חדש על המדף- דצמבר 2020

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

והנה הנבחרת האחרונה שלי לשנת 2020- חודש דצמבר 2020:

 

 

 

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם משיק: מוצצים עם ידית זוהרת בחושך NUK Happy Nights

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה משיק דגם חדש של מוצצים זוהרים בחושך: Happy NightsNUK , עם ידית בעלת אפקט זוהר בחושך, המהווה פיתרון יעיל לכל אותם הורים מותשים, המנסים לאתר את המוצץ הנעלם של התינוק באמצע הלילה.

עזרה קטנה ומושלמת ללילה רגוע מוצץNUK הפי נייטס, ניתן לאיתור בקלות בלילה, הודות לידית בעלת אפקט זוהר בחושך. האור העדין הינו מחומר זוהר הבטוח לתינוק. דגם זה, מתווסף למוצצי Night & Day NUK שאף הם זוהרים בחושך, ובעלי כפתור שטוח (ללא ידית). הרחבת מגוון המוצצים הזוהרים היא חלק מטרנד 'הזוהרים בחושך', שחוזר ובגדול בתחום האופנה.

מומלץ על ידי מומחים: מוצצי NUK אינם גורמים לשיניים עקומות או לליקויים בלסת. בזכות הצורה השטוחה, הדקה והצרה של פטמת המוצץ, אשר מקטינה למינימום את הלחץ על השיניים הקטנות והלסת ומשאירה מספיק מקום לתנועות היניקה הטבעיות – שתי סיבות נוספות מדוע מוצץ NUK מוערך כל כך ובמקביל מומלץ גם על ידי מיילדות, רופאי ילדים ואורתודונטים. 100% מהאורתודונטים שהשתתפו במחקר שוק אישרו, שהמוצצים של NUK אינם גורמים לשיניים עקומות או לליקויים במבנה הלסת,* 100% מרופאי הילדים אישרו שהמוצצים מתאימים באופן אופטימלי לחך של הילדים* ו- 100% מהאורתודונטים, רופאי הילדים והמיילדות, אישרו שמוצצי NUK מתאימים להרגעת הדחף המולד ליניקה.* עוד עלה מהמחקר, כי 86% מהמיילדות ימליצו על מוצצי NUK, לאימהות מניקות, המעוניינות לתת מוצץ.*

מוצצי NUK הפי נייטס מוצעים: לגילאי 6-0 חודשים ולגילאי 18-6 חודשים, בגוונים של אפור-סגול ואפור-כחול ומשווקים בקופסה רב פעמית לאחסון המוצץ ולניקוי היגייני במיקרוגל.

מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ש"ח (לאריזה של זוג מוצצים).

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, BE, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר NUK

 

 

בוקר טוב עם Twix- חוויה מתוקה עם טוויסט אמיתי. לפתוח את הבוקר עם Twix וכוס קפה משוגעת, גם חטיף וגם קשית שנמסה לתוך הקפה.

בימים אלה בהם החורף כבר בפתח, מה יותר טוב מלהתפנק בשתיית קפה חם להתרעננות בשעות הבוקר או לתת 'בוסט' של אנרגיה בשעות הערב לאחר יום עבודה ארוך. כל אחד אוהב לשתות את הקפה שלו בצורה אחרת, אבל כולנו אוהבים את הפינוק הקטן ליד הקפה, שעושה את כל ההבדל.

Twix, החטיף המוכר של חברת MARS, ענקית הממתקים הבינלאומית, הוא חטיף עשוי מביסקוויט פריך, מעליו שכבת קרמל קרמית ועשירה וכיסוי שוקולד חלב עדין, האהוב על ידי צעירים ומבוגרים כאחד. לא בכדי הוא נחשב לפינוק המושלם לצד הקפה: הוא מגיע במגוון אריזות בגדלים שונים, מבודדים ועד מאגדות, ניתן להסתובב איתו בתיק כשמזג האוויר קריר והוא מעלה את מצב הרוח באופן מיידי.

Mad4Twix: מעבר להנאה של שתיית קפה עם Twix מתוק, ניתן גם להשתתף בפעילות מתוקה ו"משוגעת" ברשת – כל מי שירכוש אחד ממוצרי Twix מוזמן להיכנס לאינסטגרם של twixisrael, להשתתף בפעילות #Mad4Twix ולקבל אפשרות לזכות במכונת קפה ובמגוון פרסים, במהלך חודש ינואר 2021.

הטוויסט של ה- Twix: כל מי שרוצה ליהנות בדרך ייחודית מהחטיף המתוק יכול להניח אותו בכוס הקפה ולהשתמש בו כקשית לשתייה כשהארומה הפעם תהיה מיוחדת במינה. אפשר אף לערוך תחרות חברתית משעשעת של שתיית הקפה עם ה- Twixבתור קשית.

מחיר מומלץ לצרכן: 3.9 ש"ח לחטיף במשקל 50 גרם, 10.9ש"ח מאגדת של 5 חטיפים, 14.9 ש"ח, מארז Sticks Twix במחיר 21.9 ש"ח.

ניתן להשיג ברשתות המזון ובחנויות הנוחות השונות.

 

 

חדש מבארכה- בקבוקי טחינה לחיצים עם טחינה גולמית מעודנת, טעימה ומוכנה לשימוש במגוון טעמים.

בין הטעמים המוצעים על המדף תמצאו את הטחינה גולמית מעודנת, טחינה גולמית מתובלת ומעודנת משומשום מלא וזעתר, טחינה מתובלת גולמית מעודנת משומשום מלא ואריסה ועוד.

לטחינה יתרונות תזונתיים מעולים וכאשר היא כבר מוכנה לשימוש בבקבוק לחיץ- זו בכלל חוויה קולינרית נהדר… פשוט להוסיף לכל מאכל, סלט, מאפה ובישול.

אנחנו אהבנו.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

פרוקטר אנד גמבל המייצרת את מותגי הכביסה Lenor ו-ARIEL משיקה לראשונה את הפתרון המשולב האולטימטיבי: קפסולות אריאל Allin1 בניחוח האהוב Lenor FRESH– שילוב מנצח בין קפסולות עוצמתיות לניקוי הכביסה לבין ריח פי 2 יותר רענן הנשמר לאורך זמן.

אריאל משיקים קפסולות כביסה חדשות, פורצות דרך בתחומן – Allin1 בניחוח FRESH המרכך וכדוריות הבושם של Lenor – בהשראת האוקיינוס עם ניחוחות פירות הדר. הכרזה זו הנה המשך טבעי להשקה המוצלחת לפני כשנתיים בישראל של Lenor Unstoppables , כדוריות הריח של Lenor המבטיחות כביסה בעוצמת ניחוח יוצאת דופן.

בזכות הטכנולוגיה הייחודית המצויה בקפסולת Allin1 , כאשר היא באה במגע עם מים משתחררים רכיבים עוצמתיים לניקוי לכלוך וכתמים עקשניים מהבגד, ובמקביל, הכדוריות החכמות המצויות בתוכה נמסות, ורכיבי הבושם שוקעים אל תוך סיבי הבד בשלב האחרון של מחזור הכביסה. התוצאה: בגדים נקיים, נעימים למגע בניחוח משכר המשתחרר עם כל חיכוך של הבגד (למשל: חיבוק, לבישה, שפשוף וכדומה) ומעניק חווית רעננות עוצמתית שנשארת עליו למשך עד כשבעה ימים.

בנוסף, לקפסולות הכביסה החדשות של אריאל Allin1 טכנולוגיה חדשה ובלעדית, Purezyme שמה, המשתמשת באנזימים מיוחדים המצליחים להסיר כתמים קשים וגם את אלה הבלתי נראים, שעם הזמן עלולים להצטבר ולהופיע במפתיע על הבגד. בכך היא מבטיחה שמירה כפולה: גם על היגיינה וניקיון עמוק וגם שמירה על הבגד לאורך זמן.

מחיר קפסולת Allin1 של אריאל- כ-35 ש"ח (המחיר משתנה בהתאם לרשתות), ל-24 יחידות. ניתן להשיג בשופרסל וברשת BE.

 

חדש מסנו מדיק- אל סבון היגייני לידיים בתוספת אלוורה, נוסחה מיוחדת לשמירה וטיפוח מרבי על עור הידיים.

סנו מדיק משיקה אל-סבון היגייני לידיים בתוספת אלוורה. אל-סבון לידיים של סנו מדיק מועשר באלוורה ובתמצית תה ירוק בנוסחה מיוחדת לשמירה על היגיינת הידיים, המעניקה לחות והגנה לעור כפות הידיים.

אל-סבון של סנו מדיק ללא פרבנים, פתלטים, שמן מינרלי וסיליקונים, מעניק את הפתרון המושלם, היעיל והקל לצורך בחיטוי ושמירה על היגיינה יומיומית שמתחילה בכפות הידיים.

בתקופה האחרונה עלתה לסדר היום החשיבות שבשמירה על היגיינת הידיים. בחיי היומיום ובתפקוד שבשגרה נוגעות כפות הידיים במקומות רבים והחשיפה לחיידקים מצריכה שטיפה תכופה של כפות הידיים. מניעה של ריבוי חיידקים לפני אכילה, לאחר מגע עם בעלי חיים, ביקור בשירותים ועוד, בולמת העברת מחלות ושגשוג מיליוני חיידקים באוויר. אל-סבון סנו מדיק מבטיח שמירה על ניקיון והיגיינה מרבית ומעניק לחות והגנה לעור כפות הידיים.

באריזה 500 מ"ל, מחיר: 10-9.50 שקלים (לפי אתר זאפ), להשיג ברשתות השיווק.

 

חדש מסדרת 99.9% של סנו – מטליות 99.9% לחדר האמבטיה והשירותים מחטאות ומשמידות 99.9% מהחיידקים, מנקות ומבריקות בקלות!

סנו מרחיבה את סדרת 99.9% ומשיקה את 99.9% מטליות לחדר האמבטיה. מטליות 99.9% לחדר האמבטיה מחטאות ומשמידות 99.9% מהחיידקים, מסירות ביעילות כתמי אבנית ושאריות סבון, מנקות ביסודיות ומבריקות בקלות את חדר האמבטיה והשירותים.

המטליות מתאימות לניקוי וחיטוי ברזים, כיורים, אמייל, שיש, קרמיקה, כלים סניטריים, מושב האסלה וכד' ומחטאות מגוון חיידקים כגון: ליסטריה, סלמונלה וא-קולי. מטליות 99.9% לחדר האמבטיה והשירותים לשימוש יעיל קל ונוח.

בחבילה 50 יחידות, שלש חבילות במארז, מחיר: 20-19 שקלים (לפי אתר פרייסס), להשיג ברשתות השיווק.

 

חדש מסנו! סנובון-סבון מוצק לאסלה עם אפקט בישום מוגבר. צובע את המים בכחול מרענן בניחוחות מגנוליה ונרולי, לוטוס וסחלב.

 

סנו משיקה את סנובון- סבון לאסלה עם אפקט בישום מוגבר בניחוחות חדשים ופרחוניים, לאווירה מרעננת בחדר השירותים.

בשילוב ניחוחות ייחודיים: מגנוליה ונרולי , לוטוס וסחלב שישאירו לאחר הניקיון ריח מרענן ועוצמתי במיוחד לאורך זמן.

סנובון עם 5 הפעולות במוצר אחד: מנקה ומבריק את האסלה, מונע הצטברות אבנית, מסייע בשמירה על היגיינה, מפיץ ניחוח נעים עם בישום מוגבר ומעניק צבע כחול מרענן למי האסלה בעת הדחת האסלה.

3 יחידות באריזה, מחיר: 10-12.90 שקלים (לפי אתר פריסס), להשיג ברשתות השיווק. למידע נוסף היכנסו לאתר www.sano.co.il

 

 

 

 

בונו בורגר

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עידן 2000
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פיצה בנדס
באנר - וי.איי.פרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים