חדש על המדף- נבחרת מרץ 2023

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם מגוון מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

נבחרת החודש, מרץ 2023:

 

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה את סדרת הממרחים המתוקים שלה, מבוססי טחינה גולמית, בעיצוב חדש. הסדרה כוללת ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן, ממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, אליהם מצטרף גם ממרח חלוה. הממרחים משווקים בצנצנות נוחות במשקל 400 גרם, בכשרות מהדרין, והם נהדרים לשימוש כממרח מתוק וכן לאפייה של עוגות ועוגיות. ממרחי הטחינה משמשים כמקור טוב לסיבים, סידן, ברזל, הם אינם מכילים שמן דקל וחומרים מהחי ומתאימים לטבעונים.

 

סדרת ממרחי הטחינה של אחוה נחשבים לממרחים פופולאריים וזוכים להצלחה. כל הממרחים מכילים לפחות 44% טחינה גולמית (חלקם 65% ומשומשום מלא) והם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ביחס לממרחי שוקולד. לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, לא פעם, ממרחי השוקולד מכילים כמות מאד גבוהה של סוכר, שומן ומרכיבי מזון לא איכותיים היוצרים מוצר מזון בעל ערכים תזונתיים נמוכים. חברת "אחוה" פיתחה ממרח טחינה מלא עם שילוב שוקולד ללא תוספת סוכר! מדובר בפיתוח המבסס את היתרונות של הקקאו על הערכים התזונתיים הגבוהים של הטחינה המלאה ללא תוספת סוכר. הממרח מכיל 51% טחינה משומשום מלא, דבר התורם לערכים הגבוהים של הסידן (460 מ"ג ב-100 גרם), לכמות גבוהה של סיבים תזונתיים (10 גרם ל-100 גרם) והוא דל מאד בנתרן (41 מ"ג ל-100 גרם) בנוסף לכך, הממרח איננו מכיל שומן טרנס וצבעי מאכל. מדובר במוצר המאפשר לציבור הרחב ליהנות מממרח שוקולד ללא תוספת סוכר ועם ערכים תזונתיים גבוהים, הדומים לערכי ממרחי הטחינה.

כשר פרווה, להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניקיות פרמיום חדשות, נקניקיות בראטוורסט – נקניקיות לצלייה בסגנון בווארי. הנקניקיות מכילות תערובת בשרים מובחרת מבשר עוף, הודו ובקר והן עוברות תהליכי תיבול הכוללים תערובות עשבי תיבול ותבלינים ייחודיות המעניקים להם טעם ומרקם מיוחדים. נקניקיות בראטוורסט מיועדות לצלייה במחבת או על האש, מכילות 14% חלבון, ללא גלוטן, והן מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום המובילה של מעדני יחיעם.

סדרת נקניקיות הפרמיום של "מעדני יחיעם" כוללת נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי בעלות מרקם בשרי וטעם פיקנטי, נקניקיות בסגנון צרפתי בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה, ונקניקיות בסגנון אמריקאי, 100% בקר פרמיום על פי מתכון וידע של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה"ב, A&H. כל הנקניקיות עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, בקוטר רחב במרקם בשרי ובטעם משובח, ללא גלוטן ובעלות רמת חלבון גבוהה (כ-14-16%). הנקניקיות משווקות באריזות של 280 גרם, כ-4 יחידות נקניקיות גדולות באריזה והן חלק מקטגוריית נקניקי הבוטיק של יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם נקניקי סרוולד, פרשוטו, סלמי צרפתי, סלמי הרץ ועוד.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 

 

 

חדש מ"סנו פרש הום"! מקלות ריחניים, בניחוח "ליידי קוקו", בבקבוק זכוכית יוקרתי ומעוצב – לבישום עוצמתי של הבית והסביבה האישית ולתחושה יוקרתית ועוטפת.

 

המקלות הריחניים טבולים בבושם "ליידי קוקו", המשלב תווים עדינים של פצ'ולי, הדרים ופרחים לבנים, לניחוח מאוזן והרמוני, שמעניק לבית אווירה ריחנית ורגועה. הבושם עוצמתי ומתפשט, כך שבכל חלל יורגש הניחוח הקסום והממכר.

הניחוח החדש "ליידי קוקו" – מצטרף לשני הניחוחות האהובים שהושקו בשנה שעברה בסדרת סנו פרש הום מקלות ריחניים: כביסה רעננה וניחוח בייבי.

להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

ניחוח חדש מצטרף לסדרת 'ריצפז פרש הום': נוזל לניקוי כל סוגי הרצפות בניחוח עוצמתי השמור למלונות אקזוטיים.

סדרת 'ריצפז פרש הום' מתחדשת בניחוח חדש-"מלון אקזוטי", תרכיז ריחני לניקוי כל סוגי הרצפות עם אפקט בישום מתמשך ועוצמתי המוכר מביקורים במלונות אקזוטיים, בניחוח נקי, רענן ומתוחכם.

 

הביקור במלונות ספא או במלונות מעוצבים מתאפיין בניחוח המורגש עם הכניסה למקום, המלווה את החוויה היוקרתית לאורך כל השהייה. מהיום, לא חייבים לצאת מהבית כדי להרגיש במלון אקזוטי נעים ומטופח. לאחר שטיפת הבית עם ריצפז פרש-הום, ניחוח מרענן ומפנק יתפזר בחלל ותוכלו ליהנות מהניחוח הנפלא והמוכר לכם מחופשות חלומיות, למשך שעות רבות.

בשטיפת הבית עם נוזל הרצפות ריצפז פרש הום מלון אקזוטי נהנים מניקוי, הברקה, הגנה על הרצפה ומניחוח לאורך זמן המזכיר את חווית הביקור הייחודית במלונות המיוחדים.

סדרת ריצפז בניחוחות בתי מלון מונה את: "מלון חלומי", "מלון מפנק" ומלון בוטיק", וכעת מצטרף לסדרה "מלון אקזוטי".

2 ליטר בבקבוק, להשיג בכל רשתות השיווק.

 

חדש מסנו! שמפו לשטיחים וריפודים, לניקוי וריענון האריגים והבדים, בניחוח עוצמתי של מרכך כביסה – המתאים לניקוי שוטף וקבוע של רוב סוגי השטיחים ובדי הריפוד.

 

השמפו החדש לשטיחים וריפודים של סנו מסיר את הלכלוך שמצטבר בעומק הסיבים של השטיחים ובדי הריפודים, ומותיר ניחוח עוצמתי של מרכך כביסה.

במספר פעולות פשוטות: שאיבת אבק, ריסוס השמפו, הברשתו להחדרת הקצף, ייבוש ושאיבה משלימה – מתקבלים שטיחים וריפודים נקיים, רעננים ובניחוח מרכך כביסה אהוב.

להשיג ברשתות השיווק

 

 

 

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים