חדש על המדף- אוקטובר 2021

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש אוקטובר 2021:

 

"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה טרייה מצוננת חדשה מסוג בוסיאטה.

חברת פסטה ריקו, החברה המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית ומשווקת מוצרי המזון מאיטליה בהם רטבים, קמחים, אורז ועוגיות, משיקה לרגל יום הפסטה הבינלאומי, סדרת מוצרים חדשה של פסטה מצוננת טרייה מסוג בוסיאטה, פסטה פרמיום קצרה מ-100% חיטת דורום. סדרת המוצרים החדשה כוללת פסטה טרייה בשלושה טעמים: בוסיאטה קלאסי, בוסיאטה תרד ובוסיאטה סלק. סדרת הפסטה הטרייה של פסטה ריקו תשווק לרשתות המזון ברחבי הארץ באמצעות חברת "תנובה" ותלווה במבצעי השקה מיוחדים.

סדרת הפסטה הטרייה החדשה של "פסטה ריקו", בוסיאטה הנה פסטה פרמיום, נגיסה וטעימה להפליא ברמה עולמית של פסטה איטלקית, עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. הפסטה עשויה מ-100% קמח חיטת דורום איכותי, עם אחוז גבוה של חלבון בקמח. הפסטה הטרייה אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, היא משביעה ואיכותית, קלה ומהירה להכנה בזמינות ושימושיות ישירות מהמקרר.

פסטה בוסיאטה היא סוג פסטה מסורתית במקור ממחוז טראפני ואופיינית מאוד לאזור קלבריה וסיציליה. שמה של הפסטה לקוח מהמונח בוסו, מחט סריגה בה השתמשו בטראפני לסריגת צמר עבה וכותנה. הבוסיאטה מיוצרת במקור באמצעות מקל עליו הפסטה הטרייה מגולגלת ומעוצבת ליצירת צורתה הספירלית האופיינית והייחודית של הבוסיאטה. פסטה בוסיאטה יותר "בשרית" ונגיסה, שומרת על צורתה ומשתלבת מעולה במנות בשריות כמו בולונז, פסטו, סלט פסטה קר ועוד.

סדרת הבוסיאטה כוללת פסטה טרייה ב-3 טעמים:

בוסיאטה קלאסי- פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב רוזה, פסטו, שמנת פטריות וכו'.

בוסיאטה תרד- פסטה מצוננת טרייה מקמח חיטת דורום איכותית עם תרד, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב בולונז, פסטו, שמנת וגם עם רטבי עגבניות וכו'.

בוסיאטה סלק- פסטה מצוננת טרייה מקמח חיטת דורום איכותית עם סלק, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב שמנת, בסלט פסטה קר וכו'.

חברת "פסטה ריקו" מתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית הנושאת את תו האיכות BRONZE DIE, רטבים, קמחים, אורז ועוגיות. פסטה ריקו ידועה בטעם הפסטה המשובח והמיוחד שלה, הטריות, הקמח העשיר בחלבונים והמרקם המעולה, שהפכו אותה לפסטה פרמיום הנמכרת במסעדות שף, במעדניות ובבתי אב בכל רחבי הארץ. בנוסף מייצרת החברה עבור השוק המוסדי והפרטי מגוון רחב של פסטות טריות, כדורי פיצה, רוטבי עגבניות וקינוחים בהם פנקוטה, ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 9.90-14.90 לאריזת 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק.

 

 

מותג חדש על המדף: טחינה "טורקיז"
טחינה גולמית באיכות פרמיום, עדינה ואחידה, בעלת גוף וטעם יוצאי דופן, מצטרפת למדף מותגי הטחינה ותתחרה בקטגוריית הפרמיום. במבחן טעימה שביצע מכון המחקר נתיב יועצים עלה המותג החדש בטעמו וגבר על מותגים ותיקים רבים.
מדף הטחינות הגולמיות עומד בפני שינוי, עם כניסתנו של מותג חדש ומבטיח שמושק לראשונה בישראל תחת השם טחינה "טורקיז". הטחינה החדשה, באיכות של טחינה פרמיום, בעלת גוון לבן ונקי, ובטעם עדין ומיוחד של שומשום פרמיום טרי ואיכותי. מרקם הטחינה עדין ואחיד והיא מומלצת לשימוש בצורתה הגולמית או בתוספת מים ולימון לפי הטעם. הטחינה תשווק בשתי אריזות, רגילה ומלאה, בעיצוב כחול ים תיכוני אותנטי.


השקת טחינה טורקיז החדשה תלווה בקמפיין שילוט חוצות בפריסה ארצית, תחת הסלוגן: טחינה ים תיכונית אמיתית וכן במבצע מיוחד נושא פרסים, בהם טיסה ליוון.
טחינה טורקיז מיוצרת במפעל בעל כושר ייצור של כ- 4 טון טחינה גולמית מידי שעה ונחשב לאחד ממפעלי הטחינה הגדולים בעולם. הטחינה מיוצרת בקווי ייצור מהמתקדמים בעולם, בעל תקני האיכות FSSC ו- GMP 2200.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-14 ₪ לאריזת 500 גרם. תימכר במחיר השקה של כ-12 ₪.
להשיג בכל רשתות השיווק למעט רשת רמי לוי שיווק השקמה.

 

שקית הפלא של בני-

מי מאיתנו לא מתבאס שירקות ופירות מרקיבים לו במקרר? כולנו… אז מה הפיתרון? לבני יש פיתרון.

 

שקית הפלא הנושמת שומרת על טריות הירקות והפירות והיא בעצמה רב פעמית(ניתנת לשימוש כ3 חודשים) ואף ניתנת למיחזור בסיום השימוש.

במיוחד לימים אלו שנושא כדור הארץ ושמירתו בכותרות, כדאי להתנסות במוצר הגאוני הזה שישמור על הכדור, על הפירות והירקות ועל הארנק שלנו.

מארז ניסיון : 6 שקיות + 6 קליפסים ב- 30 ₪ בלבד כולל משלוח ללא תשלום.
https://www.benybag.com/

 

 

Crema גאה להציג: Re-Fresh- סדרת דאודורנט ספריי במגוון ניחוחות.

מגוון ניחוחות של דאודורנט ספריי אנטיפרספירנט עם הגנה עד 48 שעות. נוסחה מועשרת בוויטמין E ואינה מכילה אלכוהול או פרבנים.

מותג הטיפוח Crêma משיק את סדרת דאודורנט ספריי החדשה עם נוסחת אנטיפרספירנט הפועלת ביעילות עד 48 שעות, מונעת רטיבות וריח ומועשרת בוויטמין E לטיפוח העור. כחלק ממגמת ה Inspired By Nature, כל מוצרי הסדרה אינם מכילים: אלכוהול ופרבנים.

הסדרה כוללת 6 דיאודורנטים חדשים, במגוון ניחוחות נפלאים: ורד וניל, נרולי מגנוליה, לבנדר אקליפטוס, אשכולית למון גראס, מאסק וקלאסי.

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 ₪ לתכולת 150 מ"ל*.

הוואי משיקה מהדורה מוגבלת בעיצוב נוסטלגי של השמפו והמרכך המוכרים והאהובים לשיער רגיל ותחליב רחצה יוגורט וניל ודבש.

"הוואי", מותג טיפוח הגוף והשיער הוותיק, המוכר ואהוב בישראל,
משיק מהדורה מוגבלת של השמפו והמרכך האייקונים של המותג לשיער רגיל, עם אלוורה ותה ירוק, בעיצוב נוסטלגי.
בנוסף, תחליב רחצה בעיצוב חדש, בניחוח יוגורט ווניל ודבש עם חלבון היוגורט המגן על העור ומזין אותו, המדגיש את הנראות הארצישראלית, והעובדה שמדובר במוצר המיוצר בישראל.

תחליב רחצה יוגורט בניחוח וניל ודבש:
תחליב רחצה עם פרוטאין היוגורט הנספג במהירות בעור, הידוע בסגולותיו כמעניק לעור לחות אקטיבית ומסייע בהגנה על העור מפני יובש ונזקי מזג אוויר. תחליב הרחצה מכיל קרם לחות בניחוח וניל ודבש ורמת PH המותאמת לחומציות הטבעית של העור. הנוסחה יוצרת את האיזון המושלם לטיפוח הגוף למראה עור בריא ורענן.

שמפו ומרכך מטפח לשיער רגיל:
הוואי שמפו לשיער רגיל מעניק לשיער טיפוח מאוזן למראה שיער מבריק ובריא. נוסחת הטיפוח מכילה נוטרי ויטמינים ותמציות אקזוטיות טבעיות היוצרים את האיזון המושלם לטיפוח השיער ומותירים אותו עם רכות קטיפתית ומגע של משי, בניחוח הוואי האקזוטי.
נוטרי ויטמינים חודרים ומזינים לעומק סיב השערה, לשיער רך ונעים יותר.
תמצית אלוורה מעניקה לשיער הזנה וגמישות.
תמצית תה ירוק מעניקה לשיער ברק טבעי וחיוניות.
הוואי מרכך לשיער רגיל מזין את השיער לכל אורכו, משקם את מראה השיער ומחזיר לו את שכבת ההגנה הטבעית. מאפשר סירוק קל, משפר את יכולת עיצוב השיער ומעניק לשיער רכות קטיפתית וברק מושלם, בניחוח אקזוטי הנשאר לאורך זמן.

מחיר מומלץ לצרכן שמפו ומרכך: 11.90 ש"ח, תכולה: 700 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן תחליב רחצה: 10.90 ש"ח, תכולה: 700 מ"ל
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

 

 

בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל*, סופג כ- 30% יותר מהאגיס ופמפרס** ומעניק עד 12 שעות ספיגה ללילה יבש!

בייביסיטר הינו מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל, זו השנה השלישית ברציפות*! חיתולי בייביסיטר נותנים מענה לצרכי ההורים בארץ עם חיתול איכותי, נוח וגמיש שבנוסף ליכולת ספיגה מירבית, גם נבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ונמצא מתאים לעורו הרגיש של התינוק.

כחלק מהקמפיין החדש מוצעת לצרכנים ערכת התנסות במתנה באתר בייביסיטר.

כמו כן באתר בייביסיטר מוצעת הטבה ייחודית לצרכנים אשר במסגרתה, בכל רכישה של 6/8 חבילות חיתולים באתר המותג במחיר של 210/159 שקלים, מקבלים במתנה סדנא דיגיטלית בנושא הקניית הרגלי שינה נכונים לפעוטות בהשתתפות יועצות השינה חן ברזילאי וענת קרפל – הקול הפנימי להורות.

בסקר שערכה החברה, נמצא כי 90% מהמשתמשות בבייביסיטר ציינו שימליצו על חיתולי בייביסיטר לחבר/ה ו/או קרוב משפחה. כמו כן, יותר מ-70% מהאימהות המחתלות ציינו את פרמטר הספיגה כחשוב ביותר בבחירת חיתול.

את מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג באתר האונליין של המותג, באתר האונליין של סופר-פארם, וכן ברשתות המזון, ברשת Be ובחנויות נבחרות.

מהנסיון שלנו- החיתולים מעולים, סופגים נפלא, נוחים וגם יפים.

 

 

חדש מסנו מקסימהדפי בישום לחים למייבש הכביסה בניחוח מרכך הכביסה Blue Blossom.

רגע לפני שמתחיל הסתיו ועמו השימוש המוגבר במייבש הכביסה, סנו מקסימה משיקה מוצר חדשני לבישום הכביסה במייבש – דפי בישום לחים למייבש הכביסה, בניחוח מרכך הכביסה האהוב והמוכר מקסימה Blue Blossom.

השימוש בדפים קל ונוח – מכניסים את הבגדים ואת הדף הלח למייבש הכביסה ומפעילים. במהלך הייבוש הדף יעניק לבגדים ניחוח עוצמתי לאורך זמן.

לאחר הייבוש, ניתן להשתמש בדפי הבישום הריחניים לריענון הבגדים בארונות או לחילופין להשתמש במטלית היבשה גם כמטלית ניקיון.

-20 דפי בישום לחים למייבש הכביסה באריזה.

-מחיר: כ- 13 ש"ח.

להשיג ברשתות השיווק.

 

 

באנר - וי.איי.פרי

 

פרסומת

פיצה בנדס

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר שוק
סופר דוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים