ישיבת עבודה ראשונה לאגף החרדי החדש

אהבתם? שתפו...

ישיבת עבודה ראשונה לאגף החרדי החדש בעיריית בת-ים עם מוסדות החינוך התורני בעיר

אתמול התקיימה ישיבת היערכות בראשות ראש העיר, צביקה ברוט, סמנכ"לית חינוך וקהילה, ד"ר זיו חורב, מנהל מחלקת ביטחון וחירום, שלומי חזוני ומוטי בוסקילה, מנהל האגף החרדי שנכנס השבוע לתפקידו, כמו כן השתתפו בישיבה מנהלי מוסדות החינוך התורני: ישועות יעקב, נתיבות רבקה, האיש משה, שובו, בני ציון, ועמותת מג"י המנהלת את גני החינוך המיוחד בציבור החרדי.

לאחר שנים שבהם לא היה אגף שתיכלל את כל המורים הקשורים לציבור החרדי, כמו החינוך, אירועי תרבות תורנית, נוער מנותק ומורשת, בשבוע שעבר נבחר לראשונה מנהל אגף חרדי, שיאגד סביבו את כל הנושאים הללו. לתפקיד נבחר מוטי בוסקילה, בעל תואר ראשון בחינוך, התמחות בנוער בסיכון ובשנים האחרונות עומד בראש המרכז הקהילתי התורני בעיר.

בישיבה הראשונית עודכנו ראשי המוסדות על חזון האגף החרדי, הצורך להדק את שיתוף הפעולה בין העירייה והמוסדות, וכמובן נושא הקורונה.

ראש העיר, צביקה ברוט:  "אני מברך את מוטי לכניסתו לתפקיד. אין לי ספק שניסיונו הרב יתרום לתכנון, ארגון וביצוע של מדיניות הנהלת העיר בתחום האחריות של האגף תוך מענה כולל והוליסיטי לצרכים הקהילתיים, החינוכיים והחברתיים של האוכלוסייה החרדית בעיר."

רפאל ברנז, המשנה לראש העיר: "אין ספק שהעירייה זכתה במנהל אגף מקצועי, מסור ואחד כזה שמגיע מהשטח, חי את הציבור החרדי ונאמן לדרך. ברור שאנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת, אף אחד לא יודע מה יהיה מחר, ומבחינת העירייה מוטי נכנס בנקודת הזמן החשובה ביותר. אני שמח על המינוי, הוא אדם ראוי שמילא בעבר מספר תפקידים, ואת כולם עשה על הצד הטוב ביותר, אני מברך אותו ומאחל לו הצלחה גדולה מאל הלב".

מנהל האגף, מוטי בוסקילה: "אמנם אני עובד בשירות הציבורי שנים רבות, ואף עסקתי רבות בכל הנושאים הכפופים לאגף החרדי החדש, אך יחד עם זאת אני נכנס לתפקיד בחרדת קודש, מתוך רצון לטפח עד כמה שאפשר את החינוך החרדי בעיר, כולל שעות תגבור, לימודי ליבה, חונכות אישית, נוער בסיכון ועוד.

אני נכנס לתפקיד בענווה אך עם יעדים ברורים, כאשר המטרה העיקרית לגדל דור מוצלח, מחונך ומנומס.

אני מודה לראש העיר צביקה ברוט, ולמשנה לראש העיר רפאל ברנז על האמון, ואני תפילה שאזכה להצלחה בתפקיד".

פרסומת

פיצה בנדס

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מרפאת שיניים - באנר
פליקס חלפון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
ממלכת הילדים של טלי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים