חייו של תושב בת ים ניצלו בזכות ערנות ומקצועיות במרכז המכונים של מכבי

אהבתם? שתפו...

חייו של בוריס ניצלו בזכות ערנות ומקצועיות במרכז המכונים של מכבי בראשון לציון

סיפור מדהים של הצלת חיים של ממש התרחש לאחרונה במכון הלב במרכז המכונים של מכבי שירותי בריאות בראשון לציון. המטופל, בוריס קוצ'רנקו, בן 71, פנה למזכירות המכון עקב כאבים בחזה. על אף שהיה לו תור עתידי קבוע, המזכירות, בהבנה מעמיקה של הסיטואציה, זיהו את האופי הדחוף של המצב ולכן החליטו להקדים את הבדיקה, מהלך שהפך להיות חיוני להמשך חייו של בוריס.

במהלך הבדיקות שבוצעו למטופל התגלתה ירידה בתפקוד הלב בזמן המאמץ. ד"ר פלג, אשר פענח את התוצאות, הגיב במהירות והחליט על פינוי דחוף של המטופל לבית החולים לצורך צנתור לב דחוף.

הצנתור חשף מצב חירום רפואי: שלושת עורקי הלב של בוריס היו חסומים. מצב זה, ללא טיפול מיידי, יכול היה להוביל להתקף לב ואף למוות. הצנתור, הנחשב לפעולה הרפואית המצילה חיים במקרים כאלה, הוביל להחלטה על ניתוח מעקפים דחוף שהציל בסופו של דבר את חייו של בוריס.

אשת המטופל, בתגובה חמה ומלאת הכרת תודה, אמרה: "הצלתם לו את החיים. הטיפול והיחס שקיבלנו היו מעל ומעבר. אנו מלאי הערכה עמוקה לכל הצוות."

אירנה פסיס, הטכנאית האחראית במכון הלב, הוסיפה: "מכון הלב שלנו הוא הכי גדול בארץ ובו מגוון בדיקות וצוות רב מקצועי. אנו נותנים שירות רפואי יעיל, מקצועי ואכפתי, תוך מתן כבוד רב ויחס אישי לכל מטופל. אנחנו מאוד קשובים לכל תלונה וכל בעיה של חברי מכבי, כאן מקבלים רפואה טובה, עוזרים ולפעמים מצילים חיים. סיפור של בוריס זו דוגמא אחת מתוך אלפי מקרים שקורים פה במכון הלב ואנו שמחים להעניק למטופלים חוויה טובה ומאחלים לכולם בריאות איתנה."

סיפור זה מדגיש את חשיבות הקשבה, הערנות והמקצועיות בתחום הרפואי, שלא פעם יכולה להיות ממש עניין של חיים או מוות.

 

 

 

 

 

 

 

פרסומת

תיווך - נאוה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר דוש
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
עידן 2000
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים