טורניר הקט-רגל לזכרו של החייל תומר חזן ז"ל

אהבתם? שתפו...

טורניר לזכרו

טורניר כדורגל נערך לזכרו של החייל תומר חזן ז"ל.

ביום שישי, 18.1.19, נערך טורניר הקט-רגל לזכרו של החייל תומר חזן ז"ל. זו השנה החמישית ברציפות שמתקיים טורניר הכדורגל לזכרו של החייל תומר חזן ז"ל בבית הספר "חשמונאים" בבת ים, בית הספר בו למד והתחנך תומר וכן אחיו. ראש העיר, צביקה ברוט וכן חברי מועצת העיר ועובדי מחלקת הספורט של העירייה הגיעו לחלוק כבוד.

הטורניר הפך למסורת בקרב החברים והמשפחה, כאשר בטורניר משתתפות קבוצות המהוות את הפסיפס האנושי שהכיר את תומר היטב: המשפחה, החברים הקרובים מבית הספר ומבית מגוריו, חברי הטייסת מהיחידה בה שירת. זו השנה הראשונה בה אוהד, אחיו הצעיר השתתף עם חבריו לכיתה.

תומר חזן נולד בשנת 1992 וגדל והתחנך בעיר בת ים. הוא נרצח בשנת 2013 על ידי מחבל שוהה בלתי חוקי, שעבד עמו במסעדת "צחי בשרים", כקלף לשחרור מחבלים פלסטינים מהכלא הישראלי. תומר שירת בבסיס פלמחים בתפקיד אבטחת מידע ולאחר מכן בטייסת 200 בתפקיד שלישות.

תומר אהד את קבוצת מכבי תל אביב מגיל צעיר והצטיין בספורט בכלל ובכדורגל בפרט. במשחק הליגה הראשון לאחר מותו, הכינו האוהדים בשער 11 שלט לזכרו והאצטדיון עמד למחיאות כפיים. גם השנה, נציגי מכבי תל אביב, רוסלן ברסקי ואיתן טיבי הגיעו לחלוק כבוד ולקחו חלק בטורניר.

אופיר חזן, אחיו של תומר ז"ל: "תומר היה מלא שמחת חיים, חברותי ונמרץ. עם מותו החלטנו יחד עם המשפחה והחברים להנציח את מי שהיה ואת שמחת החיים שבו. אנו נמשיך במפעל ההנצחה שפועל ללא לאות בזכות המשפחה, החברים והקהילה החמה בעיר."

מספרה - ויקו חן

 

 

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
מכבי שירותי בריאות

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים