חדש על המדף- נבחרת דצמבר 2022

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם מגוון מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

נבחרת אחרונה לשנה האזרחית, דצמבר 2022:

 

"משומשו" משיקה גבינה טבעונית חדשה בסגנון חלומי.

פיתוח מהפכני וטעים במיוחד מבית היוצר של משומשו שישדרג לכם את הכריך והסלט • גבינת חלומי טבעונית, ללא חומרים משמרים, ללא לקטוז, בטעם משובח של חלומי, מצוינת לטיגון במחבת ונהדרת גם כשהיא קרה.

מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו" מקיבוץ גן-שמואל, מרחיב את מוצריו ומביא בשורה חדשה בתחום תחליפי החלב. לאחר שהשיק בהצלחה קו מוצרים בקטגוריית הגבינות הטבעוניות, אשר כולל צהובות טבעוניות, מלוחות טבעוניות, חמאה טבעונית וסדרת ממרחים טבעוניים בטעמים, משיק המותג גבינה טבעונית בפיתוח חדשני: בסגנון חלומי. הגבינה הטבעונית החדשה טעימה להפליא, עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעונית, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים, נהדרת כתוספת לכריך או לסרט – מטוגנת, צלויה או קרה.

החלומי הטבעונית של משומשו מכילה סידן וסיבים תזונתיים ברמה גבוהה. הגבינה תשווק באריזת נוחות של 250 גרם המכילה שתי פרוסות בעובי המתאים בדיוק לטיגון מושלם. מומלץ לטגן במחבת ולהגיש בסלט, כריכים וכתוספת נפלאה למנה עיקרית. לדברי מנהלי המותג, בכוונת החברה להשיק בקרוב מוצרים נוספים בקטגוריות חדשות, בהם תחליפי דגים ונקניקים.

לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, פיתוח ישראלי הצליח ליצור תחליף קולינארי לגבינה שאינו מכיל חלב או רכיבי חלב שונים. מדובר בגבינות הטבעוניות של "משומשו" אשר מכילות סידן וסיבים תזונתיים, שאינן מכילות כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים והן בעלות כשרות פרווה מהודרת. הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית, במיוחד עבור אלו שלא יכולים לצרוך מוצרי חלב ומתקשים לספק לגופם את כמות הסידן היומית.

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

 

 

"חקלאי גרנות" תחל לשווק אבוקדו בשל מוכן לאכילה.

גרנות, הנחשבת לחברת השיווק והייצוא של אבוקדו הגדולה בישראל, תחל לשווק לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאים אבוקדו ומוכן לאכילה באריזה ייעודית.

לאחר שהפכה לספקית האבוקדו הגדולה ביותר בשוק המקומי, עם שיווק של מבחר זני אבוקדו לכל אורך העונה, מסמנת "חקלאי גרנות" את היעד הבא. חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, מעמיקה את פעילותה בתחום האבוקדו ומשיקה לראשונה אבוקדו בשל ומוכן לאכילה. האבוקדו הבשל של גרנות, המוכן לצריכה באופן מיידי מזמן הרכישה, ישווק באריזת קופסא מעוצבת, בה ייארזו 2-3 יחידות אבוקדו, על פי הזן והעונה. בשלב הראשון ישווק אבוקדו מזן אטינגר, הפותח את עונת האבוקדו בישראל, נחשב לזן מובחר וטעים האהוב ביותר על הישראלים. לאחר מכן ישווקו זני אבוקדו נוספים בהם פוארטה, ארדיט ועוד. בהמשך, ישווק אבוקדו מסוג האס, המוביל את הייצוא הישראלי של אבוקדו לחו"ל, גם הוא באריזה ייעודית מעוצבת.

שיווק אבוקדו בשל ומוכן לאכילה מהווה יתרון עצום לצרכן. האבוקדו ניתן לאכילה מרגע הקנייה באופן מיידי וחוסך את זמן ההמתנה להבשלת האבוקדו בבית ואת תשומת הלב הנדרשת לצריכת האבוקדו בזמן, למניעת בזבוז של חומר הגלם והפסד כספי. לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל חקלאי גרנות, מגמות הבריאות, הצמחונות והטבעונות העולמיות, המצויות בעלייה, מגדילות את נתח השוק של קהלים הצורכים אבוקדו באופן יומיומי. "זיהינו צורך אקוטי אצל הצרכן הישראלי, לרכוש ולצרוך אבוקדו מוכן ובשל לאכילה ולכך אנו מבקשים לתת מענה".

צריכת האבוקדו בעולם מצויה במגמת עלייה חדה. על פי מחקרים, האבוקדו נחשב לשומן בריא, כ- 20% מהרכבו התזונתי הם שמנים בעלי תכונות המונעות כולסטרול, תהליכי חמצון ומחלות לב. יש בו כמות גבוהה של ויטמינים שהעיקרי ביניהם הוא ויטמין E הנחשב לנוגד חמצון חשוב ביותר המגן על הרקמות מפני נזקי חמצון, קרינה והרעלה. האבוקדו מכיל את כל חומצות אמינו החיוניות, מה שהופך אותו לבעל חלבון מלא. הוא מכיל גם פחמימות – בעיקר סיבים תזונתיים שעוזרים לתהליך העיכול. האבוקדו עשיר מאוד באשלגן ודל בנתרן ולכן מתאים לבעלי נטייה למחלות לב וכולסטרול. באבוקדו יש ברזל, סידן, מגנזיום וויטמין C.

להשיג ברשתות השיווק.

 

 

חברת "אחוה" משיקה חלוה חדשה בטעם מפתיע וממכר: חלוה עם אגוזי לוז.

לאחר שכבשה את מדפי החלוה עם מבחר של מוצרי חלוה בטעמים וסוגים שונים, משיקה חברת אחוה, יצרנית החלוה והטחינה המובילה בישראל, מוצר חדש ומפתיע: חלוה עם אגוזי לוז. חלוה נפלאה בטעם עשיר של אגוזי לוז, נימוחה בפה, עשירה בסיבים תזונתיים ועם אחוז גבוה של חלבון – 10% ל-100 גרם. מקור הטעם העשיר של החלוה באגוזי הלוז ובשומשום האיכותי ממנו מופקת הטחינה הגולמית המשובחת של אחוה, המשמשת כרכיב מרכזי בכל מוצרי החלוה. החלוה החדשה מצטרפת לסדרת החלוה המצליחה של אחוה ותימכר ברשתות המזון במגשית ארוזה במשקל 400 גרם.

סדרת החלוה של "אחוה" נחשבת לנמכרת ביותר בישראל והיא מובילה את השוק שנים ארוכות. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, מדובר במהלך שהינו חלק מתוכנית החברה להשיק מוצרי חלוה בטעמים מיוחדים. "לצד צריכה גבוהה של מוצרי חלוה בטעמים קלאסיים הנשמרת לאורך שנים, אנו מזהים בקרב צרכנים פתיחות רבה לנסות מוצרי חלוה בטעמים חדשים ונרגשים לצרף טעם חדש בטעם אגוזי לוז, הנחשב לאחד האגוזים המשובחים והנפלאים בטעמם".

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

חדש מסנו סושי: שקיות אשפה עם ידיות בגודל L (לארג') נוחות לקשירה ולנשיאה.

סנו סושי משיקה שקיות אשפה אטומות וחזקות במיוחד, בגודל "L" (לארג') לפחים עם ידיות לאחיזה וקשירה נוחה של השקית.

שקיות האשפה עם ידיות של סנו סושי עבות ואטומות, למניעת טפטופים והן מקופלות באריזה של 60 יחידות, ממנה הן נשלפות אחת-אחת ללא תלישה, לנוחות מירבית בשימוש.

חפשו את השקיות השחורות עם הידיות של סנו סושי!

מחיר: 19.90 – 25.90 שקלים (לפי אתר פרייסס), גודל: 70 ס"מ (גובה) X 52 ס"מ (רוחב).

עוד בסדרה: שקיות אשפה עם ידיות לפחים גדולים במידה XL (אקסטרא לארג') ו- XXL (אקסטרא אקסטרא לארג').

להשיג בכל רשתות השיווק

 

 

חדש מסנו סושי! כיסוי ניילון עם גומי לשמירה על המזון בקלות וביעילות.

בתנועה פשוטה של פתיחה ומתיחה על פתח כל כלי, צלחת, תבנית וקערה (אפילו על פני האבטיח החצוי עצמו) – מתפרש כיסוי הניילון באופן מושלם.

סנו סושי משיקה כיסוי ניילון עם גומי נצמד לשמירה על המזון – לכיסוי קערות, צלחות וקופסאות בקלות ובנוחות.

כיסוי ניילון עם גומי שומר על טריות ואיכות המזון, מכל הסוגים, ועל ההיגיינה בסביבתו בתנועה פשוטה ויעילה.

הגומי הנצמד והגמיש של הכיסוי מאפשר התאמה למגוון צורות וגדלים של כלים ומוצרי מזון ועוטף אותם בצורה אחידה מכל הצדדים כך שמגן על המזון מחדירת אוויר וחיידקים ומונע פיזור ריחות לא נעימים במקרר.

לשימוש רב פעמי, נוח במיוחד לפתיחה וכיסוי חוזר.

להשיג במידות –

מידה M: היקף 70 ס"מ, מידה L: היקף 90 ס"מ

מחיר: 8.90 – 12.90 שקלים (לפי אתר זאפ), 30 יחידות באריזה.

להשיג בכל רשתות השיווק

 

 

 

חדש מסנו סושי! "דפי ספוג הפלא" דקים וגמישים.

לניקוי קל ונגיש בפינות חבויות, לשימוש נוח וחד פעמי וללא צורך באחסון ספוג משומש לשימוש חוזר.

דפי ספוג הפלא טובים במיוחד לניקוי קירות, מסירים גם שומנים, לכלוך וכתמים קשים בשילוב והרטבה במים בלבד.

באריזה תמצאו 12 דפי ספוג הפלא, מידות כל דף – 9.8 X 14.5 ס"מ.

מחיר: 12.90-10 שקלים (לפי אתר פרייסס).

להשיג בכל רשתות השיווק

 

 

סנו משיקה את סנובון Bubbles, סבון ג'ל לאסלה המנקה ומקציף ביעילות ומבשם בניחוח עוצמתי.

סנובון באבלס מעניק מראה נקי ומרענן לחדר השירותים ומבשם את החדר בניחוח נעים לאורך זמן.

משווק ב- 2 ניחוחות אהובים, לבנדר ואוקיינוס ובמארז שלישיה.

מחיר: 14.90 – 19.90 שקלים (לפי אתר פרייסס).

להשיג בכל רשתות השיווק.

 

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ביוטי - ענת אדרי
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים