יום שיא לתכנית ההכנה לשירות משמעותי של העיר בת ים

אהבתם? שתפו...

ממריאים- בדרך לשירות משמעותי
אירוע חשיפה לשירות צבאי משמעותי.
כנס מיוחד לזכרו של סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל שנפל בפעילות מבצעית.

 

יום שיא לתכנית ההכנה לשירות משמעותי של העיר בת ים התקיים אתמול. מאות תלמידי יב מהעיר השתתפו בתהלוכה בעיר בסיומה הגיעו לאמפי בת- ים שם נחשפו ליחידות צבאיות כגון מג"ב, חיל הים, פיקוד העורף ולמכינות ושנות שירות מגוונות.

הכנס שהתקיים לזכרו של עמית בן יגאל ז"ל לוחם צה"ל שנהרג במילוי תפקידו ונערך במטרה לחזק את חשיבות היציאה לשירות צבאי משמעותי בקרב בני ובנות בת-ים, לעורר מוטיבציה ולחזק את תחושת השליחות האישית והלאומית. בין הדוברים ביום המיוחד השתתפה  נאווה, אימו של עמית בן יגאל ז"ל בשיחה מרגשת עם בני הנוער שההשתתפו.

הכנס כלל הרצאת מרתקת של של ארז אשל, ממייסדי המכינות בארץ, במטרה לעודד ולהגדיל את מספר בני הנוער בעיר שלוקחים חלק ועושים שנת שירות במגוון תחומים ברחבי הארץ.

ראש העיר צביקה ברוט נכח בכנס ושוחח עם בני הנוער. ברוט ברך את המשתתפים:" אין ספק שיש לנו נוער מדהים, שהשמיים עבורו הם הגבול. אנו משקיעים מאמצים רבים בכדי להנגיש ולייעל את התהליך של כל אחד ואחד אל מול המכינות הקדם צבאיות, שנת השירות והיחידות השונות בצה"ל. אני מאחל לכם הצלחה רבה"

תוכנית ממריאים פועלת זו השנה הראשונה בתיכונים בעיר במסגרתה מתקיים פיילוט עם תלמידי תיכון שזר וחשמונאים אשר עוברים שיעורים בכיתות. במסגרת הפרוייקט הוקמה סיירת ממריאים בהם עוברים בני נוער תהליך משמעותי בהכנה לשירות צבאי משמעותי וכן הוקם מרכז צה"ל עירוני בשיתוף פעולה בין מנהלת ממריאים לבין מנהל החינוך, חטיבת קהילה, המחלקה לנוער וצעירים, מנהל חברה ונוער ועמותת שקל.

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פליקס חלפון
ליאת בכר - צילום

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים