חדש בבת ים! מכבי שירותי בריאות משיקה את כרטיס החבר הדיגיטלי

אהבתם? שתפו...

חדש בבת ים!

מכבי שירותי בריאות משיקה את כרטיס החבר הדיגיטלי:

לראשונה בתחום הבריאות מכבי שירותי בריאות ממשיכה להוביל ולחדש את תהליכי השירות הבריאותי ומשיקה פתרון חדשני בתחום הבריאות הדיגיטלית, שיאפשר למבוטחי הקופה לחבר את כרטיס החבר לארנק הדיגיטלי של מערכות ההפעלה המובילות – אפל וגוגל.
בעידן הטכנולוגיה המתקדמת בה אנו חיים, מכבי שוב בחרה שוב להתאים את עצמה לרוח התקופה ולספק חוויה חדשנית, נוחה ופשוטה לחבריה. כרטיס החבר הדיגיטלי יאפשר לחברים ליהנות מכל שירותי הקופה דרך ארנק הטלפון הנייד בנוחות ובלי צורך להיות תלויים בנשיאה של הכרטיס הפיזי המסורתי.
דרך הכרטיס הדיגיטלי, יהיה ניתן לצרוך את כל השירותים הבריאותיים הכלולים בחברות הקופה, החל מביקורים במרפאות הרופאים השונים, שירותי מעבדה, שירותי משרד, מרפאות האחיות, מכונים, בתי המרקחת של מכבי פארם, רשת "אסותא מרכזים רפואיים", רשת "מכבידנט" ורשת "מכבי טבעי". השירות הדיגיטלי החדש יאפשר לחברים לבצע את התהליכים הנדרשים באופן מהיר ונוח.

ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות: " מדובר בשירות חדשני ומתקדם שיקל על חברי מכבי, במיוחד להורים ומשפחות אשר לעיתים נאלצים להסתובב עם מספר רב של כרטיסים של בני המשפחה. הטלפון הנייד כבר החליף את כרטיס האשראי שלנו ואין סיבה שלא יחליף את כרטיס קופת החולים המסורתי. זהו צעד מתבקש בעידן החדש של שירותי הרפואה, ואנו במכבי מחויבים להוביל וליישר קו עם רוח התקופה."

 

 

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים