חדש על המדף- פברואר 2021

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש פברואר 2021:

 

YO'RIDGE – שילוב טבעוני של יוגורט ופורידג' מושק בישראל.

לאחר הצלחה בלונדון משיקה יופיקס בישראל סדרת יוגורטים טבעונית עם "תווית נקייה" המכילים חיידקים פרוביוטיים ואחוז גבוה של פרי.

הסדרה תושק ב- 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, אוכמניות פטל ודומדמניות שחורות ותימכר בסניפי GREEN של שופרסל

חברת "יופיקס" סטארט-אפ ישראלי עטורי פרסים, המפתחת תחליפי חלב מן הצומח, פיתחה לאחרונה עבור השוק הבריטי סדרת יוגורטים פרוביוטית חדשה על בסיס צמחי, תחת המותג YO'RIDGE – THE REAL FOODISTS. לאור הצלחת הסדרה הוחלט להשיק אותה גם ברשתות השיווק בארץ. מדובר בסדרת יוגורטים חדשה מן הצומח עם חתיכות שיבולת שועל, שילוב של יוגורט (Yogurt) ודייסה (Porridge), המיוצרים רק מרכיבים איכותיים ביותר. היוגורט אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים, חומרים משמרים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט חלבי ואחוז גבוה של פרי. מוצרי הסדרה מאופיינים במרקם קצת יותר סמיך ומכילים חתיכות של שבולת שועל, ובכך מהווים פתרון מושלם לארוחת ביניים או לארוחת בוקר קלה ומזינה והם ישווקו בסניפי GREEN של רשת שופרסל.

צילום: חגית גורן

סדרת YO'RIDGE (יורידג') כוללת בשלב זה שלושה מוצרי יוגורט ללא חלב, בטעמים שונים שעשויים ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת מייצבים או חומרים משמרים. רכיבי היוגורט כוללים 4 מוצרים בלבד – קוקוס, שומשום, שיבולת שועל ועדשים. הסדרה כוללת 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, ואוכמניות פטל ודומדמניות שחורות. אחד מאפיינים הייחודיים של המוצר הוא שיש בו חתיכות שיבולת שועל רכות שלמות מה שנותן להם מרקם ייחודי ועוזר למוצר להיות עשיר ומזין. יורידג' הינו מוצר CLEAN LABEL, מבוסס דגנים אשר גידולם הנו בר קיימא.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- .906 ₪ ליחידה במשקל 125 גרם. להשיג בחנויות שופרסל גרין.

 

 

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית: ממרח בטעם חמאה מופחת שומן.

ממרח בסגנון חמאה, במרקם קטיפתי ובטעם נפלא של חמאה, מופחת שומן, ללא חלב, 100% טבעוני, ללא חומרים משמרים וללא חשש מאלרגנים. ממרח בטעם חמאה של "משומשו" מכיל פחות מחצי מכמות השומן וכמות הקלוריות ביחס למוצרים מקבילים בשוק ואף ביחס לחמאה רגילה.

מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו", משיק ממרח טבעוני חדש ומהפכני בפיתוח ראשון מסוגו: ממרח בטעם חמאה מופחת שומן על בסיס שמן קוקוס. החמאה הטבעונית עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, ללא חלב, ללא כולסטרול, ללא סויה וללא חומרים משמרים. רמת השומן בממרח בטעם חמאה של "משומשו" הינה כמחצית מרמת השומן בממרחי חמאה וחמאות רגילות והטעם נפלא! ממרח החמאה מכיל כמות גבוהה של סידן והוא ללא שומן טראנס וללא חשש מאלרגניים. בעוד שכל מוצרי החמאה מכילים 70% שומן ומעלה, ממרח החמאה של "משומשו" מכיל רק 35% שומן וכן כמחצית מכמות הקלוריות ביחס למוצרים מקבילים בשוק כולל ביחס לחמאה רגילה. החמאה נפלאה לשימוש בכריכים, בטוסטים, לשילוב בארוחת בוקר וערב, ואף מתאימה לשימוש בבישול ואפייה בשלל מתכונים מתוקים ומלוחים.

צילום:Sell360pro

ממרח בטעם חמאה על בסיס שמן קוקוס מצטרף אל סדרת הממרחים הטבעונית בסגנון גבינות שמנת של "משומשו", הכוללת ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד, ובנוסף ממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. לאחרונה השיקה החברה לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס, גבינה העשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז, כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס וללא חומרים משמרים. בנוסף, משווקת משומשו צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז'ן טבעוני ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 ₪ לאריזת 150 גרם. להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

 

 

חברת "אחוה" משיקה סדרת עוגות חדשה באריזה אישית: עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, במילוי פרג ודניש קינמון.

עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, עוגת שמרים אישית במילוי פרג ועוגת שמרים אישית דניש קינמון, עשירות במילוי וארוזות באריזה אישית נוחה ושומרת טריות • יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של "אחוה": "הקורונה הביאה לדרישה גוברת למוצרי מזון ארוזים באריזה אישית ואנו שמחים לתת לכך פתרון"

צילום: יעל האן
צילום: יעל האן
צילום: יעל האן

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה סדרת עוגות שמרים חדשה באריזה אישית. הסדרה כוללת 3 מוצרי מאפה בטעמים נפלאים ובאיכות של אפייה ביתית: עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, עוגת שמרים אישית במילוי פרג ועוגת שמרים אישית דניש קינמון. העוגות האישיות החדשות מבית המאפה של אחוה הן הקרובות ביותר לעוגות קונדיטוריה, עשויות מבצק שמרים נימוח, עשירות במילוי של שוקולד, פרג וקינמון, נימוחות בפה ובעלות טעם של אפייה ביתית. העוגות משווקות באריזה אישית של 120 גרם ומתאימות כארוחות ביניים, כקינוח מפנק ולפתרון אכילה מחוץ לבית לצד שתייה קרה או חמה. מומלץ להוציא מאריזה ולחמם לפני ההגשה.

סדרת העוגות האישיות החדשה של "אחוה" תימכר במחיר שווה לכל נפש של כ-2.5 – 3.5 ₪ בלבד ליחידה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה": "אחד מהטרנדים התופסים תאוצה לאחרונה, שללא ספק הם תוצאה של וירוס הקורונה, הוא הביקוש ההולך וגובר למוצרי מזון ארוזים באריזה אישית. אנו שמחים לתת לכך מענה ולהביא לצרכן מוצרי מאפה טעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר שווה לכל כיס".

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 2.5 – 3.5 ₪ לעוגה אישית באריזת 120 גרם. להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ.

 

 

 

Orbit, מותג המסטיקים המוביל בישראל, משיק סדרת מוצרים חדשה – Orbit Refreshers לחוויה מרעננת המשלבת בין יתרונות המוצר המוכר לחדשנות במרקם. המסטיק החדש בעל מרקם רך יותר ועסיסי, מכיל קריסטלים המתמוססים במהירות בפה, לחוויית לעיסה חדשה ומפתיעה המאפשרת רעננות מיידית הנמשכת לאורך זמן רב יותר.

 

Orbit Refreshers משדרג את חוויית הלעיסה מ-Fresh ל-Refresh, כלומר מספק רעננות המתחדשת במהלך כל הלעיסה ונשמרת לאורך זמן. מומלץ להנות מהמסטיקים להתחדשות אנרגטית לאחר פעילות גופנית או לריענון חלל הפה ולתחושת ניקיון מתמשכת לאחר ארוחה. להשלמת החוויה – קופסה בעיצוב צעיר, צבעוני ועדכני המותאמת למאמצי החידושים המהירים בדור ה-Z .

Orbit Refreshers – להתאמה מושלמת:

המסטיק שהושק לאחרונה גם בעולם, הוא פרי מחקר ופיתוח של התאגיד הבינלאומי MARS, מגיע בשלושה טעמים לבחירה: מנטה עוצמתי (בצבע כחול), מנטה עדינה (בצבע ירוק) ומנטה פירות (בצבע ורוד), ובשני אופנים:

· קופסא מעוצבת המכילה 30 יחידות (מחיר מומלץ לצרכן 12.9 ₪).

· אריזת קרטון אישית המכיל 7 יחידות (מחיר מומלץ לצרכן 3.9 ₪).

להשיג במגוון רשתות השיווק והפארם.

 

 

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המומחה בעור של תינוקות, מרחיב את ליין המוצרים לתינוק ומשיק לראשונה בישראל:

שמן רחצה לגוף ולשיער לעור יבש

שמן הרחצה של מוסטלה מכיל 98% רכיבים ממקור טבעי וכן רכיב פטנט אורגני ייחודי: שמן אבוקדו, המעניק הגנה והזנה לעור ומסייע בהפחתת היובש

לשימוש יומיומי החל מהאמבטיה הראשונה.

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המשווק בארץ על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק לראשונה בישראל שמן רחצה לגוף ולשיער לעור יבש, המגן, מנקה, מרגיע ומזין את עור התינוק. השמן מיועד לשימוש יומיומי החל מהאמבטיה הראשונה*.

רכיב פטנט ייחודי המסייע בהפחתת היובש בעור-

עור התינוק, המהווה שכבת הגנה חיונית, הוא עדין ורגיש ולכן זקוק, כבר מרגע הלידה, למוצרי הגנה וטיפוח שיספקו לו לחות יומיומית והגנה לטווח ארוך. שמן הרחצה החדש מכיל 98% רכיבים ממקור טבעי וביניהם רכיב פטנט ייחודי – שמן אבוקדו אורגני. שמן הרחצה מעניק הזנה מתמשכת, מחזק את שכבת ההגנה של העור, מעשיר בלחות ומסייע בהפחתת היובש בעור. השמן מנקה בעדינות את העור ועוטף אותו בשכבת הגנה, מרגיע ומפחית תחושת מתיחה ויובש ולמעשה מפצה על האפקט המייבש של האמבט. לשמן מרקם וניחוח נעימים, כמו למגוון מוצרי מוסטלה, המעניקים חוויית שימוש נעימה ומותירים את העור רך למגע. שמן הרחצה החדש של מוסטלה מכיל רכיבים בטוחים לשימוש ומתאים לתינוקות ולילדים לשימוש יומיומי החל מגיל לידה (מלבד פגים). פשוט מוסיפים 5 לחיצות מהשמן למי האמבט או מורחים על עור רטוב במקלחת, שוטפים ומנגבים בעדינות. השמן הינו היפואלרגני, אינו מכיל פראבנים, פנוקסיאתנול או פתלטים ונבדק דרמטולוגית.

יעילות מוכחת מחקרית1

במחקר קליני שנערך במשך 21 ימים, תחת פיקוח רופא עור ורופא ילדים בקרב 65 תינוקות וילדים, נמצא כי:

98% הסכימו ששמן הרחצה החדש של מוסטלה מנקה בעדינות את העור

93% הסכימו ששימוש בשמן הרחצה מותיר את העור רך וגמיש יותר

84% הסכימו ששימוש בשמן הרחצה מרגיע את העור ומפחית תחושת מתיחה ואי נוחות

מחיר מומלץ לצרכן: 119.90 ₪ ל 500 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות תינוקות נבחרות ובאתר מוסטלה.

 

 

בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל* יוצא בקמפיין שיווקי רחב לקידום יתרונותיו של החיתול – גם סופג יותר מהאגיס ופמפרס** וגם נבדק דרמטולוגית ומותאם לעורו הרגיש של התינוק.

בייביסיטר, מותג החיתולים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, הוא מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל*, זו השנה השלישית ברציפות. בימים אלו יוצא המותג במהלך שיווקי לקידום יתרונותיו של החיתול – סופג בכ- 30% יותר מהמתחרים המובילים האגיס ופמפרס** וגם נבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ומתאים לעורו הרגיש של התינוק.

המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה בדיגיטל ובנקודות המכירה תחת הסלוגן: "אצלנו בבייביסיטר השמיים הם לא הגבול!" באמצעות משרד הפרסום GREAT בהיקף של כמיליון וחצי שקלים.

כחלק מהקמפיין יוצע לצרכנים קופון הנחה לחבילת חיתולי בייביסיטר במחיר מיוחד של 17.90 שקלים בלבד למימוש באחת מהרשתות רמי לוי שיווק השקמה , BE וויקטורי. את הקופון ניתן להוריד ישירות באתר בייביסיטר או באמצעות חיפוש בגוגל.

חיתולי בייביסיטר נמכרים ברשתות המזון, , Beסופר-פארם אונליין, אתרי סחר אונליין, חנויות תינוקות וכן באתר המותג במשלוח חינם עד הבית. מותג בייביסיטר, המציע חיתולים ומגבונים משווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בין היתר בפיתוח, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC).

 

 

 

 

מספרה - ויקו חן

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
סופר דוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים