חנוכת בית המתנדב סניף בת ים

אהבתם? שתפו...

השבוע נחנך בטקס יפה בשעה טובה בית המתנדב של מתנדבי ידידים בסניף בת-ים.

בטקס חנוכת בית המתנדב השתתפו ראש עיריית בת-ים, מר צביקה ברוט, מנכ"ל ארגון ידידים, ישראל אלמסי, הסמנכ"ל, לייזי שטרן, מנהל מחוז מרכז, דניאל הלוי, סג"מ מרחב שפלה, אסף מסיקה, מנהלי סניף בת ים, מוטי עמר ורון בונן, ובעלי התפקידים השונים בסניף.

ראש העיר הודה באופן אישי למנהלי הארגון ולמתנדבי הסניף הרבים על הסיוע הרב לאזרחים וכן על הסיוע לעירייה הן בשגרה והן בחירום. הוא ציין כי "שיתוף הפעולה בין הארגון לעירייה מביא תועלת רבה לכלל התושבים ומאפשר לחיות את החיים המשותפים בעיר בצורה טובה ונעימה יותר. אני שמח שיש לנו את הזכות לשתף עם ידידים פעולה וללכת יד ביד בכל מה שקשור לרווחת התושבים והמתנדבים, בין השאר בחנוכת בית המתנדב המרשים".

הנהלת הארגון העניקה תעודת הוקרה לראש העיר על הסיוע, על האכפתיות ועל שיתוף הפעולה לסיוע לאזרחים ולמתנדבי הסניף כאחד. במהלך הטקס חילקו מנהלי הארגון תעודות הוקרה גם למנהלי הסניף ולבעלי התפקידים, מתוך הערכה רבה על פיתוח וניהול הסניף.

*מוטי עמר, מנהל סניף בת ים:* "כידידים, תושבי העיר בת ים מאוד חשובים לנו ואנחנו עושים הכול כדי לעזור ולסייע להם תמיד. אנו שמחים לראות ולהרגיש שהעירייה קשובה לצרכים, מסייעת ומשתפת איתנו פעולה על מנת שנוכל למטב עד כמה שניתן את הסיוע שלנו. תודה רבה לראש העיר ולשאר בעלי התפקידים בעירייה, ותודה למנהלי ארגון ידידים שנותנים לנו גב על מנת שנמשיך לעשות את מה שאנחנו טובים בו. תודה רבה גם לשותפי לניהול הסניף רון בונן היקר. אנחנו גאים מאוד במתנדבים שלנו על המסירות הרבה ואומרים תודה לכל אחת ואחד מכן. אנו מאחלים חנוכה שמח ושמחים להיות הפנים היפות של ישראל והפנים היפות של העיר בת ים."

מתנדבי הארגון יוצאים לסייע ביום ובלילה, בקיץ ובחורף, בשגרה ובחירום בהתנדבות מלאה, להאיר את פניהם ואת יומם של האזרחים, ולהראות את הפנים היפות של ישראל.

לבקשת סיוע או להצטרפות לארגון ידידים, התקשרו למוקד 1230 מכל טלפון וללא כוכבית. ידידים סניף בת ים מברכים את תושבי בת ים ואת עם ישראל בברכת חנוכה שמח ומאיר.

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
סופר דוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
הפי-לי חד פעמי
באנר - וי.איי.פרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים