חדש על המדף- מרץ 2021

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש מרץ 2021 – רשימה חגיגית לקראת פסח:

 

 

CARELINE- קרליין גאה להשיק מוצרי איפור חדשים לעיניים: סדרת קונסילרים Full Coverage Concealer ומסקרה BOLD מעגלת Bold Level Up.

לסדרת מסקרות BOLD המנצחת מתווספת מסקרה חדשה: מסקרה BOLD מעגלת Bold Level Up מסקרה למראה ריסים עגולים ומורמים, בעלי אורך ונפח. נוסחה ייחודית המעגלת את הריסים כלפי מעלה, מפרידה בין הריסים ומונעת הדבקות.

 

המברשת הארגונומית הייחודית מעגלת ומרימה את הריסים.

הפורמולה הייחודית בגון שחור עמוק עוטפת את הריסים מהשורש ועד הקצה. שילוב של חומרי ציפוי יוצרים אפקט מעבה של הריסים ועמידות בפני תנאי לחות ורטיבות. הפורמולה כוללת גם פולימר ממקור צמחי המאפשר מריחה קלה וכיסוי אחיד ומלא.

נטול פראבנים, ללא חומרי בישום או טלק, היפו אלרגני,  ללא מרכיבים מהחי- טבעונית לחלוטין.

מחיר: 69.90 ש"ח, לתכולת: 9 מ"ל.

קונסילר Full Coverage Concealer, המעניק כיסוי מלא לאזור העיניים ועמידות לשעות ארוכות.

טכנולוגיה ייחודית יוצרת כיסוי משי המחליק את מרקם העור, מטשטש קמטוטים ומעניק מראה מוצק ומואר יותר.

קונסילר Full Coverage החדש של קרליין מבוסס על פורמולה טכנולוגית חדשה המבצעת פעולה כפולה:

הסוואה מלאה של צללים כהים וקמטוטי יובש, עמידות לשעות ארוכות, ללא שקיעה או יובש פודרייתי.

קונסילר עתיר יכולות המעניק מגוון יתרונות לאזור העיניים:

*פורמולה עשירה בחומרי הזנה והרגעה המעניקה כיסוי קטיפתי וגמיש.

*ריכוז גבוה של מרכיבי לחות מסייע בהעלמת קמטוטי יובש, מעניק מראה מוצק ומואר יותר.

*מריחה מהירה, קלה ואחידה בעזרת קצות האצבעות או ספוגית רכה המסייעת גם בקיבוע המרקם על העור.

*במריחה על העפעף מתפקד גם כפריימר לצלליות העיניים, כיסוי אחיד ומלא לכל סוגי הפגמים: כהויות, קמטוטים, גוון לא אחיד, אדמומיות.

*פיגמנטים טהורים המשתלבים בטבעיות עם גווני העור ומעניקים מראה טבעי וחיוני.

קונסילר Full Coverage מגיע ב-4 גוונים להתאמה מדויקת:01 – לעור בגוונים בהירים. 02 – לעור בגווני זית / צהבהב. 03 – לעור בגוונים כהים.

04 – להסוואה ולנטרול ממוקד של כהויות.

אופן שימוש: מורחים את הקונסילר סביב אזור העיניים ומטשטשים בטפיחות קלות בעזרת ספוגית או קצות האצבעות. מומלץ בתום איפור העיניים לאחד את המראה עם מברשת מס' 01 של קרליין.

מחיר: 54.90 ש"ח, לתכולת: 15 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ ובאתר קרליין www.careline.co.il

 

 

 

רגע לפני חג הפסח, רעיון למתנה נהדרת לאישה:

'חלאבין' יצרנית התמרוקים כחול-לבן מציעה מגוון מארזים חגיגיים לטיפוח הגוף המאגדים מספר תמרוקים משתנה בניחוחות הפופולאריים והותיקים של המותג (מידנייט, רוז', לאבליין, מידנייט-וויט ועוד).

המארזים מכילים:

• קרם גוף מועשר בויטמינים ומינראליים להזנה של העור ולשמירה על מרקם גמיש ורווי

לחות 275 מ"ל

• דאודורנט ספריי בהתאמה מלאה לניחוח, ללא אלומיניום וללא אלכוהול 187 מ"ל

• בושם או.דה.פ. בניחוח תואם 30 מ"ל

• קרם ידיים להזנה ולשמירה על לחות עור כפות הידיים 100 מ"ל

• מגבת ידיים לפינוק מושלם

מחיר המארז 60 ש"ח, להשיג: ברשתות הפארם ובפרפומריות.

 

 

ואם רצינו לרכוש מתנה דומה של תמרוקים גם עבור הילדות שלנו אז תדעו ש:

חברת 'מרקווינס' האמריקאית הידועה בהתמחותה כיצרנית איפור לילדים, משיקה מארזי איפור קטנים וססגוניים בדמותן של גיבורות דיסני הנערצות ע"י הקטנטנות: נסיכות דיסני והעכברה הפופולארית מיני מאוס.

מארזי פח, דמוי קלמר, מאגדים 6 ליפגלוסים מבריקים ורכים בגווני פסטלים לצד 3 שימרים במרקם משחתי מנצנצים ובוהקים למריחה. לנוחיות המשתמשות הקטנות 2 אפליקטורים.

היתרון במארז הוא שקופסת הפח דמוית הקלמר ניתנת לשימוש חוזר כקופסת אחסון.

מחיר: 40 ש"ח, ייעודי לשימוש מעל גיל 6. המארז באישור לשימוש משרד הבריאות.להשיג בפארמים ובחנויות הצעצועים.

 

ומה יהיה לנו טעים בפסח?

בארכה משיקה מוצר חלבה חדש בשם ״חגיגת חלבה״ – מהדורת חלבה חגיגית באריזה ייחודית מושלמת לאירוח . החלבה החדשה היא חלבה שאמית אוורירית מובחרת, בטעם וניל ובתוספת מיקס פיצוחים עשיר המכיל פיסטוקים, אגוזי מלך, פקאן וקשיו. חגיגת חלבה מושק לקראת חג הפסח ונמכר באריזה עגולה עם סימני חיתוך – מושלם לאירוח או כמתנה למי שאוהבים במיוחד.

החלבה השאמית מגיעה מהמטבח הסורי העילי והיא במרקם נימוח ואיכותי ונחשבת בעיני רבים לאיכותית שבחלבות.

חגיגת חלבה בארכה- כשרות לפסח של בד״צ בית יוסף, כשרות לימות השנה בד״צ העדה החרדית וכשרות של הרבנות הארצית. 500 גרם. ללא גלוטן. טבעוני .מחיר מומלץ לצרכן: 28 ₪

 

 

מיה תעשיות מזון משיקה לקראת הפסח סילאן טבעי 100% תמרים בבקבוק לחיץ לנוחות מירבית.

הסילאן עשוי 100% תמרים מובחרים, ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים. ייצור הסילאן הטבעי מתבצע בתהליך מוקפד ויחודי המבטיח שמירה מירבית על הארומה והטעמים המקוריים של התמרים ועל מרקמו המדויק של הסילאן.

הסילאן מתאים למגוון שימושים בבישול ואפיה ומשמש תחליף נהדר לדבש עבור טבעונים ובעלי רגישויות. מתיקותו הטבעית של הסילאן מאפשרת לו להשתלב בצורה עדינה בתבשילים ומאפים שונים.

משקל 470 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17 ש"ח, מסומן בתו הירוק של משרד הבריאות, להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

 

מיה תעשיות מזון משיקה ערמונים קלופים וקלויים באריזת וואקום למגוון שימושים במטבח.

הערמונים הינם אגוזים חורפיים המבשילים בסוף הסתיו, אז אנחנו מתחילים לראות אותם בשווקים ובפינות רחוב על הגריל. למרות המראה המטעה, הם שונים מאוד מאגוזים, דלים בקלוריות (כ-245 ל-100 גרם ערמונים קלויים), דלים בחלבון, עשירים בפחמימות ולא מכילים כולסטרול. לערמונים יש עוד כמה יתרונות מפתיעים. הם עשירים בוויטמין סי , בקבוצת וויטמיני בי ומכילים חומצה פולית. על פי הרפוה הסינית לערמונים יש השפעה מחממת על הגוף.

הערמונים משתלבים במגוון מתכונים וקינוחים ומשדרגים כל מנה: ערמונים נפלאים כמרכיב בתבשילי קדרה (עוף ובקר) או מרק .מחית ערמונים וערמונים מסוכרים הם מרכיב חובה במזווה הקונדיטוריה המקצועי. מחית ממותקת משמשת לקינוחים, לקרמים ולעוגות. ערמונים מסוכרים ניתן לפזר על מנת גלידה , או לקשט בהם עוגות . ערמונים קלופים וקלויים מיה תעשיות מזון. כשר לפסח. משקל 100 גר. מחיר 5.90-4.90 כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומסומנת בתו הירוק של משרד הבריאות.

 

המלצה חמה לשולחן החג– בשר צלי עם בצל, פלפל, פטריות והמון ערמונים. מנה טעימה ומרשימה.

 

 

מיה תעשיות מזון, אחת מיצרניות ומשווקות מוצרי המזון הגדולות בישראל מציגה סדרת חמאת בוטנים למגוון שימושים וקהלי יעד.

למוצר האהוב חמאת בוטנים המהווה 10 אחוזים ממכר מוצרי האפייה, מצטרפים 2 מוצרים חדשים: חמאת בוטנים טבעית, ללא תוספת סוכר וחמאת בוטנים קרנץ' עם שברי בוטנים. חמאת הבוטנים משתלבת במגוון מתכונים וקינוחים ומשדרגת כל מנה. בארה״ב, מקום הולדתה של חמאת הבוטנים המודרנית, אוהבים להכין איתה קינוחים – מעוגיות חמאת בוטנים ושוקולד, דרך פאי חמאת בוטנים ועד לכריך חמאת הבוטנים והריבה שכל ילד אמריקאי מכיר. במבטח האסייתי חמאת בוטנים טבעית משחקת תפקיד מרכזי ברטבים רבים ונותנת לכל תבשיל טעם מוכר וייחודי. בצד הבריאותי בוטנים ידועים כמכילים כמויות גבוהות של ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות וחלבון. הם עשירים במיוחד בוויטמיני B, ויטמין E וסיבים תזונתיים ולכן יעילים להגברת אנרגיה ומרץ, הגברת מצב רוח, איזון רמות סוכר, איזון כולסטרול ועוד. חמאת הבוטנים מכילה שומן בלתי רווי התורם למניעת מחלות לב ובעיות במערכת הדם, הוא מוריד את הסיכוי לחלות בסוכרת והוא עשיר בסיבים תזונתיים. 2 כפות של חמאת בוטנים טבעית מכילות 7 גרם חלבון- כמו ביצה אחת! חמאת בוטנים טבעית. מכילה 100 אחוזים בוטנים, לא תוספת סוכר, צבעי מאכל וחומרים משמרים. מיוצרת מבוטנים מובחרים, הקלויים באופן איטי. משקל. 510 גר' מחיר 14.90-11.90. כשרות בדץ העדה ומסומנת בתו הירוק של משרד הבריאות.החרדית ירושלים לימות השנה חמאת בוטנים קראנץ. משקל-510 גר. מחיר 14.90-11.90. כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה

 

 

פיצה בנדס

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עידן 2000
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
שני מחלב - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים