חג כשר ושמח לכל הבת-ימים

אהבתם? שתפו...

# צביקה ברוט #

בת-ימים ובת-ימיות יקרים שלי,

ליל הסדר הזה יהיה שונה מכל הלילות.

 

יחסרו לנו בו אלפי נשים וגברים, ילדות וילדים, שחגגו את ליל הסדר הקודם ושרו ״לשנה הבאה בירושלים הבנויה״ ולא ידעו שבשנה הבאה משפחתם תתכנס לליל הסדר בלעדיהם, בשל תוכניתו המזעזעת והבלתי-נתפסת של חמאס לרצוח אותם.

 

יחסרו לנו בו גם 133 גיבורים שכבר חצי שנה מטולטלים פיזית ונפשית, חירותם איננה, ותקוותם – תקוותנו שבליל הסדר הבא ישבו יחד איתנו לשולחן החג.

 

בשמכם, שלחתי לקראת החג זרי פרחים ומכתב מחבק למשפחות השכולות של המלחמה בבת-ים. כי חג הפסח הוא חג של משפחה. ומאז השבעה באוקטובר כולנו המשפחה שלהם.

 

נשיר הלילה ״שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו והקב״ה מצילנו מידם״, ונחשוב עליהם, עלינו, ועל העם שלנו בכל מקום שהוא. ונתפלל ונדע שגם בפרק הזה בהיסטוריה של העם היהודי, נמצא את האור בקצה המנהרה, וצבא ההגנה לישראל בעז״ה יצילנו מהעומדים עלינו לכלותנו.

 

חג כשר ושמח לכל הבת-ימים, ובשורות טובות לכל עם ישראל.

 

# אלי יריב #

שהחג יביא עימו בשורות טובות,

התחלות חדשות, חירות, תקווה, עשייה וצמיחה. 🙌

 

# רפאל ברנז #

מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות?

 

שהלילה אנו מציינים 200 יום שבהם 133 אחים ואחיות שלנו נמצאים בשבי האויב. 🎗️

 

כמו ביציאת מצרים, שנקרע הים, וקרו ניסים מעל הטבע, כך גם בימנו כולנו מתפללים שיקרו ניסים ושאחינו ואחיותינו הנמצאים בשבי יחזרו למשפחותיהם, ושהחיילים היקרים שלנו שמחרפים את נפשם למען המדינה יחזרו לביתם בריאים ושלמים.

 

תושבים יקרים, בחודש האחרון האגף התורני בראשותו של ידידי מוטי בוסקילה, עבד קשה על מנת שיהיו אירועי תרבות, ופעילויות לכל המשפחה. נשמח לראות את כולם, גם בהפינינג הענק שיתקיים ביום חמישי.

 

נשמח לראות את כולם!

 

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
עידן 2000

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים