חדש על המדף- אוגוסט 2021

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש אוגוסט 2021:

 

"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה פרמיום טרייה חדשה:

רביולי במילוי גבינות, בטטה, תרד וריקוטה ופלין פטריות, ריקוטה וכמהין.

חברת פסטה ריקו, החברה המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית ומשווקת מוצרי המזון מאיטליה בהם רטבים, קמחים, אורז ועוגיות, משיקה סדרת מוצרים חדשה שטרם נראתה ברמתה על המדפים בישראל: פסטה פרמיום טרייה בסטנדרט איכות מעולה בקנה מידה עולמי. סדרת המוצרים החדשה כוללת רביולי במילוי גבינות, רביולי בטטה, רביולי תרד וריקוטה ופלין פטריות פורטבלו וריקוטה בטעם כמהין. סדרת הפסטה הטרייה של פסטה ריקו תשווק לרשתות המזון ברחבי הארץ באמצעות חברת "תנובה" ותלווה במבצעי השקה מיוחדים.

סדרת הפסטה הטרייה החדשה של "פסטה ריקו" הנה פסטה פרמיום, טעימה להפליא ברמה עולמית של פסטה איטלקית, עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. השימוש במילויי הפסטה מירקות טריים בלבד, גבינות עשירות, ריקוטה 20% עשירה ואיכותית, בטטות מקורמלות, פטריות פורטובלו טריות ועוד. הפסטה הטרייה אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, היא משביעה ואיכותית, קלה ומהירה להכנה בזמינות ושימושיות ישירות מהמקרר.

סדרת המוצרים החדשה כוללת פסטה טרייה ב-4 טעמים:

רביולי במילוי גבינות, רביולי במילוי בטטה, רביולי תרד וריקוטה, פלין פטריות וריקוטה בטעם כמהין.

הכנת הפסטות בקלות במים רותחים ויש רק להכין רוטב לפי טעמכם.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-27 ₪ לאריזת 330 גרם

להשיג ברשתות הקמעוניות ובמגוון החנויות והמכולות בפריסה ארצית.

 

 

חברת מילוטל, ששמה לה למטרה להביא ללקוח את חווית הצ׳יפס האיכותי מהמסעדה הביתה משיקה בימים אלה סדרת אריזות צ׳יפס קמעונאיות ב-6 סגנונות שונים. בין מוצרי הצ׳יפס הקפוא של החברה ניתן למצוא צ׳יפס קלאסי, צ׳יפס סטייק, צ׳יפס אמריקאי, צ׳יפס זיגזג, צ׳יפס קוביות, צ׳יפס פלחים וסטייק צ'יפס.

מקפיא הצ׳יפס ברשתות הפך בשנים האחרונות לגנרי ומשעמם. לתוך הואקום הזה נכנסת מילוטל החדשה עם סדרת מוצרים איכותיים ובריאים, שהופכים את הבישול הביתי לקל ונוח יותר. האריזות החדשות ניתנות לרכישה ברשתות נבחרות.

המוצרים החדשים:

· צ'יפס קלאסי 800 גרם. מתאים לטיגון ואפייה. הצ׳יפס שכולם אוהבים.

· צ'יפס קלאסי משפחתי- 1.5 ק"ג אריזה משפחתית במשקל חדש.

· צ'יפס זיג זג 1.5 ק"ג – מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך זיג זג אהוב על ילדים. אריזה משפחתית גדולה.

· צ'יפס קוביות 1 ק"ג – מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך קוביות קטנות בסגנון ״הום-פרייז״, מעולה לנשנוש.

· צ'יפס פלחים 1 ק"ג – פלחי תפו״א עם קליפה, מתאים לטיגון ואפייה. מחליף את תוספת התפו״א בתנור, ניתן להוסיף תיבול לפי הטעם.

· צ'יפס אמריקאי – 1.5 ק"ג מתאים לטיגון ואפייה. סגנון מקלות דקים כמו ברשתות המזון המהיר. אריזה משפחתית גדולה.

· צ'יפס סטייק – 1.5 ק"ג מתאים לטיגון ואפייה. סגנון Wedges טרנדי ונפוץ במסעדות המבורגרים ודיינרים. אריזה משפחתית גדולה.

כשרות לכל מוצרי הצ׳יפס המוקפא: מהדרין "הרב רובין". רבנות מועצה אזורית מטה אשר. להשיג ברשתות השיווק.

 

 

חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות של קיבוץ יחיעם, משיקה סדרת נקניקיות עוף במתכון משופר. הנקניקיות החדשות ישווקו באריזות 400 גרם, 1.5 ק"ג וכן נקניקיות ביס באריזת 380 גרם. הנקניקיות החדשות ללא גלוטן, ללא סוכרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט ומכילות 12% חלבון.

נקניקיות יחיעם במתכון החדש עברו בחינת טעם חיצונית ע"י מכון מחקר מקצועי למזון, והושוו לנקניקיות העוף המובילות בשוק. התוצאות היו ברורות: הנקניקיות החדשות של "מעדני יחיעם" נמצאו עדיפות על פני נקניקיות המתחרה המוביל, בכלל הפרמטרים שנבחנו. לדברי חברת "נתיב יועצים" עורכת המחקר: "ציון ההתקבלות לנקניקיות יחיעם נמצא גבוה יותר באופן מובהק מציון ההתקבלות לנקניקיות המובילות המתחרות, הן בפרמטר הטעם והן בפרמטר המרקם. בניתוח מדד קושי/רכות הנקניקייה עולה כי קושי/רכות נקניקיית יחיעם הינה מאוזנת. כמו כן רמת העסיסיות של הנקניקייה טובה. במבחן ההעדפה נמצאה העדפה מובהקת לנקניקיות יחיעם אל מול המותג המתחרה.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-12 ₪ לאריזת נקניקיות ביס  וכ-27 לאריזת נקניקיות עוף מתכון משופר לאריזת 1.5 ק"ג.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 

 

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה ממרח חדש בסדרת הממרחים המתוקים מתוצרתה: ממרח בטעם שוקולד. הממרח החדש במרקם קטיפתי, נפלא לשימוש במריחה על פרוסת לחם, בכריכים וכן לאפייה. הממרח ישווק באריזת 400 גרם, מתאים לטבעונים (ויגן פרנדלי), בכשרות הבד"ץ.

אחוה משווקת ממרחים מתוקים מבוססי טחינה גולמית בהם ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום וקוקוס, שזוכים להצלחה אדירה. הממרחים עשויים מטחינה מלאה, עשירים בסידן וברזל, ללא כולסטרול, דלים מאוד בנתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. בנוסף משווקת החברה ממרח חלוה שנחשב לממרח פופולארי האהוב במיוחד על הילדים.

מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 – 8.90 שקלים לאריזת 400 גרם.

להשיג בכל רשתות השיווק למעט ברשת רמי לוי שיווק השקמה.

 

 

"אחוה" משווקת לראש השנה עוגת דבש בכחמישה שקלים! גם השנה מציעה חברת "אחוה" עוגת דבש בחושה בטעם עשיר בעלת מרקם של אפיה ביתית ובמחיר ללא תחרות: כ- 5 שקלים בלבד. חברת "אחוה": לא נעלה מחירים ונשמור על מבצעים במיוחד בתקופה כלכלית מאתגרת זו"

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, ממשיכה במסורת השנתית לראש השנה וחגי תשרי, ומציעה עוגת דבש בחושה, בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית במחיר מוזל במיוחד: כ- 5 שקלים בלבד! העוגה תימכר בכל רשתות השיווק המובחרות (למעט רמי לוי) למשך כל תקופת החגים ויצטרפו אליה מוצרי חג נוספים בהם ממרח שומשום עם דבש, עוגת תפוח עץ ממולאת ומבחר עוגות ועוגיות מבית המאפה של אחוה.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 5 שקלים לעוגה במשקל 400 גרם.

להשיג בכל רשתות השיווק למעט ברשת רמי לוי שיווק השקמה.

 

 

לרגל 25 שנה לכפר עידוד מארזי "זרעים של עידוד" בעיצוב חדשני

לרגל 25 שנה לכפר עידוד, מרכז רימון בכפר עידוד מציע מארזי "זרעים של עידוד" בעיצוב חדשני, של צמחי תבלין וערכה לזרעי פרחים לשתילה שמיוצרים במשתלת הכפר, המהווה בית חם לאנשים מיוחדים.

מארזי הזרעים של עידוד כוללים כד זריעה עצמית מחרס, אדמה, זרעי תבלין בזיליקום וזרעי פרחים רב שנתיים, ודף הוראות. המארזים מיוצרים על ידי דיירי כפר עידוד. מחיר ליחידה- 15 ש"ח.

ניתן להשיג: משתלת כפר עידוד, רח' הארי 51 נתניה.

כל ההכנסות לטובת דיירי הכפר

מרכז רימון הוא צלע באשכול התעסוקתי, שמפעיל כפר עידוד הכולל גם את משתלת הכפר ועבודה בשוק החופשי.

משתלת הכפר מופעלת על ידי דיירי הכפר, פתוחה לקהל הרחב ומשמשת כלי טיפולי -שיקומי עבור הדיירים הזקוקים לעבודה מוגנת בתנועה. הדיירים אחראיים על הטיפול והגידול של צמחי המשתלה ומתמחים בשתילת ייחורים עבור משתלות חיצוניות.

כפר עידוד ייחודי מבין המסגרות לאנשים עם מוגבלויות, ובלעדי בישראל – החיים בכפר עידוד מושתתים על הרעיון לפיו, חברי הקהילה חיים ביחד, בדירותיהם ומנהלים חיים רגילים, כאשר לצידם הסיוע היחידני והארגוני הנדרש. הדיירים בכפר עידוד נהנים ממעטפת שירותים מקצועית בכל תחומי החיים, תרבות, פנאי, תעסוקה, מרפאה, בריאות וחיי קהילה שוקקים.

כפר עידוד, ממוקם כפנינה ירוקה בלב נתניה, חיים בו 149 דיירים מגיל 21 ועד גילאי הזקנה , המוגדרים כאנשים עם צרכים מיוחדים. כפר עידוד הוקם לפני כ-25 שנה על ידי קבוצת הורים שיזמו הקמת בית שייתן מענה לילדיהם, ילדים עם צרכים מיוחדים.

להזמנות ניתן לפנות לקובי 0526035805 או לאתי 0509663075 .

 

 

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק בישראל סדרת כוסות מעבר לפעוטות, חדשניות וללא נזילות, התומכות בהתפתחות הילד לקראת שתייה עצמאית מכוס.

ללמוד לשתות בקלות ללמוד לשתות באופן עצמאי הוא אחד הצעדים החשובים ביותר בהתפתחות התינוק ומהווה אתגר אמיתי לסבלנות ולמיומנות. זו הסיבה ש NUK פתחו את סדרת כוסות ההתפתחות, כוסות שתייה חדשות המותאמות להתפתחות הילד. כל כוס עוצבה כך שתתאים לשלב התפתחותי שונה – כמובן באופן אינדיבידואלי, המותאם לקצב הלמידה של הקטנטנים. הכוסות תוצרת גרמניה, אינן נוזלות, עשויות מחומרים איכותיים וחזקים, ללא ביספנולA ומעוטרות באיורים חמודים. את הכוסות ניתן לפרק ולנקות בקלות וגם להכניס למדיח הכלים (למעט הקשית).

סדרת כוסות ההתפתחות החדשה של NUK המושקת בישראל כוללת שתי כוסות

Magic Cup 360° כוס מעבר לפעוטות ללא נזילות, מתאימה לגילאי 8 חודשים ומעלה ומאפשרת לפעוטות לשתות בנוחות כמו מבוגרים, ממש כמו מכוס רגילה ומכל צד של שפת הכוס. לכוס החדשה של NUK, מכסה להגנה מלכלוך ומאבק השומר על היגיינה ועיצוב ארגונומי לאחיזה נוחה. הכוס מונעת נזילות כבר מהלגימה הראשונה, הודות לשסתום הסיליקון שאוטם אותה מבפנים, המאפשר גם זרימה רציפה בזמן השתייה.

Action Cup מומלצת לגילאי 12 חודשים ומעלה, עם קשית גמישה ורכה מסיליקון, המותאמת לחניכיים העדינות של הפעוט. הקשית הגמישה מתקפלת לתוך הכוס, עם סיבוב המכסה וכך שומרת בצורה מירבית על היגיינה. גם לכוס זו עיצוב ארגונומי לאחיזה נוחה, ולכן אידיאלית לידיים הקטנות של הפעוט.

Magic Cup ו Action Cup, מוצעות בשני צבעים לבחירה: כחול וסגול ובמחיר מומלץ לצרכן של 49.90 שקלים (230 מ"ל).

הכוסות החדשות של NUK מתווספת לליין כוסות המעבר:

בקבוקי אימון– מתאימים לגילאי 18-6 חודשים, ללא נזילות, מעודדים שתייה עצמאית והופכים את המעבר לשתייה מכוס לקלה יותר. לבקבוקי האימון של NUK פיית סיליקון רכה, וידיות ארגונומיות לאחיזה נוחה ובטוחה. משווקים גם עם דמויות דיסני (מיקי מאוס), במגוון צבעים ובנפח של 150 מ"ל.

אקטיב קאפ – כוסות מעבר ללא נזילות, המתאימות מגיל 12 חודשים ועם פייה רכה מסיליקון. הכוסות עשויות מפוליפרופילן עמיד במיוחד וקל משקל, בנפח של 300 מ"ל. הכוסות משווקות גם עם דמויות מקסימות מעולמו של פו הדוב מבית דיסני.

את Magic Cup ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר Israel NUK.

את Action Cup ניתן להשיג ברשת BE, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר Israel NUK.

 

 

חברת 'טאונלי' Townley האמריקאית משיקה מארזי אקססוריז לשיער עבור הבנות הקטנות הכל בהשראת הנסיכות הנערצות מבית דיסני. המארזים מאגדים מברשות שיער ואקססוריז כגון סיכות ראש, גומיות שונות, מראה ומברשת אישית והכל בהתאמה לדמויות המלכותיות המופיעות על הפריטים: אנה ואלזה נסיכות הקרח, בל מהיפה והחיה, מואנה וסינדרלה.

פלטת הגוונים פסטלית ורכה של ורוד, סגלגל, תכלת וכסף עם נוכחות לורקס מנצנצת, בוהקת ומבריקה עם הרבה גלאם כיאה לנסיכות הפופולאריות.

סופסוף סיבה נהדרת ללכת עם שיער אסוף בתחילת שנת הלימודים!

היצרן ממליץ לשימוש מעל גיל 3 בהשגחת מבוגר.

מחיר בין 30-50 ₪

להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים וההפנינג.

 

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המתמחה בעור של תינוקות ומשווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק את סיקסטלה, קרם להרגעה של עור מגורה ולשיקום העור, לגוף ולפנים של התינוק. הקרם מטפל בגירויים קלים ובאדמומיות קלה בעור ומיועד לשימוש מגיל לידה*. המוצר נבדק דרמטולוגית תחת פיקוח רופאי עור.

עור התינוק, המהווה שכבת הגנה חיונית, הוא עדין ורגיש ולכן זקוק, כבר מרגע הלידה, למוצרי טיפוח שיספקו לו לחות יומיומית והגנה לטווח ארוך. הקרם החדש של מוסטלה, מכיל 91% רכיבים ממקור טבעי. הפורמולה מכילה בין היתר, חומצה היאלורונית המסייעת לשיקום יעיל של העור, פנתנול המסייע בהרגעה מיידית ומתמשכת של העור, cooper zinc המטהר את העור וAVOCADO – PERSEOSE (סוכר אבוקדו), שהינו פטנט ייחודי של מוסטלה, המחזק ומגן על שכבת ההגנה של העור ומעשיר אותו בלחות.

הקרם בעל מרקם קליל ונעים, נספג במהירות, מותיר על העור שכבת הגנה לא שומנית שאינה דביקה, משקם את העור ומשיב לו את תחושת הרכות והנוחות. הקרם הינו היפואלרגני, אינו מכיל פראבנים,

חומרי ריח, פנוקסיאתנול או פתלטים, בעל יעילות מוכחת ונבדק דרמטולוגית תחת פיקוח רופאי עור. סיקסטלה בטוח לשימוש ומתאים לתינוקות ולילדים החל מגיל לידה*. ניתן למריחה באזור הפה, בקפלי העור (צוואר, אוזניים וכד') ובאזור ההחתלה.

מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 שקלים ל- 40 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות תינוקות נבחרות ובאתר מוסטלה.

 

 

'חלאבין' משיקה רול און ייעודי לכפות הרגליים לטיפול ביובש המצטרף לסדרת 'ביוטי פיט'.

התמרוק פותח לטפל בכפות רגליים יבשות ולמגר יובש קיצון המופיע בעיקר בנקודות הלחץ (עקבים, והכרית הקדמית) הגורמים לעיתים להופעתם של חתכים וסדקים הבוקעים את העור וגורמים לתחושת כאב.

יתרון:

· החומר אינו מותיר תחושת שמנוניות כבדה, נספג בקלות ואינו מכתים.

· כמו-כן אין צורך בתנועות עיסוי עד להספגתו של החומר באזור המטופל. תוך מספר דק' הוא נספג באופן עצמאי.

· שימוש ברול-און מאפשר מריחה יסודית של התמרוק בקימורים של כף הרגל באופן נוח.

רכיבים פעילים:

תמצית אורן סילבסטירס (אורן סקוטי) – ידוע כשמן אנטיספטי עוצמתי, אנטי פטרייתי נוגד חיידקים, נוגד נגיפים, ממריץ זרימת דם ומסייע למניעת זיהום.

תמצית שמן עץ התה – חומר אנטיספטי חזק מאד אך מתאים לטיפול בעור רגיש. ידוע בשל יעילותו הרבה בטיפול במגוון רחב של זיהומים פטריתיים כגון פטריות ברגליים (Tinea Pedis), בציפרניים (Paronychia).

שמן ארניקה – עשוי מצמח הארניקה המועשר בחומרים נוגדי דלקת. ידוע כממריץ איחוי רקמות ומסייע בתהליכי החלמה מחתכים ומפציעות.

שמן קלנדולה – מתאים לשיקום העור לאחר פצעים וחתכים. מונע הצטלקויות ומגמיש את העור. מזרז החלמה,אנטי דלקתי, מרגיע ומאחה רקמות.

הוראות שימוש:

יש למרוח את רול-און 'ביוטי פיט' לפחות פעמיים ביום בוקר וערב. בערב מומלץ לפני המריחה, לטבול את כפות הרגליים במים פושרים ומעט סבון להשריה של מספר דקות . לנגב היטב ולייבש! רק לאחר מכן למרוח את התמרוק.

מחיר: 30 ₪, להשיג: ברשתות הפארם, ברשת BE ובפרפומריות.

 

ORLY – אורלי, המותג האמריקאי מלוס אנג'לס עושה מחווה לעונה החמה רגע לפני שהיא עוזבת אותנו ומציע 3 גווני לק דומיננטים בטקסטורות שונות המתכתבים עם פלטת הגוונים המאפיינת את העונה.

צהוב חלמון בוהק זוכה לשם SUN SET בהשראת השקיעות המרהיבות בחופי הים הצובעות את השמיים בצהוב-כתום רגע לפני שהשמש נושקת לקו האופק ונעלמת אל תוכו.

ירוק ניאון אנרגטי בטקסטורה מנצנצת מועשרת בגריסי נצנצים מאובזרת בקונפטי עדינים מאורכים המזכירים את מסיבות החוף התוססות. האחרון בשלישיה הוא SMOKED OUT – הגוון הכהה ביותר מוצע במרקם שימר בוהק במיוחד, כאשר בכל זווית עליו נופלת קרן אור – הוא נראה שונה ומעניין ויוצר מיקס בלתי אחיד בין כחול עמוק וירוק המבשר לילות קרירים יותר וסתוויים.

מחיר 20 ₪

להשיג: בסופרפארם אונליין

 

תעשיות תמרוקים שיק – CHIC יצרנית כחול-לבן ומובילה את קטגוריית הלק ומוצרי הטיפוח לציפורניים בשוק הישראלי, מציעה סרום מסידרת אורנג' להזנה עמוקה של הציפורן והקטיקולה (העור מסביב לה).

ציפורן יבשה היא תופעה ידועה הגורמת בעיקר לציפורניים שבירות, פריכות וסדוקות. במקרה שכזה גם העור הדק שמסביב לה הקרוי 'קטיקולה' סובל מקרעים וסדקים, תופעה נפוצה ואף כואבת. סרום אורנג' של 'שיק' מוצע באמולסיה שומנית קלילה הנספגת במהירות בעלת ניחוח הדרים עדין ומאגדת שמנים צמחיים וויטמינים חיוניים להזנה עמוקה כגון A E C .

רכיבים עיקריים:

-שמן תפוז שמן תפוז מסייע בהמרצת זרימת הדם, תורם לחידוש של תאים, לרענון ולחידוש חיוניות האזור המטופל. כמו כן ידוע בתרומתו לשיקום עור יבש, מצולק, פגום ושחוק.

-שמן אבוקדו חודר לתוך השכבה העמוקה של העור ומספק לחות באמצעות חומצה אולאית ולציטין. נוכחות של הלציטין מסייע לשמירה על מאזן הלחות באזור המטופל, והקרוטנואידים ופרו-ויטמין A משמשים כנוגדי חמצון.

-שמן נר הלילה ידוע כחומר הזנה אינטנסיבי לציפורניים ולעור. נוכחות חומצת GLA (חומצה גמא-לינולנית) מסייעת באיזון האזור המטופל ובכך מונעת יובש ונגעים. כמו כן השמן גורם להזנת תאי העור שיקום וחידוש.

הוראות שימוש:

למרוח הסרום על ציפורן נקיה וחשופה (ללא לק ו/או מחזק) גם על הקטיקולה (העור שמסביב לה). לעסות את הסרום פנימה עד להספגתו. שימו לב! מריחת לק לאחר הטיפול בסרום מחייבת שטיפה יסודית של כפות הידיים ואזור הציפורניים וייבוש מלא.

מחיר 34 ש"ח

להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות

 

 

יצרנית התמרוקים שיק – CHIC מציע לקראת החגים מארז טריפל מפנק לטיפוח הגוף. שלוש שפופרות של מוצרי טיפוח גוף, מסדרת הספא של המותג, נאגדו למארז אחד:

תחליב גוף Aqua:

תחליב המשלב רכיבי לחות והזנה, בעל מרקם קליל הנספג במהירות ובקלות ומותיר את העור רענן ורווי.

הוא מכיל תמציות שמנים צמחיות, ויטמין E, מינראלים חיוניים לעור מים המלח ופרוטאין חלב הידוע בתרומתו לריכוך העור ולטשטוש קמטים וליצירת מראה עור חלק וגמיש.

קרם הזנה לכפות הידיים:

קרם במרקם רך ונעים הנספג במהירות מועשר בתמציות צמחיות של שמן אבוקדו ושמן גזר וויטמין E.

שמן האבוקדו חודר לתוך השכבה העמוקה של העור ומספק לחות באמצעות חומצה אולאית ולציטין.

הוא ידוע כאנטי דלקתי, ומטפל בעור הניכרים בו נזקי מזג האוויר. הוא ידוע כרכיב אנטי איג'ינג המטפל ברפיון וביובש. כמו כן שמן הגזר ידוע כעשיר בבטא קרוטן, יעיל לעור יבש, מעורר חיוניות, גמישות ואלסטיות של העור. קרם הידיים יעיל בשימוש יומיומי לעור יבש וסדוק מנזקי מזג האוויר וחשיפה לחומרי ניקוי.

קרם ריכוך והזנה לכפות הרגליים

קרם מרכך ומזין לכפות הרגליים מועשר במינרלים מים המלח ותמצית שמן קוקוס הידוע ביעילותו הרבה כלחותן. שמן הקוקוס עוד פופולארי בתרומתו היעילה לטיפול בסדקים בכפות רגליים לרבות סדקים עמוקים במיוחד וכואבים. בעל נוגדי חמצון וויטמין E המעניקים לחות וחיוניות לעור ומאטים נזקים לרקמות העור.

התוצאה: כפות רגליים מטופחות ונעימות.

התמרוקים ארוזים בשפופרות של 100 מ"ל נוחים לנשיאה ומוצעים ב-3 ניחוחות ספא נעימים: לבנדר, וניל פטצ'ולי ומסק.

מחיר: 35 ₪, להשיג במשביר לצרכן ובפרפומריות.

 

 

חברת סנו, החברה הישראלית המובילה את קטגוריית מרככי הכביסה בישראל, משיקה לכבוד הקיץ, מרכך כביסה חדש בניחוח רענן ועוצמתי!

מרכך הכביסה "מקסימה – מומנטס אוף ג'וי", פותח בהשראת חופשת קיץ שמחה ומשלב ניחוחות של מי נחל צלולים, ניצני פריחה ורודה עם נגיעות ליים. סנו מקסימה JOY עוצמתי ביותר, מותיר את הכביסה נעימה ורכה, בניחוח רענן . המוצר מגיע באריזה מעוצבת, פרחונית וססגונית.

מרככי הכביסה של סנו מקסימה שומרים על הבגדים ומקלים על הגיהוץ.

1 ליטר מ"ל באריזה.

מחיר: 15.90 שקלים (לפי אתר זאפ). להשיג ברשתות השיווק.

 

 

סנו מקסימה משיקה את "מקסימה 99.9%"תוסף כביסה לחיטוי בגדים ולנטרול ריחות זיעה וריחות רעים אחרים הנגרמים מהתפתחות חיידקים. מתאים במיוחד לבגדים המיועדים לפעילויות המגבירות את הנטייה להזיע ולצבור חיידקים: בגדי ספורט ואימון, מדי צבא, בגדי עבודה, מגבות, מצעים, גרביים, תחתונים ועוד. תוסף החיטוי לכביסה משמיד 99.9% מהחיידקים ומתאים לכל סוגי הכביסה.

התוסף לחיטוי הכביסה יעיל גם בכביסה ב- 30 מעלות ובתכניות כביסה קצרות ומתאים לכביסה לבנה וצבעונית. יש להשתמש בנוסף לג'ל או אבקת הכביסה ולהוסיף אותו לתא מרכך הכביסה. מהיום, ניתן להוסיף לכל מכונה פקק לחיטוי ולהשמיד 99.9% מהחיידקים המצטברים בין סיבי הבד. בסיום מתקבלת כביסה מחוטאת מחיידקים ובניחוח עדין ורענן.

באריזה – 3 ליטר, מחיר: 24.90-34.90 שקלים (לפי אתר פרייסס), להשיג ברשתות השיווק.

 

 

סנו משיקה מוצר נוסף בסדרת סנו JET+ המצליחה: מתז לניקוי כללי והשמדת חיידקים בתוספת שמן עץ התה ובניחוח אקליפטוס מרענן. סנו ג'ט פלוס שמן עץ התה מנקה, מחטא וקוטל 99.9% מהחיידקים, מבריק משטחים ומתאים למגוון אביזרים. מותיר ניחוח מרענן של אקליפטוס.

 

לשמן עץ התה יש תכונות חיטוי חזקות שיכולות להרוג חיידקים ולחטא משטחים. סנו ג'ט פלוס עץ התה מתווסף לסדרת "סנו ג'ט פלוס" המצליחה, הכוללת מוצרים לניקוי כללי והברקה בתוספת חומץ ובתוספת אבקת סודה.

סנו ג'ט פלוס ג'ל בתוספת שמן עץ התה בניחוח אקליפטוס – 750 מ"ל.

מחיר – 9.90 שקלים (לפי אתר זאפ)

להשיג ברשתות השיווק

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עידן 2000
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים