חדש על המדף- נבחרת אפריל 22

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם מגוון מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

נבחרת פסח, אפריל 2022:

       

המדף הטעים:

 

חברת "אחוה" משיקה לרגל פסח סדרת עוגות מיוחדת בסגנון אפייה ביתי: 

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה לרגל חג הפסח סדרת עוגות בחושות חדשה בסגנון של אפייה ביתית. הסדרה כוללת עוגת בראוניס, עוגת תפוז וקוקוס, עוגת שוקוצ'יפס ועוגת אגוזים וקינמון. העוגות בעלות טעם עשיר, נימוחות בפה ומתאימות לכל המשפחה, נהדרות לאירוח ולבילוי מחוץ לבית, לטיולים ופיקניקים. העוגות בכשרות מהדרין, ללא חשש קטניות, משווקות במגשית מיוחדת במשקל 350 גרם, המתאימה גם לחימום בתנור. עיצוב העוגות צבעוני ומיוחד, באווירה בינלאומית עם איורים מהעולם. 

עוד תשווק אחוה לפסח את סדרת ממרחי השומשום המתוקים מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא: ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם סילאן וממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר. הממרחים מכילים טחינה גולמית איכותית בכמות גבוהה מאוד, ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דלי נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוניים. מתאימים למריחה על מצה להנאת כל המשפחה. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ-10 – 12 ₪ לעוגה באריזת 350 גרם. 

להשיג ברשתות השיווק המובחרות מלבד רמי לוי ורשת שופרסל. 

 

                                      

חברת "אחוה" משיקה טחינה גולמית בבקבוק לחיץ 350 גרם.

טחינה גולמית 100% טבעי, משומשום טהור, טחינה במרקם עדין דק דק, בבקבוק לחיץ 350 גרם, לשימוש קל ונוח בזילוף. על רקע גל עליות המחירים, תימכר טחינה בבקבוק לחיץ החדשה של "אחוה" במחיר המשתלם ביותר – אריזה גדולה יותר במחיר הכי זול.

הבקבוק החדש בעיצוב חדיש ונוח, מצויד בחלונית צד שקופה לבדיקת הכמות הנותרת בבקבוק, בטעם נפלא ועדין, רק לזלף וליהנות. טחינה בבקבוק לחיץ של אחוה תשווק בכל רשתות המזון (למעט שופרסל ורמי לוי), במחיר משתלם ובכשרות מהדרין, כולל כשרות לפסח לאוכלי קטניות. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 8.90 ₪ – 9.90 ₪ לאריזת 350 גרם. 

להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ (למעט שופרסל ורמי לוי). 

 

על מדף מתנות החג:

 

יצרנית התמרוקים "שיק – "CHIC"  מציעה לקראת החג מארז טריפל מפנק לטיפוח הגוף כהצעה למתנה וכמארז TO GO

שלושה מוצרי טיפוח גוף, מסדרת הספא של המותג, נאגדו למארז אחד. הם מוצאים בשלוש שפופרות נוחות לנשיאה בתיק  ובניחוחות ספא נעימים של לבנדר, וניל פטצ'ולי ומסק.

 תחליף גוף Aqua  

תחליב בעל מרקם קליל הנספג במהירות ובקלות ומותיר את העור רענן ורווי. הוא מכיל תמציות שמנים צמחיות, ויטמין E, מינראלים חיוניים לעור מים המלח ופרוטאין הידוע בתרומתו לריכוך העור ולהזנתו.  שימוש יומיומי יתרום למראה עור חלק וגמיש.

 קרם הזנה לכפות הידיים

קרם מועשר בתמציות צמחיות של שמן אבוקדו ושמן גזר וויטמין E. שמן האבוקדו חודר לתוך השכבה העמוקה של העור ומספק לחות. הלציטין בשמן אבוקדו מסייע לשמירה על מאזן הלחות. השמן מכיל כמות גדולה מאוד של חומצה אוליאית כ-70% (רכיב שמצוי גם בשמן זית) והוא ידוע כרכיב אנטי איג'ינג המטפל ברפיון וביובש.  כמו כן שמן הגזר ידוע כעשיר בבטא קרוטן, יעיל לעור יבש, מעורר חיוניות, גמישות ואלסטיות של העור. קרם הידיים יעיל בשימוש יומיומי לעור יבש וסדוק מנזקי מזג האוויר וחשיפה לחומרי ניקוי.

קרם ריכוך והזנה לכפות הרגליים

קרם מרכך ומזין לכפות הרגליים מועשר במינרלים מים המלח ותמצית שמן קוקוס הידוע ביעילותו הרבה כלחותן. בעל נוגדי חמצון וויטמין E המעניקים לחות וחיוניות לעור ומאטים נזקים לרקמות העור. התוצאה: כפות רגליים מטופחות ונעימות.

 התמרוקים ארוזים בשפופרות של 100 מ"ל

מחיר: 35 ₪ להשיג ברשת הסופר פארם ובפרפומריות. 

 

 

יצרנית התמרוקים הישראלית “חלאבין” מציעה לקראת החג מבחר מארזי טואלטיקה חגיגיים בסטים שונים כהצעות למתנות חג כחול-לבן.

'חלאבין' מציעה מארזי טיפוח שונים המאגדים מוצרי טואלטיקה וטיפוח קרי: תחליבי גוף, דאודורנטים ללא אלומיניום, בשמים, קרמים לטיפוח כפות הידיים ועוד.

המארזים מוצעים בגדלים שונים ומאגדים מוצרים בצירופים משתנים ובניחוחות הפופולאריים המוכרים והוותיקים של המותג. מידנייט – הסדרה הכחולה עם הניחוח הקסום והוותיק, לאבליין – סדרה המבוססת על תמצית שורש ג'ינסינג, רוז' – סדרה המבוססת על תמציות ורדים, מידנייט-וויט ולאבליין כתום – סדרה המבוססת על ויטמין C. 

המוצרים המאוגדים במארז הם בגודלם המקורי וזהים למוצרים המקוריים הנמכרים במהלך כל השנה באופן יחידני. קרם גוף 275 מ"ל, קרם ידיים 100 מ"ל ודאודורנט ספריי 187 מ"ל.

קופסאות ומארזים מהודרים בהתאמה לנראות הסדרה, היוצרים מראה הרמוני המשתלב עם נוכחות התמרוקים בתוכם. 

מחיר: החל מ- 50 ₪ תלוי בגודל המארז

להשיג ברשת הסופר פארם, המשביר, רשת BE ובפרפומריות.

 

חברת 'טאונלי – TOWNLY האמריקאית מציעה מארז אביזרי שיער בדמותה של העכברה הנערצת ע"י הבנות הקטנות מבית דיסני – מיני מאוס. 

המארז מאגד מברשת שיער עליה מתנוססת דמותה של מיני מאוס, סיכת ראש גדולה ומסיבית,  לצד סיכות "טיק טק" וגומי שיער מוכסף וגדול ליצירת קוקו. כל האביזרים מאובזרים בפפיונים המזוהים באופן מובהק עם דמות העכברה המשלבים 3 צבעים: אדום, שחור ונקודות לבנות. כמו-כן פייטים בוהקים לצד נצנצים מבריקים שולבו באביזרים כיאה לדמות העכברה המגונדרת.

להשיג ברשת הסופר פארם ובחנויות לילדים.

מחיר:  45 ₪

 

על מדף מוצרי הנקיון:

לרגל פסח: מותג הניקיון האהוב בארה"ב Scrub Daddy מגיע לישראל.

חברת ר.ב.דגנים חתמה על הסכם יבוא בלעדי עם חברת SCRUB DADDY  המשווקת את ספוג הניקיון הפונקציונאלי המהפכני, אחד משלושת המותגים הנמכרים ביותר בארה"ב. הספוגים המחייכים של  Scrub Daddy עשויים מחומרים מיוחדים ומנקים ביעילות את כל סוגי המשטחים והכלים.

בשלב הראשון תייבא החברה את הספוג המקורי Scrub Daddy, ספוג עגול וקשיח, המגיע בליין נרחב של צבעים, את Scrub Mommy, ספוג שחציו קשיח וחציו רך המיועד לספיחת הלכלוך ואת Scrub Daddy Lemon, ספוג בתכונות הספוג המקורי, בתוספת ריח לימון. 

הספוגים המחייכים של Scrub Daddy, הנחשב למותג הניקיון האהוב ביותר באמריקה, נחשבים לספוגים מהפכניים, רב שימושיים ואיכותיים. הספוגים מתאימים לניקוי משטחים שונים ובהסרת לכלוך קשה מכלים, סירים חרוכים, כיורים, חדרי אמבט, גרילים ועוד. הספוגים אינם סופחים ריחות וכתמים, לא מתפוררים וניתן לנקות בעזרתם גם משטחים חרוכים ללא תוספת של חומר ניקוי. בצורתו הקשיחה מנקה הספוג ביעילות כל משטח ואינו מותיר שריטות. במים פושרים הוא מתרכך ומתאים לכל צורה של כלי וכוס. ספוג הניקוי הייחודי צבעוני וחייכני, נוח לאחיזה ולשימוש ונשאר נקי ועמיד לאורך כ- 3 חודשים. צבעוניות הספוגים מאפשרת להפריד בין שימושי הניקיון, להבדיל בין בשר וחלב וליצור בידול באיזורי הניקיון.  

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17.90 – 19.90 ₪ ליחידה.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.

 

חדש ממותג פרש הום! מקלות ריחניים לבית, בבקבוק זכוכית יוקרתי ומעוצב בניחוחות עוצמתיים, לבישום מרבי של הבית והסביבה האישית. 

הסדרה החדשה כוללת שני ניחוחות אהובים; כביסה רעננה וניחוח בייבי ממכר.

FRESH LAUNDRY- בושם לבית בניחוח כביסה רעננה

BABY POWDER- בושם לבית בניחוח בייבי

באריזה 100 מ"ל

מחיר 19.90 – 22.90 שקלים (לפי אתר זאפ)

להשיג בכל רשתות השיווק

 

 

סנו משיקה את סנו קליר– מטליות לחות  לניקוי והברקת חלונות, מראות, שמשות, כלי זכוכית ועוד. מטליות סנו קליר עשויות מבד מיוחד, שאינו משאיר סיבים או סימני ניגוב על משטחי הזכוכית והמראות.

סנו קליר מטליות לחות נשלפות מהאריזה בקלות ומצטיינות בפעולות ניקוי נקודתיות. לניקוי קל ומהיר ברגע!

בניחוח האהוב של סנו קליר.

50 מטליות באריזה, מחיר 10.90 שקלים (לפי אתר זאפ)

להשיג בכל רשתות השיווק

 

 

סנו משיקה את סנו ז'אוול אקונומיקה קצף ניקוי בניחוח פריחה לבנה, לניקיון יסודי של הבית. סנו ז'אוול קצף ניקוי בתוספת אקונומיקה בניחוח פריחה לבנה מחטא ביסודיות, ממיס שומנים ביעילות, משמיד חיידקים, וירוסים ועובש ומלבין אזורים רבים בבית.

סנו ז'אוול קצף ניקוי בתוספת אקונומיקה בניחוח פריחה לבנה, מצטיין בניקוי משטחים, כיורים, אמבטיות ומקלחונים, משטחי עבודה וחרסינות – לתוצאות מושלמות, בקלות וביעילות.

סנו ז'אוול אקונומיקה בניחוח פריחה לבנה הוא מוצר נוסף בסדרת סנו ז'אוול, האקונומיקה האהובה והנמכרת ביותר בישראל.

מחיר מתז קצף ניקוי- 13.90 שקלים (לפי אתר זאפ)

להשיג בכל רשתות השיווק

התעדכנו באתר סנו בטיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן – www.sano.co.il

 

 

 

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ביוטי - ענת אדרי
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים