חדש על המדף- ינואר 2020

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש ינואר 2020, חודש ראשון לשנה אזרחית חדשה עם נבחרת חורפית:

 

הידעתם שאבוקדו זה פרי ולא ירק?

מותג חדש של אבוקדו כובש את המדפים- גרנות משיקה אבוקדו תחת מותג "אבוקדו גרנות"

הוא נחשב למלך הפירות, ובצדק. הוא מזין, הוא בריא והפך מזמן בישראל לפרי האהוב ביותר. מהיום ניתן לרכוש אבוקדו מסוג "אבוקדו גרנות" המבטיח שהוא מגיע מהמטעים של החקלאים החברים בגרנות ונושא תו איכות של מצוינות, איכות ובטיחות מזון • לכל אורך השנה ישווקו "חקלאי גרנות" אבוקדו, לפי זני העונה, בעיקר אבוקדו מסוג אטינגר, הנחשב לאבוקדו המשובח והטעים ביותר.

מהיום, תחל חברת "חקלאי גרנות", המשווקת תוצרת חקלאית טרייה של פירות וירקות לרשתות המזון, לשווק גם אבוקדו ממותג תחת השם "אבוקדו גרנות". האבוקדו של גרנות מגודל על ידי החקלאים הישראלים החברים בגרנות, ומגיע מהמטעים הפרוסים לכל אורך השפלה התיכונה, מקיבוץ נחשונים ועד קיבוץ נחשולים. אבוקדו גרנות ישווק באריזת רשת של 2 קילו, עם חבק ממותג עם תמונות מתחלפות של החקלאים המגדלים.

האבוקדו מכיל בעיקר שומן בלתי רווי וכמות גבוהה של ויטמיני B, A, E, C ויטמין K וחומצה פולית. כמו כן הוא מכיל מינרלים חשובים כגון סידן, מגנזיום, אבץ, ברזל ואשלגן. האבוקדו נחשב לשומן בריא, הוא הפרי היחיד המכיל שמן, חוץ מזיתים ואגוזים. כ- 20% מהרכבו התזונתי הם שמנים, בעיקר שמנים בלתי רוויים, השמנים הבריאים עבורנו, בעלי תכונות המונעות כולסטרול, תהליכי חמצון ומחלות לב, ובמיוחד חומצה לינולאית, המסייעת לגוף לייצר הורמונים חשובים. יש בו כמות גבוהה של ויטמינים מאחר ותכולת השמן בו גבוהה, הוא מכיל גם ויטמינים מסיסים בשמן, שעיקרי ביניהם הוא ויטמין E. זהו נוגד חמצון חשוב ביותר, שכמו תפקידו בטבע, להגן על רקמות הצמחים מפני נזקי חמצון, קרינה והרעלה, כך גם תפקידו בגופנו, בנוסף לתפקידיו האחרים.

מחיר מומלץ לצרכן לאבוקדו באריזת רשת: 9.90 – 12.90 ₪ לק"ג (המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות המזון). להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.

 

 

חברת "אחוה" משיקה חלוה חדשה בטעם מפתיע וממכר: חלוה בטעם מלבי.

חלוה בטעם מלבי מכילה קוקוס קלוי, שברי אגוזים, מי ורדים וצבע אדמדם על בסיס טבעי, המעניקים לחלוה ארומה מיוחדת וטעם של הקינוח המוכר והאהוב. החלוה בעלת 12% חלבון, 6 גרם סיבים תזונתיים, 80 מ"ג סידן ו-3 מ"ג ברזל, תימכר במגשית מיוחדת במשקל 400 גרם ובמחיר ללא תחרות.

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר חדש ומפתיע בסדרת החלוה מתוצרתה: חלוה בטעם מלבי! חלוה בטעם מלבי מכילה קוקוס קלוי, שברי אגוזים, מי ורדים המעניקים לה ארומה נפלאה, וצבע אדום על בסיס טבעי. טעמה העשיר של החלוה זהה לטעמו של המלבי, במרקם המענג של החלוה. החלוה בעלת ערכים תזונתיים מועשרים הכוללים 12% חלבון, 6 גרם סיבים תזונתיים, 80 מ"ג סידן ו – 3 מ"ג ברזל. החלוה החדשה מצטרפת לסדרת החלוה המצליחה של אחוה ותימכר ברשתות המזון במגשית ארוזה במשקל 400 גרם.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 ₪ לאריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

חדש לחורף: קלינקס לושן חדש ומשופר – 3 שכבות למניעת אף אדום ומגורה ועיצוב חדש ומרענן.

Kleenex, מותג הטישו האהוב והמוביל בישראל, מבית קימברלי קלארק, ממשיך לחדש ולרענן ומשיק מחדש את קלינקס לושן המסייע במניעת אף אדום ומגורה. לקלינקס לושן החדש 3 שכבות של מגע רך ומלטף במיוחד המועשר בקרם לחות, אלוורה ו-ויטמין E.

אריזת קלינקס לושן עוצבה מחדש בהשראת רוגע והרמוניה, ניתן להשיג באריזת 120 מגבוני אף ובאריזת קובייה 75 מגבוני אף.

קלינקס, מותג הטישו הראשון בעולם, הומצא על ידי Kimberly-Clark בשנת 1924. כיום קלינקס נמכר בכ-150 מדינות ברחבי העולם. קלינקס מציע מגוון רחב של מוצרים מפנקים, איכותיים ומלטפים .

להשיג ברשתות השיווק והפארם.

 

 

 

לילי גאה להציג את סדרת הדגל החדשה והמשופרת- לילי Pure clean עם טכנולוגיית ה- Clean wave לניקיון שאפשר להרגיש.

לילי, מותג נייר הטואלט המוביל והאהוב, יוצא בימים אלה בהשקה מחדש של סדרת הדגל הכוללת שדרוג מוצרי ונראות חדשה.

כמותג מוביל בשוק, ממשיך לילי לחשוב על הצרכן במרכז ולייצר ערך מוסף ומבודל משאר המתחרים העיקריים בקטגוריה. בינואר הקרוב לילי עושה צעד נוסף בביסוס ערכי המותג בעולמות הניקיון והייגינה האישית עם השקת טכנולגיית ה – Clean Wave. ממחקר שערכה החברה, נמצא כי תחושת הניקיון אצל האדם הולכת ופוחתת במהלך שעות היום, במיוחד לאחר שימוש בשירותים.

אריזת המוצר עוברת חידוש גם היא ומציגה נראות רעננה והבטחה חדשה- "ניקיון שאפשר להרגיש".

סדרת לילי Pure משווקת במארזים של 24,30,32,40 ו-48 גלילים.

להשיג ברשתות השיווק.

 

 

 

Oral-B משיקה ערכת הלבנה בשני שלבים- Oral-B 3D White luxe

מעוניינים להחזיר את החיוך הלבן והמושלם? נסו את ערכת ההלבנה החדשה של Oral-B הכוללת, את משחת השיניים להלבנה3D White Luxe Perfection אשר מסירה עד 100% מהכתמים בתוך 3 ימים ואת מאיץ ההלבנה 3D White Luxe Whitening Accelerator אשר מכיל פי 2 יותר חומר מפרק כתמים וגם מייצר שכבת הגנה מסביב לשיניים אשר מונעת כתמים חדשים במשך 24 שעות.

איך עובדת ערכת הלבנה Oral-B 3D White luxe :

שלב 1 – צחצוח במשחת שיניים להלבנה: צחצחו עם משחת השיניים האהובה שלנוOral-B 3D WhiteLuxe Perfection , אשר מסירה עד 100% מהכתמים בתוך 3 ימים הודות לטכנולוגיית הסרת הכתמים המתקדמת של Oral-B, המבצעת ליטוש, פירוק והסרת כתמים מפני שטח השן לתחושה חלקה יותר ושיניים לבנות יותר.

שלב 2 – צחצוח במאיץ הלבנה: השתמשו במאיץ ההלבנה3D White Luxe Whitening Accelerator , המכיל פי 2 יותר חומר מפרק כתמים להעצמת תוצאות ההלבנה ואף יוצר שכבת הגנה מסביב לשיניים המונעת היווצרות כתמים עתידיים לזמן של עד 24 שעות (בצחצוח פעמיים ביום). מאיץ ההלבנה יוצר את שכבת מגן באמצעות רכיב ייחודי אשר נקשר לזגוגית השן לוכד והודף זיהומים מפני השן ומשמש גם כמגן למניעת אבנית.

מחיר ערכת הלבנה של Oral-B כ-60 ₪, ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

 

 

 

מותג הקוסמטיקה המקצועית SR COSMETICS משיקה את URBAN ORCHID -הסדרה האורבנית לתיקון נזקי העור.

בעידן הנוכחי כולנו חשופים לקרינה UVA/UVB, נזקי קרינה כחולה, נזקים אורבניים ונזקים אקולוגיים אשר פוגעים בהגנות הטבעיות של העור ובתפקודיו התקינים וגורמים להופעת נימי דם, פגיעה ב- DNA, אדמומיות, כוויות, כתמים, קמטים,החמרה במצבי אקנה ותסמיניו, יובש וכיוב'.

הסדרה האורבנית- URBAN ORCHID, לתיקון נזקי העור מציעה 3 מוצרים עם תמציות מולקולריות שהופקו משלוש אורכידאות מובחרות : סחלב כחול, סחלב ירוק וסחלב לבן.

סחלב ירוק דרמהיל- DermaHeal– סרום עוצמתי בטכנולוגיית “ALL IN ONE PROFESSIONAL”-סרום המתאים לעור בעייתי וכתומך הבהרה.

בלו-נייט – קרם לילה אורבני- Urban Night Cream מתאים לעור מעורב\יבש\יבש מאוד-קרם לילה טיפולי עוצמתי במרקם עשיר למניעת סימני הזדקנות מוקדמים. הקרם תורם לחידוש ושיקום מראה העור, הידוק מרקמו, תוך ייצור אפקט מתיחה וצמצום עומק הקמטים.

ווייט ברייט קרם הבהרה – סחלב White Bright Orchid Cream– קרם הבהרה עם סינרגייה עוצמתית בין מרכיבים פעילים, המבוססים על יתרונות תמציות בוטניות נדירות ופרח הסחלב הלבן.

את מוצרי SR Cosmetics ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות ,

לפרטים נוספים :771-700-700-1

 

 

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה משיק מוצץ חדש וייחודי:

paceSNUK , שעוצב במיוחד לעורם העדין של תינוקות. המוצץ שמאפשר לעורו העדין של התינוק לנשום.

מוצץ ספייס של NUK , בעל פתחים גדולים במיוחד לזרימת אוויר מקסימלית סביב הפה, מסייע לשמור על עור הפנים של התינוק יבש ונקי. כמו כל מוצצי NUK, גם המוצץ החדש, פותח כך שיוכל להעניק את כל היתרונות האורתודונטיים, בהתאמה אופטימלית לפיו של התינוק. המוצץ מומלץ על ידי רופאים ומיילדות והפטמה שלו, שטוחה, דקה וצרה יותר ומתקבלת בקלות רבה יותר על ידי תינוקות, גם תינוקות יונקים.

ריור מוגבר גורם לאדמומיות וגירוי העור ידוע כי לתינוקות, יש תקופות של ריור מוגבר, שיכול לגרום לגירוי שמתבטא בפריחה ואדמומיות של העור סביב הפה, בדרך כלל מתחת לשפתיים ובאזור הסנטר. חלק מהתינוקות מזילים רוק הרבה יותר מאחרים. התופעה נפוצה מאד בקרב תינוקות וילדים מתחת לגיל שנתיים, כאשר כמעט כל תינוק סובל ממנה, לפחות בתקופה מסויימת. הדרך הטובה ביותר למניעה וטיפול היא לשמור על האזור נקי, יבש ומאוורר.

העיצוב החדשני והטרנדי של מוצץ NUK Space מגיע במגוון צבעים ומעוטר בדמויות של בעלי חיים בתלת ממד, מה שהופך את עיצובו לייחודי ואטרקטיבי.

מוצצי NUK מוצעים: לגילאי 6-0 חודשים ולגילאי 18-6 חודשים.

ניתן להשיג ברשת סופר פארם, BE, רשת מוצצים, בחצי חינם ובחנויות המתמחות בתינוקות.

 

 

 

תיווך - נאוה

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים