הצללה של החצר בבית הספר יד מרדכי

אהבתם? שתפו...

# אורטל לוי #
שכנים יקרים – עדכון לפני תחילת שנת הלימודים.
ברגעים אלה מתחילים להתקין את ההצללה של החצר הגדולה בבית הספר יד מרדכי.
עד תחילת הלימודים החצר תהיה מוצלת.
שתהיה לכולנו שנת לימודים פוריה ומהנה.

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קניון בת ים - ביג
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חיים אסא -באנר
עגלת קפה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים