חדש על המדף- יולי 2020

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש יולי 2020:

 

חברת "אחוה" משיקה עוגה חדשה בסדרת מוצרי המאפה: עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד.

עוגת קראנץ טעימה להפליא מבצק שמרים נימוח במילוי עשיר של שוקולד עם קיפול בדומה לעוגות שמרים של קונדיטוריה. העוגה החדשה תהיה חלק מסדרת המאפים של אחוה הכוללת עוגת שמרים שוקולד, קינמון, פרג וקרמל המשווקות במחיר שווה לכל כיס.

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה וטעימה להפליא בסדרת המאפים מתוצרתה: עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד. העוגה החדשה מבית המאפה של אחוה היא הקרובה ביותר לעוגת קונדיטוריה, עשויה מבצק שמרים נימוח, מלופפת בתנועת קיפול ועם מילוי עשיר של שוקולד, נימוחה בפה ובעלת טעם של אפייה ביתית. העוגה תשווק באריזה של 400 גרם, נהדרת לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה. מומלץ לחמם לפני ההגשה.

סדרת העוגות הביתית של "אחוה" כוללת עוגת שמרים שוקולד, קינמון, פרג וקרמל. העוגות איכותיות וטעימות, נמכרות במחיר שווה לכל נפש של כ- 9 שקלים בלבד. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה": "אנו שמחים להביא לצרכן מוצרי מאפה טעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר השווה לכל כיס. אנו משווקים את העוגות באריזות ייעודיות הניתנות לחימום, על מנת ליהנות מטעם של אפייה ביתית בקלות ובנוחות".

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

חברת "מעדני יחיעם" משיקה פסטרמה חדשה בסדרת הנקניקים הפרוסים: פסטרמה בתיבול שווארמה.

פסטרמה בטעם חדש ומקורי מחזה הודו מובחר בתיבול של תערובת תבלינים בטעם של שווארמה, מכילה 18% חלבון ורק 3% שומן • מצטרפת לקטגוריית הנקניקים הפרוסים של "מעדני יחיעם" ותשווק באריזת 300 גרם.

חברת "מעדני יחיעם", יצרנית מוצרי הנקניק, פסטרמות ונקניקיות מקיבוץ יחיעם, משיקה פסטרמה חדשה בסדרת מוצרי הנקניק הפרוסים: פסטרמה בתיבול שווארמה. הפסטרמה בטעם חדש והאהוב על הישראלים, מיוצרת מחזה הודו מובחר, בתיבול של תערובת תבלינים בטעם של שווארמה. המוצר עשיר בחלבון ודל שומן, מכיל 18% חלבון ועם 3% שומן בלבד. פסטרמה הודו בתיבול שווארמה תצטרף לקטגוריית המוצרים הפרוסים בקופסאות של "מעדני יחיעם" ותשווק באריזת 300 גרם.

סדרת הנקניקים הפרוסים של יחיעם כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר, ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין מוצרי הסדרה, נקניקי פסטרמה של פעם, פסטרמה ברביקיו מ 100% רכיבים טבעיים, כתף בקר מעושן, סלמי איטלקי, פסטרמה מעודנת עם דבש ועוד. בנוסף, מייצרת יחיעם נקניקי בוטיק הכוללים את הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סרוולט ועוד. לאחרונה השיקה יחיעם סדרת נקניקיות פרמיום חדשות – נקניקיות צ'וריסו ונקניקיות בסגנון צרפתי, הזוכות להצלחה. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 

 

"משומשו" משיקה גבינה טבעונית חדשה: פרוסות בסגנון קלאסי מופחת שומן ונתרן במתכון משופר וללא סימון אדום.

פרוסות בסגנון קלאסי מרכיבים צמחיים בעלת 9% שומן בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז וללא חומרים משמרים, מופחת שומן ונתרן. הגבינה הטבעונית החדשה הנה ללא סימון אדום, נפלאה לשימוש בכריכים, טוסטים, פיצות ועוד, ללא חשש מאלרגנים.

לפני כשנה השיקה "משומשו", סדרת ממרחים טבעונית בסגנון גבינות שמנת, הכוללת ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד, ובנוסף ממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. כל המוצרים מכילים סידן ברמה גבוהה, ללא חומר משמר וללא אלרגנים.

מוצרי "משומשו" מיוצרים במפעל החברה בקיבוץ גן-שמואל. החברה מייצרת גבינות טבעוניות ותחליפי בשר לשוק המוסדי והקמעונאי, כשכל המוצרים הינם ללא סויה, ללא גלוטן וללא לקטוז. בין מוצרי החברה מגורדת לפיצה ואפייה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז'ן טבעוני ועוד.

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

 

 

 

"יופיקס" משיקה טעם חדש בסדרת ONLY המשווקת על ידי שטראוס: ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות.

מעדן פרוביוטי טבעוני במרקם וטעם נפלאים, ללא תכולת חלב, עם שיבולת שועל ובתוספת חיידקים פרוביוטיים, ללא מייצבים וללא צבעי מאכל, מצטרף לסדרת ONLY משופרת הטעמים הכוללת מעדנים פרוביוטיים עם אפרסק ועם אננס ומשקאות פרוביוטיים עם תות ופטל ועם תות ובננה.

כשנתיים לאחר שהשיקה לראשונה את סדרת המעדנים הפרוביוטיים ללא חלב ONLY, משיקה חברת "יופיקס", המשווקת בישראל על ידי מחלבת שטראוס, טעם חדש המצטרף לסדרה: ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות. המעדן החדש מבוסס על חומרי גלם מוכרים מן הצומח בהם שיבולת שועל מלאה, עדשים, זרעים ופירות, והוא אינו מכיל סויה. המעדן הטבעוני אינו מכיל מייצבים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט.

ONLY הינה פיתוח של חברת "יופיקס", העוסקת בפיתוח תחליפי חלב, בשיתוף חברת שטראוס. הסדרה מיוצרת בקו ייצור ייעודי אשר הוקם בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים. מעדני ONLY מיוצרים באותן שיטות מסורתיות בנות אלפי שנים של ייצור יוגורט שאינו מחלב אך עם אותם החיידקים. כחלק מראייה אקולוגית, בתהליך הייצור של מוצרי ONLY אין בזבוז של חומרי גלם ואין ייצור של פסולת. לאחרונה זכתה יופיקס בפרסים בינלאומיים על מוצרי ONLY, בהם פרס החדשנות של תערוכת המזון המובילה בעולם אנוגה ובתחרות חדשנות מטעם חברת פפסיקו העולמית.

 

 

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם מציג: כוס מעבר לפעוטות ללא נזילות ACTIVE CUP למעבר קל מבקבוק הזנה לכוס שתייה.

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה מציג את ACTIVE CUP, כוס מעבר לפעוטות ללא נזילות, אידאלית לנסיעות, ההופכת את המעבר מבקבוק הזנה לכוס שתיה, לקל ונוח.

המעבר של התינוק מבקבוק לכוס הינו מעבר משמעותי. זה מדהים מה תינוקות מספיקים ללמוד בשנה אחת. פעוטות בגיל זה מסוגלים לבצע יותר ויותר פעולות, הופכים לפעילים יותר ושותים יותר. השימוש בכוס רגילה, לעיתים מתסכל וההורים נאלצים לרוב להתמודד עם נזילות, שפיכות, החלפת בגדים שנרטבו ועוד.

כוס המעבר ACTIVE CUP של NUK בנפח של 300 מ"ל, מתאימה במיוחד לפעוטות פעילים מגיל 12 חודשים והיא בעלת פיית סיליקון רכה, המקלה על מעבר לשתייה עצמאית. הכוס ללא נזילות, אידאלית לנסיעות ויציאות מחוץ לבית, גם הודות למכסה השקוף השומר על הפייה נקייה.

ACTIVE CUP מיוצרת בגרמניה, בטוחה לשימוש, ללא ביספנול A ועשויה מפוליפרופילן, עמיד במיוחד וקל משקל. לכוס תופסן שימושי המתחבר לבגדים או לתיק. היא בעלת עיצוב ארגונומי, המותאם לידי הילד. ניקוי קל ונוח של הכוס לשמירה על היגיינה מירבית, מתאפשר הודות לצוואר רחב במיוחד והיכולת לפרק ולהרכיב אותה בקלות.

ACTIVE CUP מוצעת בצבעים ובעיצובים מדליקים וגם בדמויות האהובות של דיסני: פו הדב וטיגר.

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, BE, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר NUK.

 

סנו סושי משיקה מוצר חדש וייחודי: סדרת צלחות מעוטרות עשויות מקנה סוכר טבעי.

סנו סושי משיקה סדרת צלחות עשויות קנה סוכר טבעי מעוטרות בעיצוב מיוחד ועדכני לאירוח אסתטי, יוקרתי ופשוט מושלם.

כלי האוכל מקנה הסוכר הטבעי מתכלים ושומרים על איכות הסביבה וכן מאושרים למגע במזון.

הסדרה כוללת, צלחות בגדלים שונים למנה עיקרית, ביניים וראשונה, מרקייה וסלטייה אובלית.

בכל אריזה בסדרת הצלחות מקנה סוכר טבעי של סנו סושי 25 יחידות.

הכלים מגיעים ב-5 גדלים שונים: סט צלחות ענקיות XL, סט צלחות גדולות L, סט צלחות קטנות M, סט צלוחיות אובליות לסלטים, סט קעריות למרק או לקינוחים.

להשיג בכל רשתות השיווק.

 

ניקול מציג סידרה מורחבת של מוצרים אנטיבקטריאליים לניקיון הבית ומחוצה לו.

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון המוביל בישראל, מבית קימברלי קלארק, מרחיב את סדרת המוצרים האנטיבקטריאליים לניקוי וחיטוי המשמידים 99.9% מהחיידקים והווירוסים על גבי המשטח ומונעים את הפצתם. המוצרים החדשים פותחו בעקבות המודעות הגוברת לשמירה על סביבה נקייה מחיידקים ווירוסים בבית ומחוצה לו.

ממחקר מקיף שנערך עבור ניקול עולה כי האזורים הציבוריים המעוררים חשש בקרב מרבית מהצרכנים הם ידיות כניסה למקומות (82%), עגלות סופר (80%), שירותים ציבוריים (79%), כפתורים במעלית (75%), מקלדות ומסכי מגע (50%) וכן מטבחון משותף במקום העבודה (42%).

הסדרה החדשה כוללת:

מטליות לחות אנטיבקטריאליות באריזת TO GO– מטליות לחות לניקוי וחיטוי של משטחים, משמידות 99.9% מוירוסים והחיידקים על גבי המשטח, באריזה נוחה לנשיאה.

מטליות לחות אנטיבקטריאליות לחדרי שירותים באריזת TO GO – המטליות הלחות של חדרי השירותים מכילות חומר אנטיבקטריאלי פעיל אשר משמיד 99.9% מהחיידקים – במיוחד חיידקים הנפוצים בחדרי שירותים, באריזה נוחה לנשיאה

מטליות לחות 70% אלכוהול לחיטוי יסודי – מטליות לחות אנטיבקטריאליות ALCO-WIPES עם 70% אלכוהול באריזה ביתית. משמיד 99.9% מהחיידקים, פטריות ונגיפים.

מטליות רב שימושיות אנטיבקטריאליות בתוספת סיבי נחושת– מטליות לחות לניקוי וחיטוי משטחים. מכילות סיבי נחושת שהינה אלמנט אנטיבקטריאלי אפקטיבי בהשמדת בקטריות ופטריות.

מטליות לחות אנטיבקטריאליות לניקוי וחיטוי הרצפה – מטליות לחות לניקוי הרצפה, בעלות פתח מיוחד למגב. משמידות 99.9% מהווירוסים והחיידקים.

המוצרים החדשים מצטרפים לשאר מוצרי הסדרה שהושקו מוקדם יותר השנה: מטליות מיקרופייבר אנטיבקטריאליות למשטחים (בלעדי לניקול!), ספוג כלים אנטיבקטריאלי (בלעדי לניקול!), מטליות לחות אנטיבקטריאליות למשטחים ומטליות לחות אנטיבקטריאליות לשירותים.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

חדש מסנוקפסולות מקסימה לכביסה מושלמת המנקות ביעילות, מסירות כתמים ומבשמות את הכביסה.

סנו מקסימה, מותג הכביסה מס' 1 בישראל משיק קפסולות חדשות ומרוכזות לכביסה המסירות כתמים ביעילות ומרעננות את הכביסה לאורך זמן.

כל קפסולה מחולקת לשני תאים נפרדים. בתא אחד חומרים פעילים ואנזימים החודרים לעומק הסיב ומסירים לכלוך וכתמים ובתא השני ובושם מיוחד שפותח בטכנולוגית שחרור איטי המרענן את האריג לאורך זמן. מעטפת הקפסולה מתמוססת במגע עם המים בתהליך הכביסה ומרכיבי הקפסולה משתחררים ומתחילים בפעולה כפולה ועוצמתית של ניקיון יסודי ורעננות לאורך זמן.

השימוש בקפסולות מקסימה קל ונוח ומאפשר מינון מדויק של חומרים ותוצאות אופטימליות בכל כביסה ללא צורך במדידה.

בסדרה שני מוצרים:

· קפסולות מקסימה לכביסה בצבע וורוד, בניחוח פרחוני FLORAL BURST ("פלורל בורסט")

· קפסולות מקסימה לכביסה בצבע ירוק, בניחוח רענן FRESH BREEZE ("פרש בריז")

40 קפסולות מקסימה לכביסה באריזה, לשימוש קל ונוח – ללא צורך במדידה או מזיגה.

להשיג ברשתות השיווק.

 

 

 

סנו סושי משיקה: סנו סושי – מפות ניילון שקופות נשלפות אחת-אחת ללא צורך בחיתוך.

סנו משיקה את סנו סושי – מפות ניילון שקופות, עבות ואיכותיות הנשלפות אחת-אחת, ללא צורך בחיתוך, לפינוי וניקיון קל ומהיר של שולחנות ומשטחי עבודה ואירוח.

 

מפות הניילון השקופות של סנו סושי מגולגלות ונשלפות במהירות, עשויות ניילון עבה ואיכותי ומאפשרות הגנה ושמירה על הניקיון בסביבת העבודה.

לכל אריזה מצורפת מתנה – יחידת ראנר ניילון מעוצב לקבלת שולחן חגיגי ומהודר. באריזה 10 מפות בגודל 2.40 X 1.35 מטר.

להשיג בכל רשתות השיווק

 

סנו סושי משיקה: סנו סושי – שקיות אשפה עם ידיות.

סנו סושי משיקה שקיות אשפה אטומות, חזקות וגדולות במיוחד לפחים ענקיים עם ידיות לאחיזה וקשירה נוחה של השקית.

שקיות האשפה עם ידיות של סנו סושי עבות, עמידות וגדולות במיוחד בגודל 90X75 ס"מ*

מגיעות באריזה של 25 יחידות נשלפות ללא תלישה.

*רוחב שקית מקופלת 46 ס"מ ובפתיחה מלאה 75 ס"מ, גובה השקית כולל ידיות 90 ס"מ.

להשיג בכל רשתות השיווק

 

 

חדש מסנו -מסיר כתמים סנו אוקסיג'ן Power להסרת כתמים קשים במיוחד באריזה של 1.5 ק"ג.

הקיץ יראו הבגדים נקיים ביותר בזכות מסיר הכתמים העוצמתי סנו אוקסיג'ן Power המשווק, החל מהיום, גם באריזת 1.5 ק"ג.

אבקת סנו אוקסיג'ן Power מבוססת טכנולוגיה חדשנית, המשלבת מנגנונים שונים לטיפול מושלם בכל סוגי הכתמים ולהסרתם מכביסה לבנה וצבעונית בזכות שילוב מנצח ועוצמתי של חמצן פעיל, ממיסי שומנים ואנזימים.

חמצן פעיל – מסיר כתמים עקשים (עגבנייה, יין, סלק, גזר, דשא ועוד)

ממסי השומנים – לוכדים כתמים שמנוניים וממיסים אותם

אנזימים – פועלים לפירוק עמילנים וחלבונים דביקים וקשים להסרה (רטבי סלטים, מעדני חלב, גלידות, דייסות ועוד).

מסיר הכתמים סנו אוקסיג'ן Power – מתאים לכביסה לבנה וצבעונית, מחזיר את הברק לכביסה, אנטי בקטריאלי ומנצח כתמים קשים במיוחד. מתאים לשימוש כתוסף כביסה למכונת הכביסה, להשריה טרום כביסה במכונה (כשעה) או לטיפול נקודתי בכתמים לפני הכביסה.

להשיג ברשתות השיווק

 

חן שטרית - באנר

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים