ועדת המשנה לתכנון ובניה בבת-ים צפויה בקרוב לקבל יו״ר חדש

אהבתם? שתפו...

ועדת המשנה לתכנון ובניה בבת-ים צפויה בקרוב לקבל יו״ר חדש: ראש העיר צביקה ברוט ייכנס בימים הקרובים לתפקיד, ויחל לשמש כיושב ראש הוועדה האחראית על אישורי תכניות הבניה והנפקת ההיתרים.

ברוט צפוי להחליף את סגן ראש העיר לשעבר אורי בוסקילה, שכיהן עד כה בתפקיד, ויסיים את תפקידו כיו״ר במסגרת סבב התפקידים של הסכם הרוטציה.
עם זאת, בוסקילה ימשיך לכהן כמחזיק תיק ההנדסה, ויוביל את המדיניות העירונית בנושאי תכנון ובניה גם בשנים הבאות, לצידו של ראש העיר.

החילופים צפויים להיכנס לתוקף במהלך השבועיים הקרובים.
יש לציין כי באחרונה הוגשה עתירה לבית המשפט נגד שורה של ערים ברחבי הארץ, בהן בת-ים, בטענה כי רק ראש העיר או אחד מסגניו יוכל לשמש כיו״ר ועדת המשנה.
הסוגיה נמצאת עדיין בדיונים בבית המשפט העליון, וטרם הוכרעה סופית. עם זאת, ברוט ובוסקילה סיכמו במסגרת ההסכם הקואליציוני ביניהם כי בכל תרחיש, גם אם יצטרך בוסקילה לעזוב את תפקידו כיו״ר הוועדה, הוא יוסיף להוביל את תחום ההנדסה והבניה ואת גיבוש המדיניות העירונית, לצידו של ראש העיר, בלי קשר לזהות העומד בראש הוועדה.

ברוט ציין כי ״בשנים האחרונות אנו מובילים מהפכה בזירוז הליכים ובמתן אפשרות לקידום מהיר יחסית של התחדשות עירונית, וכך יהיה גם בשנים הבאות״.

בוסקילה אמר כי ״בהתאם להישגים שהביאה הנהלת הערים בתחומים רבים, גם בתחום התכנון והבניה הצלחנו בשלוש שנים בלבד בהובלה משותפת עם ראש העיר לקדם מספר שיא של היתרי בניה וקידום תכניות, הובלנו את רפורמת המרפסות בעיר, ואני מתכוון להמשיך ולפעול יחד עם ראש העיר ועם חברי להנהלת העיר כדי להבטיח שכמה שיותר תושבים יוכלו לקדם התחדשות עירונית, תוך שמירה על איזון בין הדאגה לאינטרס של התושבים לבין צרכי הציבור של העיר״.

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ביוטי - ענת אדרי
פליקס חלפון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים