חדש בעולם הילד, חנוכה 2019

אהבתם? שתפו...

חנוכה, חנוכה, חג יפה כל כך,

אור חביב, מסביב, גיל לילד רך…

וחוץ מהאור סביב בואו לא נשכח את כל הסופגניות עתירות הסוכר והמופעים עתירי הצבע וכוכבי ילדים שמשמחים לבב כל ילדון…

אבל  מה שבעיקר משמח אותם היא מסורת המתנות ודמי חנוכה. כל אלו יחד גורמים לגיל ושמחה אצל הילדים.

אז הבאנו לכם רשימת רעיונות למתנות חג מגניבות לילדים:

 

חברת דואר ישראל מציעה גם השנה לקראת חג החנוכה את "קופסת ההפתעות"– מארזי שי מיוחדים לילדים המכילים את מיטב הגימיקים והמותגים האהובים על הילדים.

לקראת חג החנוכה, הפיק השירות הבולאי בדואר ישראל, שני מארזי שי, בשיתוף חברת PMIיצרנית ומשווקת הלהיטים לילדים: סופרגול,  אימוג'י ועוד.

דוגמא לתכולת מארז(ישנם שני מארזים שונים) :

גיליון "הבול שלי" מיוחד לחנוכה הכולל 3 בולים, מעטפות מהודרות וממותגות עם כוכבי הסדרות האהובות על הילדים, 2 כדורים אדומים  – כדורים מפלסטיק ובתוכם בובה מתחום הספורט המעוצבת בהומור, קופסת אספן מהודרת, בובה ממגוון מותגי הילדים ומעטפת קעקועים ממותגת.

בנוסף בכל ערכה יהיו 2 הפתעות נוספות, מתוך 4 הפתעות המופיעות ברשימה המצורפת: חוברת צביעה ממותגת/קלפי איסוף/ ערכות הרכבה/ חותמות ועוד.

הפתעות המופיעות ברשימה המצורפת: חוברת צביעה ממותגת/קלפי איסוף/ ערכות הרכבה/ חותמות ועוד.

 ניתן לרכוש את המארזים במאות סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ במחיר אטרקטיבי של  39.90 ש"ח בלבד למארז.

 

 

משחקים חכמים לילדים יצירתיים- חברת משחקי יצירה אורדע מציגה לקראת חג החנוכה הקרב מגוון ענק של משחקי חשיבה, יצירה, בניה וחינוך לילדים.

סדרת המשחקים "הקוף החכם" מסייעת לילדים לפתח מיומנויות בסיסיות ויכולות תפיסה כמותית, שיניחו את הבסיס לפיתוח ידע מעמיק יותר בעתיד. סדרת "הקוף החכם" מלמדת את הילדים שלמידה יכולה להיות תהליך מהנה, ובמיוחד בתחום כמו מתמטיקה שלעיתים נתפס כמאיים עבור ילדים רבים במערכת החינוך. הילדים יכולים לשחק במשחקי הסדרה לבד או עם חברים, לקבל משוב על עבודתם באופן עצמאי, ולתרגל מיומנויות חשבון בסיסיות בדרך מהנה.

הקוף החכם אלוף הידע – ערכת חשיבה מתמטית המאפשרת לילדים לענות על שאלות מורכבות בהתאמת צורות, שייכות, צבעים, חיות, אותיות ועוד – והקוף מאשר לנו את התשובה הנכונה. בסדרה 10 לוחות עבודה שונים, המאפשרים לילדים לפתח מיומנויות של מיון והתאמת רכיבים, קוארדינציה עין יד, ומוטוריקה עדינה.

הקוף החכם אלוף המשקל – דמותו של הקוף המקסים היושבת על מאזניים מאפשרת לילדים להתנסות בחישובים מתמטיים ולקבל תשובה אמיתית לגבי נכונות הפתרון. מטרת המשחק ללמד ולתרגל מיומנויות חשבון בסיסיות בדרך מהנה.

בסדרה בנוסף גם "אלוף החיבור", "אלוף החיסור" ו- "אלוף הכפל", מושלם לגיל 4-5 והכנה לכיתה א'.

סדרת חד קרן – את דמותה הייחודית והאהובה של חד הקרן ניתן יהיה למצוא בשלל ערכות חדשות המושקות לחג כגון חד קרן אוריגמי, מכונת מדבקות חד קרן, פאזלי רצפה ועוד.

סדרת עיצוב תכשיטים – לקראת החג ניתן למצוא עשרות ערכות חדשות המאפשרות עיצוב צמידים בכל סגנון אופנתי שנרצה – חרוזים, חוטים צבעונים, גומיות, קשרים ועוד.

עיצוב שיער – בסדרה החדשה 8 ערכות המאפשרות לעצב ולסגנן את השיער במגוון של צבעים, עיצובים, תוספות מדליקות ועוד.

ולקטנטנים? מי לא מכיר את הדמויות החייכניות של בייבי שארק ? להיט הרשת שסחף אחריו אלפי פעוטות יושק בסדרת משחקי קופסא חדשים שיעלו על המדפים בחנוכה. מפאזלים, ועד משחקי זיכרון, מותאמים לקטנטנים בתוכן ובאיורים.

אום ובורג – משחק אינטראקטיבי לקטנטנים המפתח מיומנויות של מוטוריקה עדינה והעשרת הידע. מתאימים את הברגים לאומים לפי הצורות והצבעים בכרטיסיות העבודה או לפי הדמיון. משפרים את הזיכרון ואת יכולת הריכוז, מפתחים שליטה מוטורית ויכולות קוגניטיביות בתיאום עין-יד ותפיסה חזותית במשחק של למידה והנאה. "אום ובורג סופר סט" מכיל 80 אומים וברגים מפלסטיק ב-5 צבעים וב-4 צורות הנדסיות שונות, ו-16 כרטיסיות עבודה ברמות קושי שונות ללמידה ולתרגול.

להשיג בחנויות הצעצועים וכלי הכתיבה.

 

מעיל הקסמים של יובל– ספר קסום מאת צביה דובריש פריד, ציירו- אורי ליפשיץ ונדב ליפשיץ.

 

ליובל יש סבתא קסומה שסרגה לו מעיל קסמים שאיתו הוא מפליג בדמיונות למחוזות אחרים ומחפש דרקונים. כולנו היינו רוצים מעיל שכזה אך רק ליובל יש אותו כי רק ליובל יש סבתא שיודעת לשזור חוטי קסם.

ספר מקסים שמומלץ להקריא לילדים לפני השינה או סתם בהתכרבלות חורפית… הספר שולח אותנו להפליג בדמיון לאן שנחפוץ יחד עם איורים קסומים שמשאירים מקום לכל דמיון.

כתוב בצורה נעימה ומובנת, נוח לקריאה וסוחף. מתנה נהדרת, חינוכית ומומלצת לחנוכה. להשיג בחנויות הספרים.

 

 

שני מחלב - באנר

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים