שבוע האקדמיה בעיר במטרה לחשוף את התלמידים לעולם ההשכלה הגבוהה

אהבתם? שתפו...

שבוע האקדמיה בת-ים!


עיריית בת-ים תציין את שבוע האקדמיה בעיר במטרה לחשוף את תלמידי התיכונים לעולם ההשכלה הגבוהה

עיריית בת-ים בשיתוף עם מינהל החינוך ומרכז הצעירים בתיה, תציין בשבוע הבא, 11-15.12, את שבוע האקדמיה בתיכונים השונים ברחבי העיר.

לשבוע האקדמיה שתי מטרות חשובות, ראשונה היא החשיפה וההיכרות של תלמידי התיכונים עם עולם ההשכלה הגבוהה מתוך ניסיון להבין למה כדאי ללמוד במוסד להשכלה גבוהה, איך נראית חווית הלמידה הסטודנטיאלית, איך נראה קמפוס, האם יש תוכניות ייחודיות המסייעות להתקבל ועוד. המטרה השנייה, הינה הגדלת המוטיבציה, הרצון והשאיפה של תלמידי התיכונים להגיע להשכלה גבוהה.

במסגרת השבוע יגיעו מיטב המרצים בארץ לתיכונים וחטיבות הביניים בבת-ים: העיתונאית ומגישת החדשות גל גבאי, ראשת מיזם 929 – תנ"ך ביחד, ד"ר תומר סיימן המכהן כמדען הראשי של מרכש המחקר והפיתוח של מיקרוסופט ישראל, מאור חורי, בן 27, בוגר מוסדות החינוך של בת ים שעובד היום בחברת National instruments,  כMachine learning engineer.גם סגן י' בן העדה האתיופי הראשון לקבל כנפי טיס ולסיים את הקורס היוקרתי יספר את סיפורו מעורר ההשארה, לצד מרצים רבים וטובים.

בנוסף, יבקרו תלמידי התיכונים בעיר במוסדות להשכלה גבוהה באזור ביניהם: אוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה העברית, המכללה למינהל, HIT, מכללת אשקלון, מכון לב ומכון טל. שם יעברו שם סדנאות קצרות, סיורים, יחשפו לתחומי ידע שונים ויכירו את ההוויה הסטודנטיאלית.

שבוע האקדמיה מצטרף לתוכנית הייחודית "עיר אקדמית" שהושקה לפני כשנתיים, בה עשרות תלמידי תיכון בבת-ים משתלבים בלימודים באוניברסיטת תל אביב ומקבלים נקודות זכאות אקדמאיות שיהיו רלוונטיות ללימודי התואר הראשון.

ראש העיר צביקה ברוט: "שמנו לנו את חינוך ילדי בת-ים בראש סדר העדיפויות, אני שמח לבשר על שבוע האקדמיה בבת-ים בו ייחשפו תלמידנו למרצים מן השורה הראשונה, יקבלו טעימה מן המוסדות האקדמאים ללימודי ההשכלה הגבוה ויטעמו מן המקצועות שיוכלו לרכוש לעצמם בעתיד. אני מברך את השותפים לפעילות חשובה מאין כמוה".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי יריב: "אנחנו רואים חשיבות עליונה שתלמידי בת ים ימשיכו את לימודיהם במוסדות האקדמיים. החזון שלנו להגדיל משמעותית את מספר תלמידי בת ים שרוכשים תארים אקדמים . אנו נמצאים בעולם משתנה וההשכלה ככל שתהיה משמעותית יותר נותנת לבני הנוער והצעירים כלים טובים יותר להתמודד בשוק העבודה".

קרדיט: דוברות.

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
פליקס חלפון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר דוש
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים