חדש על המדף- נובמבר 2020

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש נובמבר 2020:

 

 

מותג טיפוח העור הצרפתי DIADERMINE גאה להציג את סדרת טיפוח הפנים Lift+ המכילה פורמולות איכותיות עם רכיבים ממקור טבעי. הסדרה הינה, חלק מטרנד שהולך ותופס תאוצה למוצרים עם רכיבים בטוחים ממקור טבעי וכך גם יתר המוצרים של מותג דיאדרמין.

DIADERMINE הינו מותג טיפוח פנים דרמטולוגי שהגיע היישר מצרפת והושק בישראל לראשונה בשלהי 2018 על ידי חברת הנקל. המותג נמכר ברשת סופר-פארם ומציע מגוון של מוצרי אנטי אייג'ינג לטיפוח עור הפנים, במחירים אטרקטיביים.

סדרת Lift+, מכילה פורמולות איכותיות עם 89% רכיבים ממקור טבעי. בין הרכיבים ניתן למצוא צמחים כמו קוואסיה אמראה ואקמלה אולרסאה המעניקים לחות, יחד עם פרוטאין סויה , המשפר את מבנה הקולגן בעור ואוריאה השומרת את הלחות בעור, סדרת ליפט+ מציעה מוצרים עם פורמולות איכותיות.

הסדרה כוללת 5 מוצרים ומומלצת בעיקר לגיל 35+, אך כמובן שזהו נושא סובייקטיבי, והגיל הוא בגדר המלצה בלבד.

פירוט המוצרים:

קפסולות לפנים וצוואר – CapsulesLIFT + דיאדרמין ליפט+ קפסולות לעור פנים וצוואר, לפעולת מיצוק נגד קמטים:

מחייה את עור הפנים והצוואר באופן מיידי, לעיתים אנו נוטים לזנוח את אזור הצוואר, אך חשוב לזכור שהוא חלק בלתי נפרד מטיפוח עור הפנים וחשוב לטפח גם אותו. קפסולות ליפט+, פועלות נגד קמטים באופן מיידי וממצקות את העור. הפורמולה מרווה את העור בלחות ומעניקה לו גמישות ותחושה נעימה.

בשימוש יום יומי, העור נראה מוצק ומורם יותר, סימני עייפות בעור מופחתים מיידית, למראה עור חיוני. כמו כן, העור נראה חלק ובעל מרקם רך כמשי.

קרם יום – LIFT + HYDRATANT-  ליפט+ קרם יום לחות הינו קרם רענן במרקם קרמי, הנספג בקלות ומותיר את העור רווי בלחות וחלק. למראה עור חלק יותר, 6 שנים פחות בתוך 90 יום בלבד.

מכיל 89% רכיבים ממקור טבעי, פרו -קולגן צמחי ופורמולות איכותיות. רכיבים פעילים לטיפוח העור: צמר קוואסיה אמראה, צמח אקמלה אולרסאה, פרוטאין סויה: מעניק לחות ורכות לעור, אוריאה: מעודד שמירת לחות בעור.

 

בשימוש יום יומי, העור נראה מוצק ומורם יותר, רווי בלחות עד 48 שעות ומונע תחושת יובש. מותיר את העור רך למגע, ומשפר משמעותית את גמישות העור.

קרם יום – AGE DAY CREAM SPF30 –LIFT + PROTECTION ANTI- ליפט+ קרם יום עם מקדם הגנה SPF30 הינו קרם במרקם קרמי ורך, הנספג בקלות בעור ומותיר אותו רך ומוגן לאורך זמן.

מכיל 66% רכיבים ממקור טבעי, פרו -קולגן צמחי ופורמולות איכותיות. רכיבים פעילים לטיפוח העור ומסנני קרינה: צמר קוואסיה אמראה, צמח אקמלה אולרסאה, פרוטאין סויה: מעניק לחות ורכות לעור, אוריאה: מעודד שמירת לחות בעור.

בשימוש יום יומי, העור מרגיש ונראה מוצק ואלסטי יותר, העור מוגן ביעילות ולאורך זמן.

קרם לילה – NUTRITIONLIFT + ליפט+ קרם הזנה ללילה הינו קרם במרקם עשיר וקטיפתי, הנספג בקלות ומותיר את העור רך למגע ובעל נראות מחודשת.

עם הגיל מופחת ייצור הקולגן ומבנה העור נפגם. בנוסף, עייפות ומתח יומיומי מובילים להופעת קמטים ולמראה עור עייף וחלש. הלילה הוא הזמן הטוב ביותר לטיפוח אינטנסיבי של העור, כיוון שהעור רפוי ואינו מתאמץ. מכיל 90% רכיבים ממקור טבעי, פרו -קולגן צמחי ופורמולות איכותיות. רכיבים פעילים לטיפוח העור: צמר קוואסיה אמראה, צמח אקמלה אולרסאה, פרוטאין סויה: מעניק לחות ורכות לעור. רכיבים פעילים לטיפוח העור: שמן שקדים המרגיע את העור, וחמאת שיאה המזינה את העור. בשימוש יום יומי, העור נראה מוצק ומורם יותר, רווי בלחות ומוזן באינטנסיביות. כמו כן, מפחית משמעותית נראות של קמטוטים וקמטים.

קרם עיניים למיצוק +Lift ליפט+ קרם עיינים– מבוסס על טכנולוגיית מיצוק מתקדמת- קומפלקס פרו- קולגן, אשר הינה פריצת דרך במיצוק העור.

מכיל פורמולה עשירה המטפלת באזור העדין שמסביב לעיניים, מפחיתה נפיחות ומעניקה מראה עור חלק ומוצק יותר.

ליפט+ קרם עיניים למיצוק, משפר את רמת הקולגן בעור, מסייע בחידוש משמעותי של מבנה העור, מטפל במיצוק נגד קמטים ומראה עור עייף, מסייע בהפחתת כהויות ונפיחות מתחת לעיניים.

הקרם במרקם קליל, נספג בעור במהירות ובעל אפקט המחייה את העור באופן מידי. מתאים לכל סוגי העור.

לאחר שימוש בקרם העור נראה מוצק, חלק יותר וקורן, כמו כן העור בקווי המתאר בעין חלקים יותר. ניתן להבחין בהפחתה משמעותית בכהויות מתחת לעיניים.

את מוצרי DIADERMINE ניתן להשיג ברשת סופר פארם בפריסה ארצית

 

 

מותג טיפוח השיער הבינלאומי שוורצקופף בחר במאמנת הפילאטיס המפורסמת לאה שנירר להוביל את הקמפיין למותג שוורצקופף מסקרה לשיער, אשר זכה בפרס "מוצר השנה" לשנת 2020.

 

לדברי לאה שנירר: "אני מאמינה שאישה מטופחת היא אישה שמעריכה ומעצימה את עצמה. כשאנחנו מעניקות לעצמנו שגרת טיפוח יום יומית, כחלק משגרת החיים, אנו מעצימות את עצמנו ומקרינות כוח והשראה".

צילום: ארן חן צלמים

במסגרת הקמפיין תככב שנירר במהלך השנה הקרובה בסרטונים ותמונות המדגישים את יתרונות המסקרה לשיער, תשתתף באירועי השקה ותדברר את מהלכי המותג.

 

 

Nespresso משיקה תערובות קפה במהדורה מוגבלת בהשראת המסורת האיטלקית תערובת קפה בטעם עוגיית Amaretti (אמרטי) תערובת בטעם עוגת ה – Torta di Nocciole (עוגת אגוזי לוז) תערובת בטעם עוגיית ה – Biscotti (ביסקוטי) ותערובת קפה עוצמתית Il Caffè.

מתגעגעים לטוס ולטייל ברחובות רומא? לשתות קפה עוצמתי בפינת רחוב לצד ביסקוטי פריך? אז נכון שאין כמו לטוס ולחוש את החוויה מקרוב, אבל אפשר להרגיש קרוב לאיטליה יותר מתמיד עם תערובות הקפה החדשות של נספרסו במהדורה מוגבלת שמביאות לישראל חגיגה איטלקית של טעמים מסורתיים מאיטליה.

לצד התערובות החדשות, אפשר יהיה למצוא גם אביזרים משלימים בעיצוב אלגנטי עם טוויסט עכשווי.

תערובת קפה בטעם עוגיית אמרטי – עוגיית ביסקוויט איטלקית מסורתית העשויה משקדים טחונים, חלבוני ביצה וסוכר, היוצרים יחד טעם שבין מריר למתוק. תערובת הקפה מורכבת מפולי קפה מסוג ערביקה דרום אמריקאית המעניקים לה תו פירותי עדין, והארומות שלו, המזכירות וניל, משתלבות נפלא עם הטעם המזכיר שקדים טריים טחונים. המלצת שתייה: התערובת מומלצת לשתייה כאספרסו עם חלב לפי טעם אישי. פשוט הוסיפו חלב חם (אפשר גם מוקצף) מעל הקפה.

***קיים עבור מכונת ה- ORIGINAL ו- ה- VERTUO

תערובת קפה בהשראת העוגה האיטלקית- Torta di Nocciole – עוגת אגוזי לוז. מורכבת מפולי קפה ערביקה מדרום אמריקה עם ארומות של אגוזי לוז קלוי ווניל. המלצת שתייה: התערובת מומלצת לשתייה כאספרסו עם חלב לפי טעם אישי. פשוט הוסיפו חלב חם (אפשר גם מוקצף) מעל הקפה.

***קיים עבור מכונת ה- ORIGINAL

תערובת קפה בהשראת עוגיית הפקאן האיטלקית  Cantucci – עוגיית אגוזים טוסקנית. תערובת הקפה מורכבת מפולי קפה בעלי תווים אגוזיים מאמריקה הלטינית ואפריקה, מעודנים ובמרקם קטיפתי, המעניקים לה טעם מלא ועשיר. המלצת שתייה: התערובת מומלצת לשתייה במאג (230 מ"ל) עם תוספת חלב לפי טעם אישי. פשוט הוסיפו חלב קר או חם (אפשר גם מוקצף) מעל הקפה.

***קיים עבור מכונת ה- VERTUO

תערובת Caffè Il- תערובת קפה עוצמתית, ועשירה, המעניקה חווית אספרסו איטלקית כמו בבתי הקפה בעיר. מורכבת מפולי קפה ערביקה מקולומביה ורובוסטה מאינדונזיה וויאטנמם, עם ארומות של דגנים ופלפל. דרגת חוזק: 13 ב- ORIGINAL ו- ב11 VERTUO.

המלצת שתייה: כריסטרטו (25 מ"ל) עם מעט סוכר חום לצד כוס מים קרים.

***קיים עבור מכונת ה- ORIGINAL ו- ה- VERTUO

להשלמת החוויה האיטלקית Nespresso משיקה אביזרים חדשים:

LUME – "אור" מבית היוצר של המעצבת פדריקה ביאסי שמוסיפה טאץ' עכשווי לאלגנטיות האיטלקית בתוספת החמימות הנחוצה לרגעים המפנקים בבית:

סדרת כוסות העשויות מפורצלן במגוון גדלים : אספרסו, ק'פוצינו,לונגו, גראן לונגו ומאג ומארז אחסון אלגנטי לקפסולות.

 

 

"פרימור" משיקה ליין מיצים סחוטים חדשים: מיץ תפוחים מלא ומיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C.

"פרימור", מותג המיצים הסחוטים הטבעיים הנמכר ביותר בישראל, משיקה מיצים מצוננים חדשים בבקבוקי 1 ליטר, בהם מיץ בתוספת ויטמין C, בהתאם למגמה עולמית המדווחת המצביעה על גידול חד בצריכת מזונות עשירים בויטמין C בעקבות הקורונה. 100% מיץ תפוחים מלא סחוט טבעי ומיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C, סחוט טבעי, בטעמים נפלאים והכי קרוב לפרי.

על פי דיווח המגיע מסוכנויות הידיעות בפלורידה, לאחרונה חלה תופעה חדשה ומעניינת: זינוק משמעותי בצריכה של תפוזים ומיצי הדרים. מסתבר כי בפלורידה, כמו בהרבה מקומות בעולם, צרכנים רבים ממהרים לקנות כל מה שיספק להם ויטמין C, שעשוי לחזק את מערכת החיסון כשהוא נמצא בריכוזים גבוהים בגוף, במטרה להכין את הגוף להתמודדות טובה יותר עם נגיף הקורונה. במדינה הדרומית מדווחים על עלייה של עשרות אחוזים בדרישה לתפוזים ומיצים טבעיים, עלייה של 2.5 מיליון גלונים של מיץ בשבוע! על פי דיאטנים, כוס אחת של מיץ תפוזים סחוט מכילה כמות של ויטמין C העולה על ההמלצה היומית של רשויות הבריאות העולמיות למבוגרים. החשיבות העיקרית של ויטמין C לבריאות, היא היותו נוגד חמצון עוצמתי התורם להגנת הגוף.

שני המיצים החדשים מצטרפים למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור", הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר.

להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ.

 

 

חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש בסדרת ממרחי השומשום המתוקים: ממרח שומשום וקוקוס.

ממרח שומשום וקוקוס של "אחוה" מכיל קוקוס וטחינה גולמית, מהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים ומתאים לטבעונים.  הממרח ללא שומן דקלים או סויה ונפלא למריחה על לחם ולאפייה.

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה ממרח חדש ומהפכני בסדרת ממרחי השומשום המתוקים מתוצרתה: ממרח שומשום וקוקוס. הממרח החדש מכיל 32% קוקוס ו-27% טחינה גולמית ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. הממרח ללא שומן דקלים או סויה, דל מאוד בנתרן, אינו מכיל צבעי מאכל ומתאים לטבעונים. ממרח שומשום וקוקוס טעים להפליא, בטעם עשיר ומרענן של קוקוס במתיקות מאוזנת, נפלא לשימוש למריחה על פרוסת לחם, בכריכים וכן לאפייה.

סדרת ממרחי השומשום של אחוה כוללת ארבעה ממרחים, בהם ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר, שזוכים להצלחה אדירה. הממרחים עשויים מטחינה מלאה, עשירים בסידן וברזל, ללא כולסטרול, דלים מאוד בנתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. כעת מצטרף לסדרה טעם חדש – ממרח שומשום וקוקוס.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

"משומשו" משיקה גבינה טבעונית חדשה: לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס.

גבינת לאבנה מרכיבים צמחיים בעלת 9% שומן בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז וללא חומרים משמרים, מופחתת שומן ונתרן, ללא חשש מאלרגנים. הלאבנה הטבעונית החדשה נפלאה למריחה בכריכים, טוסטים ולארוחה קלה ומהנה בתוספת שמן זית וזעתר.

מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו", משיק גבינה טבעונית חדשה בפיתוח ראשון מסוגו: לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס 9% שומן. הגבינה החדשה עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז, כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס והיא ללא חומרים משמרים. הלאבנה נהדרת לשימוש בכריכים, בטוסטים, לשילוב בארוחת בוקר, ערב או כארוחת ביניים, ללא חשש מאלרגניים. המלצת הגשה: לשים בצלחת, להוסיף שמן זית, לפזר קצת זעתר וליהנות.

לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס מצטרפת אל סדרת הממרחים הטבעונית בסגנון גבינות שמנת של "משומשו", הכוללת ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד, ובנוסף ממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. בנוסף משווקת משומשו צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז'ן טבעוני ועוד. כל המוצרים מכילים סידן ברמה גבוהה, ללא חומר משמר וללא אלרגנים. לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית, במיוחד עבור אלו שלא יכולים לצרוך מוצרי חלב והתקשו לספק לגופם את כמות הסידן היומית.

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

 

 

Orbit משיק טעם חדש ומרענן במהדורה מוגבלת לרגל החורף בטעם תפוח.

Orbit מגיע בפורמט הבקבוקונים האהוב והמוכר במהדורת חורף מוגבלת בטעם תפוח מעודן ומרענן.

Orbit מתחבר לפרי המוביל את עונת החורף, עם טעם ייחודי ונראות אופיינית לתקופה שמזמנת התכרבלות נעימה מול התנור.

המוצר החדש הינו מסטיק ללא סוכר המשלב בין איכות, טעם מרענן ותרומה לתחושת רעננות וניקיון מתמשכת.

המוצר הוא פרי מחקר ופיתוח של חברת מרס העולמית. מסטיק Orbit הוא מותג עולמי, ממנו נהנים מיליוני אנשים ברחבי העולם.

ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק.

 

 

 

סנו סושי משיקהסנו סושישקיות אוכל מנייר מעוצבות עם מדבקות משמחות במתנה.

סנו סושי משיקה שקיות אוכל מנייר, ארוכות במיוחד, לעטיפת כריכים גדולים. שקיות הנייר של סנו סושי מגיעות בשני הדפסים מעוצבים וטרנדיים בתוספת מתנה- 70 מדבקות מעוצבות, צבעוניות ומשמחות לסגירה נוחה ולעיטוף חווייתי ומהנה.

 

בעידן הולך וגדל של התחשבות בסביבה מציעה סנו סושי שקיות נייר מתכלות השומרות על איכות הסביבה וכן מאושרות למגע במזון.

· 70 שקיות נייר באריזה + 70 מדבקות במתנה.

השקיות ארוכות במיוחד, בגודל 18X27 ס"מ (בפתיחה מלאה).

*מנסיון שלנו, השקיות נוחות לשימוש, בגודל שמתאים לכריך או שניים, הנייר עמיד ואינו נקרע בקלות והמדבקות קסומות ומשמחות.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

 

טיק טק סטוק

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עידן 2000
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
שני מחלב - באנר
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים