חדש על המדף- נבחרת ספטמבר

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם מגוון מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

נבחרת חגיגית, ספטמבר 2022:

 

לכבוד חגי תשרי מציעה CHIC תמרוקים, מארז ספא מהודר, מסדרת Senses – סנסס למתנת חג מהודרת.

עיצוב המארז מסורתי ורומנטי בשל נוכחות ורדים פסטלים רכים המעניקים מראה אלגנטי של רטרו ווינטג’ מתקופות אירופאיות קסומות.

המארז מאגד חמאת גוף מועשרת וג’ל רחצה מבושמים בניחוח עשיר המרוכז בתמציות בשמים אשר נרקחו במיוחד בפרובנס שבדרום צרפת. המוצרים מכילים שמנים צמחיים עדינים המרככים ומזינים את העור ותורמים לגמישותו. מוצרי הסדרה מועשרים בוויטמין E המגן על העור ובמינרלים טבעיים מים המלח השומרים על מאזן הלחות הטבעית שלו.

 

המארז מוצע ב-3 ניחוחות:

מנגוליה אמבר (אריזה בגוון תכלת) – בניחוח עשיר המבוסס על תמציות של מגנוליה ריחנית ומתקתקה לצד ניחוח אמבר מסתורי, הנשענים על ארומה של אשכוליות ולוטוס.

גרדניה וניל (אריזה בגוון ורוד) ניחוח המבוסס על תמציות גרדניה, ונילה פטצ’ולי ומאסק עם נגיעות של פריחת הדרים ויסמין ומתקתקות של דבש.

פריחה אוריינטלית (אריזה בוון צהוב) ניחוח עשיר המבוסס על תמציות של מנדרינה, ברגמו, סיגליות וסנדלווד עם נגיעות של תמצית ונילה מתקתקה הנתמכת בתמציות מאסק ופטצ’ולי.

מחיר: 40 ש"ח, להשיג: בפרפומריות ובקניית אונליין.

 

גם לילדים מגיע מתנות חג לא?! בוודאי שכן…

חדש על המדף מארזים של אקססוריז לשיער המאגדים סיכות ראש, גומיות שיער, סיכות פפיונים ועוד, מוצעים לילדות בדמותן של הכוכבות הפופולאריות הנערצות מבית דיסני.

·קופסת פח המאגדת סיכות ראש בדמותה של העכברה 'מיני' המופיעה בסרטי ההנפשה והקומיקס הנושאים את דמותה. במארז סיכות ראש וגומיות שיער בעיצוב פפיון גדול הידוע כחלק מהופעתה הרשמית של העכברה המעוצב בצבע אדום בוהק ומאובזר בנקודות לבנות. קופסת הפח משמשת כקופסת אחסון לאביזרי השיער.

·גם הנסיכות הפופולאריות של ממלכת הקרח, מופיעות על אביזרי שיער שונים בהתאמה הרמונית לפלטת הגוונים המוכרת של אנה ואלזה: טורקיז, סגול וורוד כולם בטקסטורות מנצנצות כיאה לנסיכות. הפריטים מאוגדים בתיק גב קטנטן עשוי PVC שקוף כשדמותן של הנסיכות מתנוססות בחלקו הקדמי.

 

את דמויות הנסיכות האהובות של 'דיסני' כגון, יסמין מ"אלדין", אריאל מ"בת הים הקטנה", בל מ"היפה והחיה", סינדרלה, אורורה מ"היפהפייה הנרדמת" ועוד, ניתן למצוא במארזים המאגדים אקססוריז לשיער של סיכות ראש, גומיות בד מנצנצות בעיצוב פפיונים משולבים בבד סאטן מבריק ויוקרתי בהתאמה לשמלות המלכותיות.

מחיר: 50 ש"ח, להשיג: ברשתות הפארם ובחנויות הצעצועים.

 

'שיק' יצרנית התמרוקים המובילה את תחום הלקים בישראל, משיקה לקראת חגי תשרי קולקציית לקים המאגדת גוונים הנועלים את העונה החמה.

 

5 גוונים מרכיבים את הקולקציה: 2 גווני ניוד – האחד (94) בהיר בדומה לפודרה ורדרדה ואילו השני (226) ניוד בדרגת כהות ביניים המזכיר גוון קפוצ'ינו עם נגיעות חלביות. אלה מסמלים את דעיכת עוצמתן של קרני השמש לקראת הסתיו. שני גוונים המסרבים להיפרד מאיתנו הם הגוונים שכיכבו על קצות האצבעות של כל חובבת לקים בעונה החמה, תכלת מעושן (495) וגוון ורוד עם נגיעות אפרסק נשי ונוכח. הגוון האדום והלוהט אותו זכינו לראות כאחד המובילים העונה מפנה את מקומו לגוון סמוק גם כן (442) אך הרבה פחות בוהק ועוצמתי המשדר אדמומיות שקטה.

הלקים של CHIC אינם מכילים רכיבים העשויים להזיק לציפורן כגון: Formaldehyde, Toluene, DBP, Camphor, Formaldehyde resin. הם בעלי מרקם נוח למריחה, עמידות לאורך זמן וברק גבוה.

מכיל: 19 מ"ל, מחיר : 12 ש"ח

ניתן להשיג: רשת סופרפארם, Be , המשביר לצרכן ובפרפומריות.

 

 

 

כל הורה רוצה את הכי טוב עבור ילדיו, במיוחד בתחום הבריאות והתזונה.

חדשנות פורצת דרך בעולם הממתקים: לראשונה בישראל, סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים מגיעות למדפים. הסוכריות החדשות, פרי פיתוח יוצא דופן, יושקו בישראל תחת מותג Pick'a Fruit על ידי חברת אחדות ביח"ר לטחינה, חלוה וממתקים בע"מ.

הסוכריות מכילות כ-50% פרי, מועשרות בויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, בטא קרוטן, יוד וביוטין, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים. בשלב הראשון יושקו סוכריות פרי רכות ב-4 טעמים: תות, תפוח, אפרסק ומנגו-פסיפלורה והן ישווקו באריזת נוחות של 120 גרם עם סגירה חוזרת. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחדות", "מדובר באלטרנטיבה לממתקים סינטטיים וזרחניים עתירי סוכר, ממתק בעל יתרונות תזונתיים".

יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, יועצת מקצועית לחברת אחדות: "המודעות לתזונה בריאה ורכיבי תזונה איכותיים לא פוסחת גם עולם הממתקים. כיום ישנה דרישה ברורה בקרב הצרכנים לוודא שהמוצרים שהם קונים יכילו יותר רכיבים טבעיים, פחות תוספות מלאכותיות, וכל זה בלי לפגוע בחוויית הטעם וההנאה מהמוצר. סוכריות הפרי הרכות החדשות Pick'a Fruit באות לתת מענה ממוקד לדרישת הצרכנים והמודעות הבריאותית העולה. הסוכריות החדשות מכילות כ-50% פרי, הן ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. כמו כן, ניתנה הדעת בעת פיתוח הסוכריות על הגדלת הערך התזונתי של המוצר על ידי תוספת ויטמינים בהם ויטמינים של קומפלקס B, ויטמין E ובטא-קרוטן. חשוב לזכור שעדיין מדובר במוצר מעולם דברי המתיקה, אך האיכות שלו מאפשרת לשלבו בצורה נוחה בתפריט היומי כאשר רוצים משהו טעים ומפנק בלי להתפשר על הבריאות והאיכות".

להשיג ברשתות המזון, המכולות והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.

 

 

"מעדני יחיעם" משיקה נקניק חדש בסדרת נקניקי הפרמיום:

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניק חדש בסדרת נקניקי הפרמיום: סלמי פרח. סלמי פרח הוא נקניק חצי יבש בסגנון כפרי, טחון בטחינה גסה ומתובל בתיבול עשיר. הנקניק מכיל תערובת בשרים מובחרת של בשר בקר והודו והוא מעושן בעץ בוק טבעי המעניק לו טעם וארומה מיוחדים. הוא ללא גלוטן, מכיל 19% חלבון ומשווק באריזת פרמיום של 200 גרם. הנקניק החדש מצטרף לסדרת נקניקי הפרמיום היוקרתית של מעדני יחיעם והוא מתאים לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים.

סדרת נקניקי הפרמיום של מעדני יחיעם כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין מוצרי הסדרה סלמי סרוולט, סלמי צרפתי, פרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, פסטרמה של פעם ועוד. עוד משווקת יחיעם סדרת נקניקים יבשים בהם סלמי מעושן, סלמי גלילי, קבנוס קלאסי, קבנוס פפרוני ועוד. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 

 

"פרימור" משיקה לרגל הקיץ: משקאות בטעמים טרופיים בבקבוקים אישיים המתאימים גם לקוקטיילים ושייקים.

מה יותר מרענן ביום קיץ חם ממשקה לימונדה קר כקרח? משקה לימונדה קר כקרח בטעמים טרופיים.

"פרימור", המותג המוביל בתחום המיצים הטבעיים הסחוטים, משיק לרגל הקיץ שני משקאות לימונדה בטעמים מרעננים במיוחד: משקה לימון אננס ומשקה לימון פסיפלורה. המשקאות החדשים מקוררים ומפוסטרים, ללא חומרים משמרים וישווקו בבקבוקים אישיים של 400 מ"ל, בטעמים מרעננים לימי הקיץ החמים. המשקאות מתאימים במיוחד לחיפוש אחר ריגוש בטעמים ומזכירים בטעמם חופשה במחוזות רחוקים וטרופיים בעולם.

הטעמים החדשים נפלאים בשתייה וגם בערבוב עם קוקטיילים ושייקים. אלה הצטרפו למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור" בפורמט אישי לדרך, הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיץ תפוחים טבעי ומשקה קל לימונענע.

להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 

 

סנו סושי משיקה תבניות אלומיניום עגולות לשימוש קל ונוח לבישול, אפייה והגשה.

לראשונה מציעה סנו סושי תבניות אלומיניום עגולות, המצטיינות בהתאמה למאפים עגולים ומגיעות בשני גדלים שונים להכנת מגוון סוגי המאפים העגולים כגון פאי, עוגות, פשטידות ועוד ומקלות על מטלות המטבח.

תבניות האלומיניום העגולות בשני גדלים:

· קוטר 25 ס"מ וגובה 6 ס"מ – מתאימה לעוגה בחושה גבוהה.

· קוטר 28 ס"מ וגובה 4 ס"מ – מתאימה לעוגת פאי שטוחה, פשטידה, קיש וכדומה.

· 6 תבניות באריזה.

להשיג בכל רשתות השיווק.

 

סנו משיקה את מתז סנו אוקסיג'ן Power להסרת כתמים עוצמתית מכביסה לבנה בקלות וביעילות.

כולנו רוצים לשמור על האריגים לבנים לאורך זמן, כדי לשפר את תוצאות הכביסה ולשמור על הלובן מומלץ לטפל בכתמים קשים במיוחד לפני הכביסה באמצעות מתז סנו אוקסיג'ן. המתז החדש מיועד לטיפול לפני הכביסה בבגדים לבנים. ריסוס סנו אוקסיג'ן על הכתמים, על החפתים ועל הצווארונים לפני הכביסה יפרק את הכתמים ואת הלכלוך וישמור על לובן האריג.

הנוסחה הייחודית של מתז סנו אוקסיג'ן לכביסה לבנה מכילה חמצן פעיל המפרק כתמים בעוצמה, חומרים פעילים הממיסים שומנים מעומק הסיב וחומרים מלבינים השומרים על לובן האריג.

· התזה מומלצת באזור הכתם, הצווארון, החפתים ועוד.

· 750 מ"ל במתז.

מוצר זה מצטרף לאבקת סנו אוקסיג'ן Power לכביסה לבנה שהושקה לאחרונה. אבקת סנו אוקסיג'ן לכביסה לבנה מסירה כתמים קשים ושומרת על לובן הכביסה לאורך זמן. להשיג ברשתות השיווק.

באתר סנו www.sano.co.il טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן.

 

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים