חדש על המדף- דצמבר 2021

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

והנה נבחרת סוף השנה שלי, נבחרת דצמבר 2021:

 

חברת משומשו, יצרנית הגבינות הטבעוניות ותחליפי החלב מקיבוץ גן-שמואל, משיקה סדרת מוצרי מאפה טבעוניים חדשה שטרם נראתה על המדפים בישראל: סדרת המיני בורקס של "משומשו". הסדרה כוללת שלושה סוגים של בורקסים טבעוניים: מאפה בצק פילאס במילוי פטה טבעונית, מאפה פילאס טבעוני במילוי בסגנון פיצה ומאפה פילאס טבעוני במילוי בטעם בשר. כל המאפים עשויים מבצק פילאס פריך להכנה מהירה, קלה ונוחה. המוצרים ישווקו בכל רשתות השיווק ובתי הטבע והם מיועדים, מלבד לקהל הטבעונים, גם לרגישים ללקטוז ומוצרי חלב ולשומרי הכשרות, כמוצר שאינו נופל באיכותו מהמוצרים החלביים המקבילים.

סדרת המיני בורקס הטבעוני של "משומשו" מצטרפת אל הממרח בטעם חמאה על בסיס שמן קוקוס סדרת הממרחים הטבעונית בסגנון גבינות שמנת של "משומשו", הכוללת ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד, ובנוסף ממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. לאחרונה השיקה החברה לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס, גבינה העשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז, כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס וללא חומרים משמרים. בנוסף, משווקת משומשו צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז'ן טבעוני ועוד.

סדרת המוצרים החדשה כוללת 3 סוגים מאפים:

מאפה בצק פילאס במילוי פטה טבעונית- פתרון מושלם לכל הטבעוניים ואלו שמתגעגעים לבורקס גבינה. נמאס מבורקס תפו"א? שדרוג מעולה כמאפה פרווה.

מאפה פילאס טבעוני במילוי בסגנון פיצה-שילוב מופלא של שני המאכלים הכי אהובים – בורקס ופיצה! איך לא חשבו על זה קודם?

מאפה פילאס טבעוני במילוי בטעם בשר-בשילוב עם המסעדה הטבעונית "הענק הירוק" פותח מאפה טבעוני שנותן מענה טעים ומזין כמנה ראשונה וכמנה עיקרית לא רק לטבעונים וצמחונים. בורקס ה"בשר" מכיל חלבון, קראנצ'י מבחוץ, עסיסי ומתובל בפנים.

חברת "משומשו" Vgarden שוכנת בקיבוץ גן-שמואל ועוסקת בייצור חמאה טבעונית, גבינות קשות, גבינות שמנת טבעוניות וכן תחליפי בשר על בסיס חלבון אפונה. המוצרים אינם כוללים חומרים משמרים ואינם מכילים סויה, גלוטן, לקטוז או כל אלרגן אחר.

להשיג ברשתות השיווק הנבחרות ובבתי הטבע.

 

 

 

חברת התבלינים הגדולה ביותר בעולם, McCormick (מקורמיק), מרחיבה את פעילותה בישראל. ענקית המזון האמריקאית, המיובאת לישראל על ידי חברת ר.ב.דגנים, משיקה את ליין התבלינים האיכותיים והמובחרים של McCormick, בהם ליין התערובות המיוחדות בטעמים בלעדיים לבשר, דגים, פסטה, סלטים וירקות, בקונספט חדשני. מוצרי החברה, בהם מגוון תמציות McCormick המיוחדות לאפייה, יוצגו בסטנדים מיוחדים ברשתות המזון, שיחולקו לפי קטגוריות התיבול המיוחדות של McCormick, הבנויות לפי סוגי מנות ותבשילים להן מותאם התיבול המדויק.

חברת McCormick מתמחה בייצור עשבי תיבול ותבלינים טהורים. החברה משווקת ומייצרת תבלינים ותערובות משולבים במיוחד ליצירת הטעם המושלם, כולל מטחנות תבלינים בעלות מספר רמות טחינה, להדגשת טעמים בתיבול טרי. תערובות התבלינים מיועדים לבשר, דגים, עוף, ירקות, לתיבול והעשרה של מרקים, תבשילים, קדירות, בשר על האש, סלטים וכו', במגוון טעמים בהם מקסיקני, צ'ילי, איטלקי, מעושן ועוד. השימוש במוצרי התיבול והתערובות של מקורמיק מאפשר להגיע לטעמים וניחוחות מדויקים בקלות, ללא צורך בהבנה מעמיקה במטבח, רק להשתמש בתיבול הרצוי ולקבל ארוחת שף ביתית.

בין מוצרי McCormick שישווקו בישראל: תערובת תיבול עם מלח וורוד, פלפל שחור ושום, תערובת תיבול בזיליקום ואורגנו, שום ומלח ים, תערובת תיבול פלפל אדום כתוש עם אורגנו ושום. בנוסף, ישווקו תבלינים טהורים בהם כמון טחון, תבלין אורגנו, פלפל שום במטחנה, צ'ילי מקסיקני ועוד,

וכן מגוון התמציות של מקורמיק בהן תמצית שקדים, תמצית חמאה, תמצית לימון, תמצית קוקוס ועוד, ההופכות מנות לעשירות וטעימות בנגיעה אחת.

להשיג ברשתות המזון והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.

 

 

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה וטעימה להפליא בסדרת עוגות השמרים קראנץ מתוצרתה: עוגת שמרים קראנץ תפוח וקינמון. העוגה החדשה מבית המאפה של אחוה היא הקרובה ביותר לעוגת קונדיטוריה, עשויה מבצק שמרים איכותי, עם מילוי עשיר של תפוח עץ וקינמון, נימוחה בפה ובעלת טעם של אפייה ביתית. העוגה תשווק באריזה של 400 גרם, נהדרת לאירוח וכקינוח מפנק, לצד כדור גלידת וניל ושתייה קרה או חמה.

סדרת עוגות השמרים קארנץ של "אחוה" בעלת נתח שוק של למעלה מ – 30% בשוק העוגות מדף ארוזות. הסדרה כוללת עוגת שמרים בטעם שוקולד, קינמון, פרג וקרמל. העוגות איכותיות וטעימות, נמכרות במחיר שווה לכל נפש. עוגת שמרים קארנץ בטעם שוקולד זכתה במקום הראשון במבחן עוגות השמרים המוכנות של ערוץ 13 וגברה על העוגות המתחרות בפער ניכר. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", "הטעם, האיכות, המילויים והמחיר הנוח, הפכו את סדרת עוגות הקראנץ של אחוה למוכרת בכל בית, כשרבים מהצרכים מעדיפים אותן על פני אפייה ביתית".

להשיג ברשתות השיווק המובחרות מלבד רמי לוי ורשת שופרסל.

 

 

 

חברת "טבעית מוצרים מן הטבע", המתמחה בייצור ושיווק חטיפי בריאות, משיקה לראשונה בישראל סדרת חטיפי אגוזים ופירות ייחודית, תחת השם BAR BARY BITES. סדרת החטיפים החדשה מעוצבת בצורת חטיפים עגולים, ביסים, ומכאן שמה. הם מכילים 100% רכיבים טבעיים, טבעוניים, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. החטיפים משווקים באריזות של 55 גרם בלבד, כשכל חטיף-ביס מכיל 11 קלוריות בלבד ליחידה.

BAR BARY BITES מכילים כ-65% פירות וכ-35% אגוזים וגרעינים. הסוכרים שבחטיף מקורם מהפירות והאגוזים בלבד. מדובר בפחמימות מורכבות הידועות כתורמות לאיזון רמת הסוכר בדם ולתחושת שובע. החטיפים מבוססי תמר מג'הול, הידוע כעשיר בנוגדי חמצון, וויטמינים ומינרליים בהם ברזל, סידן, מגנזיום ואבץ. מיני האגוזים השונים המצויים בחטיפים עשירים בחומצות שומן בלתי רוויות, הידועות כטובות ללב, לעור ולאיזון הורמונלי), חלבונים החיוניים לבניית הגוף וכן בסיבים תזונתיים וויטמינים ומינרלים רבים כגון E, B, מגנזיום, אבץ, סלניום ועוד. לדברי צוות הפיתוח של "טבעית מוצרים מן הטבע", מדובר בחטיפים זמינים ונוחים, היכולים להתאים לנשנוש בריא בין ארוחות, לטיולים, לפני אימון ספורט, לנשים מניקות ועוד (לילדים מעל גיל 5).

סדרת BITES BARY BAR כוללת חטיפי אגוזים ופירות ב-5 טעמים:

תמר מג'הול עם שקדים וקוקוס בטעם אננס- חטיף ביס 100% חומרים טבעיים, מכיל 65% פירות, 27% אגוזים ו-7% גרעיני חמנייה. טעם עשיר של תמר מג'הול עם שקדים וקוקוס בטעם אננס. החטיף ללא גלוטן, טבעוני, ללא תוספת סוכר, רק 11 קלוריות בלבד ליחידה.

תמר מג'הול עם לוז, קשיו ושברי פולי קקאו- חטיף ביס 100% חומרים טבעיים, מכיל 64% פירות, 16% אגוזים, 12% גרעיני חמנייה ו-7% פולי קקאו. טעם עשיר של תמר מג'הול עם אגוז לוז, קשיו ושברי פולי קקאו. החטיף ללא גלוטן, טבעוני, ללא תוספת סוכר, רק 11 קלוריות בלבד ליחידה.

תמר מג'הול עם קשיו שקדים ופיסטוק- חטיף ביס 100% חומרים טבעיים, מכיל 65% פירות, 19% אגוזים ו-15% גרעיני חמנייה ושומשום. טעם עשיר של תמר מג'הול עם אגוז קשיו, שקדים ופיסטוק. החטיף ללא גלוטן, טבעוני, ללא תוספת סוכר, רק 11 קלוריות בלבד ליחידה.

תמר מג'הול עם אגוזי מלך ובננה- חטיף ביס 100% חומרים טבעיים, מכיל 64% פירות, 18% אגוזים ו-17% גרעיני חמנייה ושומשום טעם עשיר של תמר מג'הול עם אגוזי מלך ובננה. החטיף ללא גלוטן, טבעוני, ללא תוספת סוכר, רק 11 קלוריות בלבד ליחידה.

תמר מג'הול עם פקאן ולוז בטעם פירות יער- חטיף ביס 100% חומרים טבעיים, מכיל 65% פירות, 22% אגוזים ו-12% גרעיני חמנייה. טעם עשיר של תמר מג'הול עם אגוזי פקאן ולוז, בטעם פירות יער. החטיף ללא גלוטן, טבעוני, ללא תוספת סוכר, רק 11 קלוריות בלבד ליחידה.

להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ.

 

 

 

עונת הליפ-באלם כבר פה. חילופי העונות מביאות עימן יובש קיצון שמייבש כל חלקה טובה, גם את השפתיים. מותג הסוכריות הוותיק (1950) "מנטוס" משיק מארזי ליפ-באלם דמויי הסוכריות האהובות ובטעמים המוכרים.

במיוחד לעונה היבשה, מוצעים מארזי ליפ-באלם מעוצבים בדומה לסוכריות העגולות והידועות של 'מנטוס' ב-4 טעמים מובילים: מנטה עדין, נענע, תות-שדה ומיקס פירות.

ידוע כי עם תחילתה של העונה הקרה, גל יובש פוגע בשפתיים שלנו והופך אותן לאדמה חרוכה, צורבת, אדמומית ואפילו כואבת. הפתרון: סיכוך של השפתיים בחומרי לחות והזנה שוב ושוב ושוב עד יעבור זעם.

ליפ-באלם של 'מנטוס' מכילים חומרי ריכוך והזנה ייעודיים לשפתיים, תערובת טריגליצרידים המופקת מקוקוס, ויטמין E וחומרים אנטיספטיים לחיטוי ולמניעת זיהומים.

להשיג ברשתות הפארם.

 

טאונליי Townley האמריקאית, משיקה מארזים המאגדים אביזרי שיער ססגוניים לצד תכשיטים של גיבורות דיסני. הדמויות הפופולאריות והנערצות ע"י הקטנות, של העכברה מיני וכוכבות הסרט 'פרוזן' הנסיכות אנה ואלזה, הן שמככבות על האביזרים והפריטים עצמם.

קופסת פח, דמוי קלמר משמש כקופסת אחסון, כאשר על גבי הקופסה מתנוססת הדמות הססגונית בהתאמה לכל הפריטים המופיעים בה והמזוהים באופן מובהק עם הדמות הנערצת. תוכן הקופסה זהה ומציע:

6 סיכות ראש, 2 טבעות עליהן מתנוססות תמונות הכוכבות של דיסני, צמיד סליל בהתאמה.

היצרן ממליץ לשימוש מעל גיל 3.

מחיר 40 ₪

להשיג: ברשתות הפארם ובחנויות הצעצועים.

 

 

"משאלות חורף" היא הקולקציה החדשה לעונה הקרה של המותג CHIC המוביל את קטגוריית הלקים בשוק הישראלי. 'משאלות חורף' מציעה פלטה המאגדת 6 גווני לק בדרגות כהות שונות ובצבעוניות שונה המתכתבת עם מגמות האופנה העכשוויות.

סגול דיו סאטני (435) אשר מאז ומתמיד סימל יוקרה לצד גוון בורדו יין עמוק (258) התופסים את המשבצת הכהה בפלטה. לצדם גוון ירוק ערבה מעושן (282) וורוד מג'נטה כהה (310) המזכיר סורבה פטל קפוא עם נגיעות ארגמן התורמים לצבעוניות המפתיעה בעונה הנוכחית. את האיזון בקולקצייה יוצרים גוון אפור פסטלי וערפילי (810) לצד גוון (817) של ניוד המדמה גוון של קפה חלבי מוקצף האהוב על רובנו ביום חורף קר.

הגוונים מרוכזי פיגמנט במרקמים אטומים בעלי גימור מבריק.

19 ש"ח ברשתות הפארם ובפרפמוריות.

 

חברת סנו, החברה הישראלית המובילה את קטגוריית מרככי הכביסה בישראל, משיקה לכבוד החורף, מרכך חדש בניחוח רענן ועוצמתי המבשם את הבגדים לאורך זמן!

מרכך הכביסה מקסימה – "moments of calm", פותח בהשראת רגעים קסומים בטבע ומשלב ניחוחות של משב רוח רענן, פאוני וברגמוט. סנו מקסימה CALM עוצמתי ביותר, מותיר את הכביסה נעימה ורכה, בניחוח רענן. המוצר מגיע באריזה מעוצבת, פרחונית וססגונית.

מרככי הכביסה של סנו מקסימה שומרים על הבגדים ומקלים על הגיהוץ.

1 ליטר באריזה.

להשיג ברשתות השיווק

 

פרסומת

טאצ' בול

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ביוטי - ענת אדרי
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים