר כיצד לאחר ההצלחה הגשים את חלומו, חזר אל בית הספר כדי להיות מורה לחנך את הדור הבא. יחד איתו הרצו עוד שלוש אנשי מקצוע מצליחים שסיפרו על דרכם עם כל הקשיים, על הקריירה הצבאית ועוד.

בתיכון ציפורי היה חודש האקדמיה היה אירוע שיא של תהליך שהתחיל בתחילת השנה ובו התלמידים עוברים דרך, בה הם מספרים על החלומות שלהם, נפגשים עם דמויות המהוות עבורם דוגמא ואפילו מתנסים בחלק מהמקצועות. במסגרת הפעילות של החודש התלמידים עיצבו תמונה מלווה בכתיבה לספר המחזור שיוענק להם בסיום הלימודים השש שנתיים. את התוצרים עיצבו בחוג מולטימדיה במתקיים בבית הספר. בבית הספר יגאל אלון הגיע טייס שסיפר על דרכו אל החלום לשכבות ד-ו. התלמידים התרגשו וסיפרו לו גם את החלומות שלהם.

צילום: דוברות

קריוטוש

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים