כ-22,000 תלמידים נרגשים בבת-ים פותחים את שנת הלימודים תשפ"ד

אהבתם? שתפו...

כ-22,000 תלמידים נרגשים בבת-ים פתחו את שנת הלימודים תשפ"ד.

3,797 ילדים יכנסו לראשונה למערכת הגנים העירונית וכ-1,148 תלמידים יעלו לכיתה א'. כ- 3,543 ילדים בגני הילדים, כ-6,427 תלמידים בבתי הספר היסודיים, כ- 4,203 בחטיבות הביניים, כ-3,631 תיכונים ועוד כ- 3,887 תלמידים תחת "המוכר שאינו רשמי" (חרדי).

שנת הלימודים תפתח עם מוסדות חינוך משופצים ומשודרגים, לאחר שעיריית בת-ים ביצעה בחודשי הקיץ עבודות שיפוץ, חידוש ושדרוג של מוסדות החינוך בעיר בהשקעת ענק של כ- 37 מיליון ₪.

הכסף הרב הושקע בשיפור איכות החיים של תלמידי העיר במוסדות חינוך שונים שכללו: 35 בתי ספר ו- 35 גנים אשר בוצעו בהם עבודות שדרוג בכלל המרחב ו- 9 גני ילדים ששופצו שיפוץ עומק מהיסוד. כל המבנים טופלו בצורה יסודית וקפדנית לצד שמירה על נהלי הבטיחות הדרושים.

העיר בת-ים מובילה בחינוך עם 90.6% זכאים לבגרות בעיר כשהממוצע הארצי עומד על 76% בלבד. בנוסף, 52% מהתלמידים בעיר מסיימים 5 יחידות אנגלית לעומת 43% בארצי וכן 38% מסיימים 4-5 יחידות מתמטיקה לעומת 35% בארצי. נתוני משרד החינוך מראים כי האכפתיות והקרבה ביחס מורה תלמיד בבת-ים גבוה ב15% מהממוצע בארץ, זאת בנוסף, לתחושה הכללית החיובית כלפי בית הספר שהיא 10% מעל הממוצע הארצי.

בעיר בת-ים משקיעים את מיטב המאמצים בחינוך הילדים תוך חשיבה חדשנית ומתקדמת על מקצועות ייחודיים: כל תלמידי כיתה ב' בעיר לומדים שיעורי שחמט, כל תלמידי כיתה ד' בעיר לומדים תכנות וזאת בנוסף לקורסים ושיעורים מיוחדים שיש בבתי הספר ברחבי העיר כגון: סייבר, פיתוח אפליקציות, רובוטיקה, הנדסת תוכנה, בינה מלאכותית ועוד.

כמו כן, 80% מתלמידי היסודי בעיר נהנים מפעילויות העשרה אחר הצהרים- במסגרת חוג חינם לכל ילד- תוכנית שמעניקה העירייה והיא היחידה בארץ.

ראש העיר, צביקה ברוט, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, מנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי, ראש מנהל החינוך, נופר קפון, יו"ר סניף בת-ים של הסתדרות מורים ונציג וועד ההורים יערכו סיור ברחבי מוסדות החינוך בעיר עם פתיחת שנת הלימודים.

ראש העיר צביקה ברוט: "בת-ים מתעוררת גם בחינוך. כמדי שנה הגדלנו לשיא של כל הזמנים את ההשקעה במערכת החינוך: 37 מיליון שקלים על שיפוצי מוסדות החינוך, ועוד עשרות מיליונים לתכניות חינוכיות ייחודיות שעשו מהפכה גם בתחום החינוך בעיר שלנו.

אלי יריב מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: ״איזה כיף לפתוח את שנת הלימודים החדשה! הכנו את מוסדות החינוך לקבלת פנים חמה, לבבית ומזמינה לתלמידים ולמורים שלנו.

מלבד שדרוג בתי הספר, הגנים, החצרות, חדרי מורים ועוד, השנה ייכנסו תוכניות למידה חדשניות למערכת החינוך בבת-ים. כל זאת על מנת להעצים ולהעשיר את ילדינו. מאחל לכולם שנה פרודוקטיבית ומהנה".

מנכ"לית העירייה יודפת אפק-ארזי: ״גאה לפתוח את שנת הלימודים החדשה בהתרגשות גדולה. ביצענו שיפוצי ענק ודאגנו ששנת הלימודים תפתח בצורה הבטיחותית והנעימה ביותר לתלמידים.

תודה ענקית לכל הצוותים המקצועיים שעבדו לילות כימים ודאגו לכל. אני מאחלת הצלחה גדולה לכל התלמידים היקרים ולצוותי החינוך- שתהיה שנת לימודים מוצלחת".

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
סופר דוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
שני מחלב - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים